Het was je zwager hè?
Toevallig heb ik net een tv gekocht bij de MM. Als ze een stuntaanbieding hebben, dan is die soms nog goedkoper dan een online winkel! €699 voor een Panasonic TH42PX80 ben ik nog niet tegengekomen! Alleen Redcoon voor 688, maar dat is een buitenlands model. En daar komen de bezorgkosten ook nog bij en bij een winkel kan je m afhalen.
Ook schijnt de MM niet zo moeilijk te doen als je de tv toch wilt ruilen voor een andere.
Service en uitleg is natuurlijk zeker niet top, maar als je zoals ik precies weet welke tv je wilt hebben, dan maakt dat weinig uit. En service: de tv werd op de afgesproken dag netjes bij me thuisbezorgd (rechtop) en in mn huiskamer gezet in mn appartement op 2 hoog (met lift).
Als er iets is met de tv binnen een week, dan is het een dead on arrival en wordt die geruild. Daarna geldt de 2 jaar reparatie aan huis van Panasonic en heb je niets meer met de winkel te maken waar je m heb gekocht.
Ik ben er nu ook zeker van dat ik een Nederlands model heb met die garantie.
Als die tv van jou online een stuk goedkoper is, dan moet je dat gewoon doen natuurlijk. Vraag naar de garantie/service aan huis!
Het verschil in resolutie zal je niet zien, maar het kan wel zo zijn dat de full hd een beter beeld kan geven als deze betere features heeft zoals betere 24p weergave, hoger contrast etc etc. De full hd kan ook een slechter beeld geven, dit zijn dingen die je niet uit de specs kan halen.
Daarom: zelf testen. Vergelijk het beeld van de full hd met de hdready.
Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2008