FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Waterman:mad:

    ;)
     
  2. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Joo cixx kheb je geaccepted. kdeed ff games vergelijke, volges mij heb jij elk xbox spel dat er is ofniet haha
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik moet weer even live kopen, laatste maanden niet echt tijd gehad dus misschien dat ik binnenkort weer even maand koop ofzo. had nog een vraagje kan je nou geen goals opslaan als je niet ingelogt staat? want het grootste gedeelte van de tijd staat me xbox niet op internet aangesloten.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan een week niet online:mad:
    Klere microsoft
     
  5. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, cheaters!

    Grappig ben je gebanned ofzo dan voor een week of is ie kaput?
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn motto was 'ongepast'. :+

    @Cixx ik zal je straks ff toevoegen ;)
     
  7. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie quick match doen hebben jullie dan gelijk een tegenstander? of komt er eerst 20 keer in beeld "deze wedstrijdsessie is niet meer beschikbaar" :confused: wordt hier echt gek van, zat net gewoon 3 minuten lang te klikken en komt er iemand met lagg, dus kon k weer 3 minuten zoeken.. pff :confused:
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook wel eens. Je ziet dan bij je tegenstander je favoriete team staan(Bij mij Ajax) en je kan de club of competitie niet veranderen. Na een paar seconden is de "Session Unavailable". Vervelend, maar het zoeken gaat zo snel dat je zo weer wat nieuws hebt gevonden. Bij PES2008 was dat wel anders. Misschien komt het omdat ik dat gewend was dat ik het niet erg vind.
     
  9. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ah oke. Ja maar ik vind het toch aardig irritant eigenlijk, en kd8 miss is er een reden voor..
     
  10. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin het nu online ook aardig onder de knie te krijgen :) Win nu aardig veel wedstrijden :)

    die Xperience points wil niet zo heel veel zeggen toch? Want als je verliest krijg je die nog... hoe kun je zien hoeveel je gewonnen hebt etc? En je rank ( als je die hebt natuurlijk )
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was er mis aan je motto ?
    Ik heb dat ook is gehad maar toen kon ik maar 1 dag niet op live
    Dat was toen iets van de voetbal
     
  12. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    cool dat jullie me geacept hebben zsm ff fifa doen :thumbs:

    valt wel mee toch? :9
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik was een keertje 1 dag gebanned omdat me motto ongepast was, dit was terecht (Itz Pitfighter is Gay)

    Nu is me motto ''You got F'd in the A'' iets over het randje kennelijk maar elke keer dat je wordt gebanned wordt de straf groter, als ik nog een keer wordt gebanned is dat voor een maand heb ik gehoord..
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn toch een beetje te streng bij ms
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een verschrikkelijke pot gespeeld met de Spurs tegen HSV. Het balbezit was 65/35 in mijn voordeel en ik speelde constant op zijn helft. 2x de paal geraakt en verder gingen er echt veel ballen naast of de keeper had ze met een onmogelijke redding. Minstens 15 doelpogingen gehad, die ik op dezelfde manier benutte als normaal. Maar de bal ging er gewoon echt niet in.

    In de 85e minuut krijgt hij 1 fucking corner (1e serieuze doelpoging van de wedstrijd) en de bal gaat richting de 2e paal. Mijn keeper pakt mis en er staat er 1 die de bal erin kopt van HSV.

    Zo frustrerend, een fles cola die naast me stond lag ineens in de keuken :eek:. Men vriendin was er minder blij mee maargoed, was echt heel erg pissig.

    Spurs hebben wel een lekker evenwichtig team, alleen snap ik 1 ding niet. Als ik in het menu voordat de game begint, Campbell erin zet, is deze 82 geloof ik, na de adidas update.
    Maar als ik dan tijdens de wedstrijd (1e minuut) even bij mijn spelers kijk, is hij gewoon 74. Hoe kan dit? Heeft het misschien te maken met de vraag of de tegenstander adidas live season aan heeft staan?
     
  16. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan op welke positie je hem zet geloof ik.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je een corner precies op de 2de paal mikt doet de keeper niks, je kan hem erin koppen maar onder druk kop je vaak over, ik kop hem op die manier vaak terug.

    Als je het beheerst is dat een gouden wapen;)

    Vooral handig als je geen grote spelers hebt, anders kan je hem normaal nemen
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bedoel juist dat ik hem al in de basis heb staan, op zijn juiste positie. Ik sluit het "squad" menu af en hij geeft 82 aan. Maar als ik dan in mijn squad kijk tijdens de wedstrijd (1e minuut) dan is hij weer 74 ofzo...

    Raaawrrr :{

    Best jammer dan, weer een bug eigenlijk om te scoren. Maar als je die corner neemt, mik je dan wel net het veld in toch? Niet precies op de lijn?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vind het een prima voetbal spel maar nadeel vind ik gewoon die truukjes, je kan er nooit 1 goed gebruiken. had liever gehad dat ze al die truukjes die je nooit kan gebruiken gewoon eruit hadden gelaten en een paar er ingedaan die je wel gewoon "normaal" af en toe goed kan gebruiken.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, anders dan gaat hij tijdens zijn rit acchter de lijn, het licht er natuurlijk aan welke been de speler gebruikt..

    Somigge werken prima hoor!!
    De rainbow bijvoorbeeld, dat je de bal over de tegenstander heen wipt, die kan je prima gebruiken..
    En de kick feint natuurlijk;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina