Nou, ik denk dat dat de inputlag is die jij bedoelt. Je tv heeft een paar milliseconden nodig om het beeld op je tv te krijgen. Dit komt door de
beeldverbeteraars die de tv heeft.
Als je deze uitzet (indien mogelijk),
krijg je dus iets minder mooi beeld maar je inputlag is weg. Dit is bij sommige spellen (zoals guitar hero) wel te calibreren, zodat het spel het zelf een beetje aanpast.
Ik weet verder weinig van welke tv's geen inputlag hebben op LCD gebied, Samsungs zijn best goed geloof ik.
Ik weet wel dat de huidige generatie Panasonic Plasma's hier geen last van hebben. Maar ik heb ook al een keer op een LG plasma guitar hero gedaan, en die had er wel weer last van.
Let wel op, als je dan een film kijkt over je surround set en die heeft geen lip-sync mogelijkheid, dan loopt je geluid niet goed met je beeld. Erg irritant vind ik.
@ Ferry
Die specs zijn inderdaad om te huilen zo slecht, zie net een LCD tv van Samsung in het mediamarkt krantje staan -> Contrast ratio van, hou je vast: 70.000:1
. Pagina erachter, staat een plasma van LG met een ratio van 10.000:1. Dan vinden mensen het gek dat er meer LCD's worden verkocht
Klik om te vergroten...