Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik ben voor het eerst sinds fifa 2003 weer overgestapt naar fifa, al die jaren heb ik dag in dag uit pes gespeeld, maar de afgelopen jaren zijn ze gewoon blijven steken, na pes 5 is het relatief alleen maar minder geworden.
     
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo vandeweek voor het eerst online geweest en draaie echt goed hier geen lag helemaal niks , was zo blij als een kind dat ik eindelijk weer kon gamen online zonder lag . Ook legends online game gedaan das ook cool vooral met vrienden .

    ps. Petertje waar bleef je nou met Ajax HAhahhahahahahha
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    PES2009 speelt verschrikkelijk goed..
    Maar online is het verschikkelijk slecht..
    En online maakt de game..... dus helaas
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds ik de poorten op m'n router heb opgezet die konami aanraadde heb ik alleen maar een slechte verbinding en heb ik niet 1 potje kunnen spelen online. Iedere keer als ik online ging verbrak de connectie met de server na een paar minuten en keer ik weer terug naar het hoofdmenu, echt schijtirritant. Hopelijk kan ik binnenkort die poorten weer sluiten en uberhaupt nog online een potje spelen.

    Wel strakke actie trouwens dat Konami zaterdag de shirtjes van Lazio Roma sponsort (tegen Inter). Konami blijft verbazen.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan zal er wel iets anders nog niet kloppen, want door die instelling kan het nooit slechter zijn geworden.
    Staat je NAT-status wel okee? Wat je nu vertelt lijkt daar op te wijzen.
     
  6. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij speelt oke. Veel mensen doen alsof het allemaal walhalla is offline met pes2009, maar da's helemaal niet zo. AI die regelmatig (vooral als je dichtbij de tegenstander's zestien meter gebied komt) voor je pass't (langzamerhand ga je de situaties herkennen en weet je dat je bepaalde passes die vroeger wel konden, hoe graag je het ook wilt, niet kan doen in dit spel), bepaalde keepers die echt onrealistisch goed zijn, je kan nog steeds hele defensies doldraaien door stomweg met een snelle speler te gaan dribbelen (sinds pes2008 geintroduceerd, Konami bevorderd arcade speltactieken door de nadruk op het dribbelen te leggen) dus de balans zit weer niet helemaal goed, etc.

    Ook is de AI van je teamgenoten slechter dan zelfs in pes6 en 2008. Ik hou ervan om vaak te passen met LB ingehouden, zodat ik veel gasten naar voren stuur... maar vaak merk ik, vooral als je dit aan de zijkanten van het veld doet, spelers dom stil en in een kluitje gaan staan (in plaats van als normale voetballers en zoals in voorgaande delen in de ruimte gaan lopen), waardoor ze elkaar in de weg gaan zitten en je weer ****ing opnieuw kan beginnen met je aanval. Er waren altijd wel klachten over teamgenoten, maar zulk mongolen gedrag als in dit deel slaat echt alles.

    Helaas vind ik FIFA ook maar niks, dus zit er niks anders op dan met pes6 online te gaan (dat er nog best veel gasten daar spelen zegt wel wat over die klotedelen die Konami nu uitbrengt... Seabass en die gasten zitten gewoon 9 van de 12 maanden hentai te kijken in hun office)...
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    staat op Open

    ik kan nog steeds niet in m'n router, heb hem al aan en uit gezet maar werkt niet, ik zal dus nog even moeten wachten voordat ik weer dingen kan instellen. Single player blijft ook wel vermakelijk maar ik verlang nu toch wel naar een potje online.

    @ Kyo: ik begrijp wat je bedoelt, in PES2008 maakte ik gebruik van een man meer situatie aan de zijlijn. Door met een verdediger op te komen kon ik de ene verdediger van de tegenstander voorbijgaan door een pass te geven op m'n middenvelder/aanvaller die naar voren liep. Omdat de verdediger/middenvelder op mij afkwam en niet bij mijn aanvaller bleef lopen kon ik er voorbij (werkte volgens mij niet of nauwelijks op Top Player maar ik speelde professional). In PES2009 blijft de aanvaller echter staan en loop ik recht op hem af waardoor ik de bal niet kwijt kan. Verder heb ik voorin nog nooit gehad dat de AI voor mij passte, tot nu toe doe ik alles zelf. Verder blijft ook irritant dat de AI het mannetje verwisselen niet goed doet, heel vaak word ik iemand die ik niet wil zijn en dan verlies ik knullig de bal.

    Misschien is ook het gat tussen teams als Ajax en Manchester United te groot. Met MU win ik met 6-1 op Top Player tegen bijvoorbeeld Sparta en met Ajax kan ik nauwelijks van Sparta winnen op Proffesional. Spelers van Ajax lijken op hoger niveau vrijwel geen body balance te hebben waardoor ik iedere keer bij een klein duwtje uit balance ben en de bal verlies. Met middenvelders en aanvallers van MU kan je iedereen gewoon wegbeuken.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gebruik je wel het juiste IP-adres om in je router te komen?
    Ik weet niet of ik het eerder gezegd heb, maar dat IP-adres vind je door het volgende te doen.
    Ga in het start menu van Windows
    Klik op uitvoeren
    Type in: CMD
    In het dosscherm wat dan verschijnt type je:
    IPCONFIG
    Dan zie je wat gegevens en het IP-adres wat staat achter 'standaardgateway' is het juiste. Dat moet je dan in je browser intypen.
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    oke nu lukt het wel, het ip adres dat ik nu heb gevonden vond ik ook via m'n xbox. voorheen ging ik naar watismijnip.nl en vond daar een ander ipadres waarmee het toen ook lukte (die manier had ik ergens anders gevonden).

    anyway, ik heb heb nu slechts de poorten open staan die zorgen voor een NAT-type van Open en verder niet. is kijken of het wil lukken.

    Hanterp hartstikke bedankt voor al je hulp. Wie weet spelen we ooit nog een potje tegen elkaar (ik heb je een friend request gestuurd)
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet niet zeker of ik je uitleg goed begrijp. Er moet hier sprake zijn van twee verschillende IP-adressen: De ene om in je router te komen ( Standaard gateway ) en de andere die weer verschillend is, moet het IP-adres van je Xbox zijn.
    Als het goed is heeft elk console dat je hebt ( PS3, Xbox, Wii ) een uniek IP-adres en ook je PC heeft een eigen IP-adres.

    Dus zó:
    Router: Standaard gateway
    Xbox met eigen IP
    PC met eigen IP

    Als je dus in de router poorten opent moet je het IP-adres van je Xbox opgeven, zodat de router weet voor welk apparaat hij de poorten moet openen.

    Weet je hoe je het IP-adres van de Xbox kunt vinden?

    Ga in de Xbox naar het nieuwe dashboard en ga dan naar My Xbox
    Ga dan helemaal naar rechts, waar de settings staan en kies daar Netwerk-settings en vervolgens kies je Netwerk configuratie. Dan krijg je gelijk het IP-adres van de Xbox te zien.
    Ik zal je friend request zo accepteren :)
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    het IP adres dat ik via m'n xbox had gevonden via dashboard dat was ook degene die stond bij Standaard Gateway op m'n PC. Bij de poorten had ik dit adres opgegeven waarna m'n NAT-type van Moderate naar Open ging, dus dat moet het goede adres zijn.
    Vandaag kwam ik ook in m'n router via dat IP adres. Het IP adres lijkt dus hetzelfde te zijn bij zowel m'n Xbox als PC. Wel raar want voorheen ging ik dus naar watismijnip.nl en vond daar een ander IP adres waarmee ik ook in m'n router kon.
    Kan je het nog volgen?

    Verder wil ik nog zeggen dat toen ik de poorten die microsoft aanraadde voor het eerst openzetten, dat toen ook bij mijn broertje z'n Xbox360 de NAT-type op Open ging. Zijn console bleek hetzelfde IP adres te hebben als die van mij.

    Ik zal voor de zekerheid komende week het IP adres van m'n xbox nog even checken, want wie weet wat ik zal aantreffen.

    [​IMG]

    [​IMG]
    (sorry voor de playstation)
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan niet goed spelen als het IP-adres van de router hetzelfde is als die van de Xbox.
    Je kan dus het beste in de configuratie van Xbox het IP-adres veranderen, alleen het laatste getal. Dus als het bijvoorbeeld is 192.168.2.1 dan maak je ervan 192.168.2.70
    70 is willeleurig genomen tussen 2 en 255 en een safe nummer wat andere apparaten meestal niet gebruiken.
    Vervolgens moet je alle poorten in de router die voor de Xbox bedoeld zijn ook wijzigen in dat laatste getal 70
    Dan zou het moeten werken.
     
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom er net achter dat de poorten in m'n router open stonden voor de gateway van m'n 360 en die is natuurlijk overal (pc, router, xbox) hetzelfde. Ik weet ook al waarom ik juist de poorten voor de gateway had opengezet omdat ik anders geen NAT-type OPEN kreeg. Ik heb dus net de poorten opengezet voor het IP Adress van m'n xbox dat idd anders is, maar dan krijg ik weer slechte connectie. Bij PES gaf ie nu zelfs aan ie niet kon connecten met xboxlive terwijl ik wel m'n vriendenlijst kon zien en dus online was.

    Wat een gedoe, bij Test Live Connection op het dashboard geeft de xbox nu ook al geen NAT-type status aan.

    Ik heb net maar even alle poorten uit gezet (zoals het vroeg altijd was). Als PES09 online verbeterd was t.o.v. PES08 dan zou ik nu goed online moeten kunnen spelen.

    Ik laat het wel weten wanneer ik weer een potje online heb gespeelt.

    edit: heb net al een online potje gespeelt, ging goed, geen enkele lag. stond met Ned 3-0 voor tegen Argentinie in eerste helft, jammer dat hij toen wegging
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2008
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nu gaat het goed? En hoe staat alles nu?
     
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    er staan nu geen poorten open waardoor m'n NAT-type waarschijnlijk op Moderate staat en ik dus met minder mensen connectie kan maken maar als ik connectie heb dan gaat het meestal wel goed. Althans zo zou het moeten werken denk ik. Ik heb pas 1 potje gespeelt dus veel kan ik er nog niet over zeggen.
     
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    yehaaaaaaaa heb net mijn achievment gehaalt voor de 100 doelpunten in de be a legend mode , op naar de 200
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou, als je in de ML D1 kampioen wordt en de D1 cup wint.. waarom mag ik het volgende seizoen niet mee doen aan de Europacup?? Of zie ik iets over het hoofd..??
     
  18. ramon1200

    ramon1200 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    er zitten nog een paar fouten in maar verder wel een heel mooi spel !
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat mag wèl hoor, heb ik ook gehad. Het is alleen niet direkt zichtbaar bij de start van het nieuwe seizoen. Dan staat er vaak nog de data van het vorige seizoen.
     
  20. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks maar eens kijken dan.. Op het eerste gezicht wat ik mij nog kan herinneren is dat ik er niet bij stond, bij de desbetreffende pouls..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina