[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met snelmenu bedoel je de PS3 Crossbar ??
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik weet niet hoe het ding heet, ik weet dat ik in een game op de PS knop in het midden kan drukken en dan krijg je hetzelfde menu te zien als dat je de Playstation opstart :).
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is dus de Crossbar ;)

    Die werkt hier normaal , heb er nog nooit problemen mee gehad.
    Krijg de Crossbar binnen een paar seconden in beeld.
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok, volgens mij is m'n Playstation verrot. Ik kan geen enkele game meer updaten. Zodra ik de game start krijg ik de melding bij sommige games zoals Rock Band 2 en Drake dat er een nieuwe update is. Ik klik op download, maar vervolgens gaat het scherm op zwart en reboot de Playstation uit zichzelf. Eerst dacht ik dat het aan Rock Band 2 lag, maar hij doet het nu bij al m'n games waar een update voor is.

    Ik kan alleen maar spelen als ik mijn Internet verbinding uitzet in de Playstation zelf. Iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen? Mensen die dit probleem ook gehad hebben?
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe eens een internet connection test en wat zijn de resultaten.
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Alle testen kom ik door en ik ben Nat type 2.
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik zou de ps3 terug brengen naar de winkel, want 4min wachten op de XMB is nooit goed. Je ps3 spoort niet meer ;)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is je ww op playstation.com gelijk aan die van het ww op je ps3?

    ik kan daar niet inloggen, heb een nieuwe aangevraagd, maar krijg maar geen email....
     
  9. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    :confused:
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    FAT32 kan maximaal bestanden van 4GB aan.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dit heb ik geloof ik al eens eerder gevraagd, maar ik word compleet debiel van de headset van Jabra. Zou mijn oude socom headset van de ps2 het ook moeten doen? Moet ik daar nog wat voor instellen?

    Ik wil gewoon een headset op mijn hoofd ipv zo'n geval in mijn oor te moeten frotten.....
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp hier echt niks van...ik heb een video gedownload en die gebruikt het M2TS formaat, ik heb mijn laptop gedeeld en mijn PS3 ziet hem ook. Ook ziet de PS3 de videofile, wanneer ik em echter inlaad is de kwaliteit vreselijk slecht, terwijl ie superscherp op mijn laptop is. Ik wil de video alleen wel via mijn PS3 checken, want die is aangesloten op mijn plasma.

    Laatst ook, had ik een video van het MKV formaat...de file was over 1GB...zag er prachtig uit in Windows...vreselijk op PS3. Ook bij file info op PS3 stond er dat de file maar 700MB was, terwijl ie toch echt groter dan 1GB was. Er zat echter ook een sample bij die video..en die was gek genoeg retescherp op de PS3 weer..heeft dus volgens mij ermee te maken dat die PS3 moeilijk doet me filmpjes die groter dan een gig zijn?
    ..wat is hier aan de hand?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    nee dat heeft te maken met dat je het streamt. Dan downsampled hij het automatisch om het beeld vloeiend te laten verlopen. Dit gaat ten koste van de videokwaliteit. Ik weet niet welke streaming programma je gebruikt, maar dit kan je ook uitzetten in de settings
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hey,


    ffe een vraag: Ik heb nu alleen een X360, maar ik wil graag bluerays kijken. Kan ik beter een PS3 kopen of zon stand alone? en Kan ik de evt. PS3 ook aansluiten op mijn gewone home cinema set(philips HTS3100) om blueray te kijken?


    GR Daan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2008
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zowel de PS3 als een standalone speler kun je aansluiten op je homecinemaset, alleen even kijken of je een optische aansluiting op je homecinema set hebt zitten. Voor het beeld heb je een HDMI kabel nodig om aan te sluiten op je HDTV.

    Ik zou zelf voor een standalone speler gaan. Heb zelf eerst ook de PS3 gebruikt als Blu-ray speler, maar heb twee maanden geleden een standalone speler van Panasonic gekocht. Vind het beeld en geluid op de Panasonic een stuk mooier dan op de PS3. Op de Panasonic was het geluid harder, het beeld wat scherper en het contrast was mooier. Daarnaast is een standalone speler stiller en staat het mooier tussen je andere hardware. Tevens is een standalone speler op het moment goedkoper / net zo duur als een PS3.

    Panasonic BD35 - 269 euro
    Panasonic BD55 - 399 euro
    Sony S350 - 299 euro
    Sony S550 - 369 euro

    Wil je naast films kijken ook gamen, dan zou ik je een PS3 aanraden. Gaat het je alleen om de films, dan zou ik een standalone speler nemen.

    Maar dat is mijn mening. ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Stream je het over 100mbit? Want daar kan het ook aan liggen. Iemand antwoord op mijn headset vraag hierboven?
     
  17. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wacht wel met juichen totdat die daadwerkelijk te verkrijgen is !

    Als die wel wordt verkocht , dan is ook mijn wens in vervulling geraakt !
     
  19. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou mooi zijn als dat kan ook al ligt hij lekkerder in de de hand dan de PS3 controller, blijf ik toch nog voor de PS3 controller gaan omdat ie kleiner is.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    uuuhh je verkiest een kleinere controller boven een controller die beter in de hand ligt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina