Goedenavond heren,
Vanmiddag was ik bezig op de PC en moest een tijdje mijn internet er uit houden. Toen ik klaar was en mijn internet er weer in plugde kreeg ik echter geen connectie meer met internet. Daarop heb ik mijn internet cable in een andere poort ingeplugd. Omdat het nog niet lukte ben ik in Vista een beetje te werk gegaan met het hulp programma en vista mijn instellingen laten veranderen. Bij nadere inspectie zag ik dat mijn internet kaart eruit lag van mijn eerste poort en die heb ik er weer ingezet. Nu doet de kaart het zelf weer, alleen krijg ik nog steeds geen internet. Ik krijg lokaal toegang tot mijn netwerk maar kan niet op internet zeldf.
Ik heb al systeem herstel geprobeerd maar dat werkte niet. Heb vista verschillende malen mijn instellingen laten veranderen en heb meerdere malen mijn pc, de hoofd pc van mijn netwerk en mijn modem en router gereset. Zonder positieve gevolgen.
Volgens mij gaat her er dus om dat ik geen verbinding krijg van mijn hoofd computer voor internet, maar die stond de hele ochtend toen het gebeurde uit. Ook heeft mijn hoofdpc gewoon wel internet.
Ik draai vista en heb niet heel veel bijzonders gedaan, dus waarschijnlijk is de oplossing niet heel moeilijk. Helaas lukt het mij toch niet.
Kan en wil iemand mij helpen? Heb eigenlijk weer snel internet nodig voor mijn pc.
Bij voorbaat dank,
Chris
EDIT: Nu ik iets langer met deze PC werk, merk ik dat ik hierbij ook vaker moet aanklikken dat ik verbinding wil maken. Misschien toch iets met deze PC?
Laatst bewerkt: 4 dec 2008