New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het iets te maken heeft met nxe, maar sinds vandaag kan ik geen games meer spelen. zowel forza2 als cod4 doen het niet meer. ik heb ze allebei al een tijdje geleden op me hd geinstalleerd, maar nu krijg ik zwart scherm en geen geluid als ik ze probeer op te starten.

    ook is het al weken zo dat het zo verschrikkelijk traag is allemaal. het duurt bij cod 4 een kwartier om me gamesettings te downloaden online.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  2. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar zelf nog niet last van gehad, maar ik heb wel sinds de NXE gehad dat mijn Xbox abrupt vastloopt. Niet echt fijn. Ik heb zelf even maintenance op mijn harde schijf gedaan en tot nu toe geen last meer gehad van vastlopers. Ik hoop ook dat het zo blijft.
     
  3. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is maintenance?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Onderhoud.
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een fototje van de wintercollectie :)?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Stelt niet echt veel voor.

    Ik heb nu de jas en de handshoenen:

    [​IMG]

    De winter schoenen zijn erg lelijk imo en je hebt nog een muts.
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi kloffie
     
  8. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Nou mooi hoor, zo'n wintercollectie daar iedereen mee aan loopt. :emo: Ik houd m'n huidige smoking nog wel aan, die Xbox warmt m'n avatar wel op. ;)
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wanneer gaat MS eens wat doen aan de na de NXE wegvallend geluid bij divX en gametrailers? Ik heb er nog niks over hoord van hun kant, maar het is wel erg vervelend. Las ergens dat het aan de HDMI lag... soms heb ik wel geluid bij divx films en soms niet.
     
  10. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je de update downloaden op je pc en die op mp3 of usb zetten zodat je'm dan aan je xbox aansluit en kan updaten?

    zit met een bruut groot probleempje anders
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup. Ik heb het zelfs gedaan vóór het Dashboard update er op 19 Nov. was... :+

    Google maar gewoon op NXE dashboard download, dan krijg je sowieso links. Moet je wel ff een Torrent cliënt downloaden :)
     
  12. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ok bedankt :)

    edit: ik ga morgen m'n ouders hun woonkamer maar even rampagen en alle kables wisselen, die download dingen zijn veels te ingewikkeld ^^
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Vind die kleding wel wat tegenvallen hoor
     
  14. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet de xbox360 met de nieuwe NXE ook gewoon divx kunnen spelen direct vanaf de pc of moet je weer zo'n transcoder hebben?
     
  15. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf nu is via xbox.com (US) de update inclusief avatars te downloaden. Je kan dus gewoon als je geen connectie hebt tot live deze downloaden en via een CD of USB op je Xbox installeren.

    Omdat het nu officieel is, is het misschien handig om dit ook in de startpost te vermelden?
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind die 'snowboard' kleding update van de avatars erg slecht. Die kleren lijken dus totaal niet op wat snowboardkleren zijn. En die snowboardboots lijken al helemaal niet. Ze moeten gewoon een beetje vette baggy kleren maken enzo. En snowboardboots zijn lomp groot en breed. Het zou ook vet zijn als ie zeg maar een snowboard vast kon houden.

    Ze kunnen het beter gewoon goed doen ipv crappy. Doe het dan gewoon niet. Sowieso vind ik eigenlijk dat er maar weinig (leuke) kleding en accessoires in zitten voor je avatar.

    En dat dingen vasthouden zoals een skateboard of een snowboard of bijvoorbeeld een honkbalhandschoen mis ik echt. Daar kun je tenminste echt me customizen/personalizen.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er moet gewoon echt veel meer kleding, iedereen lijkt gewoon te veel op elkaar. Als ze er nou voor zorgen dat je zelf een kleur kan kiezen dan wordt het al beter.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja inderdaad. Dat is ook raar, dat je niet verschillende kleuren voor je shirts en broeken kan kiezen.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Blijkbaar werkt niet voor iedereen de Marketplace zo traag. :+
    Alles gaat snel, ook als ik klik op bv. New Arrivals / sorteer op letters ed. Maar zodra ik een specifieke game aanklik gaat het laden heeeel traag.
    Cache heb ik al opgeschoond.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, bij mij is Marketplace ook sloom. Vroeger checkte ik elke dag Marketplace, het ging snel en het was erg overzichtelijk. Nu check ik het niet zo vaak meer, alles duurt zo lang. :mad:

    Valt me nu trouwens op, vroeger als er een game/dvd in je 360 zat kon je hem er gewoon uithalen via de dashboard. Nu zie ik nergens meer die optie. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina