[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mijn broer heeft een hele tijd terug deze game een keer gekocht, heb het een paar keer gespeeld alleen was nooit verder gegaan wegens tijdgebrek. Nu heb ik even weer zin om aan het spel te beginnen, en ondanks hoe goed de Engelse voiceovers ook zijn (zijn echt goed) was ik toch benieuwd naar de Japanse. Het rare is dat ik nergens een optie kan vinden die mij toelaat om subtitles te kiezen, dus weggelaten?

*edit nvm; De Engelse ondertiteling is er standaard...

Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Ik moet de game zeker nog eens verder spelen. Ik zit nu op disc 4, waar je meer een beetje wordt losgelaten om zelf de wereld te verkennen, maar ik kom op de een of andere manier niet door die barriers op zee...

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Same here, deze moet perse uit voordat er een nieuwe JRPG in komt....teveel spellen! -_-

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zit nu op 27 uur aan gameplay en om 1 of andere reden begint het speelplezier een beetje af te nemen...dunno voelt wat repetetief aan oid....

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zit nu tegen het einde van disc 2 met 24 uur, weet niet of dat langzaam is, maar ik ben ook redelijk veel bezig met het verkennen van het spel naast de rode draad. Repetitief word het meestal bij een turnbased rpg na een tijdje. Het ring assembly/skill link systeem werkt erg goed, alleen word het nogal vervelend om bij elk gevecht de ringen te wisselen. Ondanks dat ik al ongeveer op de helft ben heb ik nu pas het gevoel dat het spel echt op gang begint te komen.

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb dit spel onlangs gekregen, en ik vind het geweldig! Ik vroeg me alleen twee dingen af:

- Kan iemand mij vertellen wat het ring assembly system is? Ik heb die tutorial per ongeluk overgeslagen.
    - Weet iemand of ik de camera 'los kan maken' om het zo maar te zeggen: Dat hij niet steeds vanuit een vast standpunt kijkt. Want ik vind het erg leuk om alles te bekijken maar dat gaat wat moeilijk door de vaste camerastandpunten.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    -Door materiaal te verzamelen(door vijanden te verslaan, en te zoeken in potten/vazen en dergelijke) kan je ringen maken die een bepaalde eigenschap hebben. Dit kan handig zijn wanneer je tegen een vijand vecht die vliegt, en dan een vuur ring eguipt=extra damage.
    -Nee, vond het zelf in het begin ook irritant, maar de camera staat bijna altijd op de perfecte plek.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Vandaag weer even deze geweldige RPG opgepakt. Zit momenteel op disc 4, op het moment voor de keuze om naar de final battle te gaan. Ik wil echter eerst wat leuke sidequests doen/grinden, zodat ik nog meer levels omhoog kan gaan voordat ik naar het einde van de game ga.

Ik ben momenteel met alle characters zo eind level 30 (+- 38). Weet iemand welk gebied het beste is om te beginnen?

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    die ene tempel ben ff de naam kwijt kun je heel goed in levelen. hij zit op de kaart in het zuid Westen dacht ik

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij bedoel je de Temple of Enlinghtenment?

Kijk wel uit dat daar sterke monsters zijn die jouw in 1 klap kunnen doden
    (Black Kelolon

11. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan voor dit spel ook extra content kopen maar wat weet iemand wat dat is?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat, ik heb disc 3 en 4 nog niet eens uitgespeeld. Een erg goed spel, alleen kan ik nooit lang achter games zitten die veel tijd vergen, zoals mass effect(wat nog redelijk kort is voor een rpg)

14. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Bumb.

Ik zit nu in een grot bij disc 2. Mijn party wordt alleen telkens petrified, waardoor ze alles missen en na drie beurten ik game over ben.

Hoe kan ik petrified curen?

Edit: Heb het gevonden. :)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Weet iemand of die DLC van LO een beetje interessant is? Heb de game al maanden geleden uitgespeeld maar zat altijd al af te vragen of die content nou echt nog wat toevoegd?

16. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 25 keer dezelfde trap en daarna een vloertje van 10 vierkante meter de moeite vind is het wel wat. En dan aan het einde nog een eindbaas. Persoonlijk vind ik het de meest schandalige DLC ooit. Voegt totaal niets toe.
    Ik had hem zelf blind gekocht, dus ik loop die eerste vijf verdiepingen omhoog, krijg daarvoor een achievement. Maar dan zie je dat je door moet naar 25. Nog hoopvol gestemd loop ik door of het nog leuk wordt, in de veronderstelling dat niemand op het is gekomen om gewoon 25 keer hetzelfde erin te gooien. Valse hoop bleek achteraf.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    IK heb de game ook net binnen, ik ben erg benieuwd! Het begin is al redelijk (Ik ben bijna nooit verrast aan het begin van een RPG, behalve bij Fallout :cool:, maar mijn eerste indruk is dat het grafisch nog wel een beetje achterloopt.

Anyway, ik ga er ff lekker voor zitten, ben van plan hem wel uit te spelen =).

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Gisteren weer eens verder gegaan met de game (disc 4) en ben nu sidequests aan het doen en aan het levelen voordat ik naar het einde ga.

Eindelijk deze gehaald:

Lost Odyssey
    495 van 1100 [​IMG]
    8 van 42 prestaties

No One's This Perfect 10 [​IMG]
    Achieved Perfect a total of 500 times in battle.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gefeliciteerd! Vergeet vooral ook niet die verhaaltjes te lezen!

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Weer een stuk verder. Waar kan je goed levelen vanaf level 50? Ik moet sowieso eerst nog Ancient Ruins doen zodat ik door de hypercurrents kan komen.

Heb ondertussen ook al de miljoen damage en 1000 enemies + skill master Tolten. :)

Vind de game weer helemaal geweldig :)

Deel Deze Pagina