Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand heeft daar behoefte aan omdat iedereen toch depressief is :+

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jawel hoor :+

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet in Nederland gelukkig ;)

4. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0

Haha alleen in Japan dan.. andere experimenten even buiten beschouwing gelaten. Maar er bestaat bij ons zeker geen Capital Wasteland:). Vind het wel jammer dat er weinig steden zitten in Fallout 3. En de enclave zijn trouwens ook graftakken.. die kunnen ook niks

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is deze game nou echt zon aanrader?
    hoe is het verhaal? hoe zijn de achievements :p ?
    is het een spel om uren achter elkaar te spelen?

6. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ja,ja en uh ja

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk ook dat ik deze game wil.
    Ik mag een spel uitkiezen voor kerst/verjaardag.
    Fallout 3 en GH:WT twijfel ik een beetje uit, maar nadat ik die 5 filmpjes heb gezien
    met die supermarkt enzo lijkt me fallout 3 een betere keuze.

Ik ben alleen bang dat ik er te weinig geduld voor heb.
    Is het niet saai soms?

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja dat vroeg ik me ook af... iemand :) ??

9. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    ALs je me even vertelt wat dat andere spel is ? GH nogwat? Maar Fallout verveelt in principe nooit, zolang je de Main Quest maar niet non stop doet, want die is niet heel erg lang. Maar alle side quests en alles er tussen door rekken het spel gigantisch lang. Er zit (voor mij) voldoende variatie in de qide quests. En toen ik aan het einde van het spel was waren er nog gigantisch veel locaties die ik nog niet eens had ontdekt. Dit spel is voor mij de aanrader van het jaar, mede dankzij het falen van Fable 2.

Je moet natuurlijk wel van Roleplaying Games houden:p

Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    :9hoezit het met hetvinden van de weg naar de sidequests? is het een beetje aangegeven waar je moet questenof moet je jede pleuris zoeken zeg maar :9?

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een sidequest zeg maar je "Active Quest" maken en dan kan je gewoon het pijltje volgen op je map/kompas en dat maakt het vrij makkelijk. Soms moet je echter wel een beetje op je eigen houtje onderzoeken maar dat duurt nooit echt lang.

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is zo verslavend! Ik heb m gisteren gehaald en vooral vandaag non-stop lopen spelen. Het is zo tof om in een stad je thuisbasis te maken en dan jezelf voor te bereiden voor een quest, ik loop het liefst de hele weg ipv quicktravel. Je komt soms echt voor verassingen te staan.SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel overkwam me op het einde vandaag iets heel kuts: ik was onderweg naar die dj, toen kwam vlak daarvoor dat megabeest voor het eerst. Ik moest de fatman van een lijk van die ridders pakken, maar ik begreep niet welk lijk dus we vochten maar met kleine wapens tegen dat beest:) Uiteindelijk ging dat beest toch nog dood. Daarna zag ik pas het lijk met de fatman/fatboy(hoe dan ook) dus ik pak het van zn lijk en ga richting het gebouw van de dj. Precies op het moment dat ik de deur inga van het gebouw schiet er een laser naast de deur in. Ik dacht: oh ze worden weer aangevallen door mutants, dat regelen ze nu zelf maar eerst ff naar die dj. Dus ik kom binnen, staan daar nog wat van die ridders die mijn vrienden zijn dus ik maak een praatje en dan loop ik omhoog want hij zegt dat daar de dj zit. En opeens beginnen al die vriendelijke ridders mij helemaal kapot te schieten!!!! Aangezien het spel bij binnekomst savede, en mijn eigen save een paar uur terug was zag ik mij genoodzaakt door te gaan. Uiteindelijk rende ik maar met schoten in mijn rug richting de dj, en haalde ik het:) Lekker met die dj gekletst en dankzij hoge charisma en speech gelijk te weten gekomen waar mijn daddie zich bevind. Na het gesprek gaat de dj als een mietje rondrennen alsof ik hem wil doodmaken....ik probeer met hem te praten maar dan krijg ik een melding dat ie aan het vluchten is. Als ik terug ga schieten de ridders weer op me, ik vlucht via de achterdeur naar buiten. Toen had ik het wel ff gehad en deed ik fasttravel naar megaton en ben ik gestopt. Ik hoop echt dat de ridders me weer goedgezind zijn als ik ze de volgende keer tegenkom.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    zet het dan in spoiler tags ;)
    .[/ spoiler]

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het gebruik van alineas zou ook niet verkeerd zijn... ;)

Misschien ligt het aan het feit dat
    je een bad karma hebt? Of dat je zonder via de intercom naar binnen bent gegaan? Ik ging de eerste keer via het puin omhoog en wilde daar de deur in, toen werden ze ook boos :p

15. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wou ik inderdaad doen, maar ik wist niet hoe:)

zeer zeker niet, ik ben zo braaf als het maar kan.

Misschien dat hier iets mis is gegaan. Ik probeerde eerst de deur open te doen maar hij was locked. Toen drukte ik snel op de intercom en ik skipte wat de intercom man zei en ging naar binnen(deur was niet meer locked). Hoe dan ook een vervelende bug/glitch. Vooral omdat ik echt als een goed poppetje wil blijven spelen, en iets zegt me dat ik dan vroeg of laat met die brotherhood moet samenwerken.

16. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? :9

17. RecklessL1fe

RecklessL1fe Gamer in heart

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zit nu serieus te twijfelen om het spel te halen.
    Is de wereld groot en is het beter dan oblivion, want dat vond ik toch wel een awesome game.
    Ik heb wel een paar dingen gelezen erover maar ik zou jullie mening ook willen weten.

18. eropit

eropit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb moet je nu gewoon naar vault 87 op zoek gaan en daarbinnen zitten er veel super-mutants. Op een bepaald punt kom je een je een bepaalde 'speciale' (ga hier niets verklappen, het zou zonde zijn :9 ) super-mutant, en van daar gaat het verhaal weer automatisch verder.
    Ik hoop dat dit het probleem is dat je bedoeld. Indien van niet, zeg anders gewoon eens de plaats waar jej je momentaal bevindt.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het is de beste game van 2008 in vele ogen, dat je Oblivion ook leuk vond maakt het nog makkelijker voor je.

Check nog even een paar filmpjes op YouTube, als je van de sfeer houd, is het nog simpeler.

20. RecklessL1fe

RecklessL1fe Gamer in heart

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina