Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, daar word ik nou echt MOE van! Elke keer van die irritatiepunten bij Sony!

Wat is nou inderdaad het probleem...

Lees net op een ander forum dat iemand gisteren zijn PS3 heeft weggebracht naar Dynabite (defect), ze verwachten hem half januari terug te hebben :lol:. Sony snapt er maar weinig van volgens mij =(

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Uiteraard moet de gehele game nog even naar het Nederlands, Duits, Frans, Pools en Hebreeuws vertaald worden.

Je weet toch?

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Neo Geo games waren al snel 400 gulden en liepen op tot 1200 gulden voor een enkel spel.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Op het moment word ik een beetje ziek van het gedrag van sony,en nu pronken ze weer dat hun console het weer beter gaat doen dan de 360 en dat de ps3 de ps2 statis weer snel zal krijgen.

Ten eerst was ik al niet te spreken dat ze hun console zo onnodig duur maken,leuk dat er bleu ray inzit maar laten we eerlijk zijn je koop daar geen spelcomputer voor.
    Oke Microsoft heeft ook vaak een grote waffel,maar het gaat om het principe hoe de playstation gamers nu zo afgeperst worden.
    Ja ik weet als je een X Box 360 koopt moet je ook nog bijbehoren aanschaffen zoals live,grotere schijf,maar het gaat erom dat je h'm wel tenminste al hebt en al kan gamen.
    Ja ik was ook een playstation gamer way back,maar sinds ze zo met anti gedrag bezig zijn hoef ik hun console echt niet meer.

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog die 1-jarige garantie erbij maakt het feestje helemaal compleet :lol:.

Al iets meer over gehoord Alonso trouwens?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgende week Video Game Awards! :cool:

Gameplay van Maffia 2, God Of War 3, Uncharted 2, GTA IV The Lost And Damned! _O_

7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV: The Lost and Damned _O_ Moet nu nog zien of ik de DLC ga halen, of niet :9

8. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    wat is GTA IV The Lost And Damned ?

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    DLC van GTA IV, komt in Februari uit. Check Centraal Grand Theft Auto IV topic ;)

10. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    wat is DLC :confused:

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Downloadable Content / Uitbreiding.

12. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    aaa, oke nu snap ik het, bedankt :thumbs:

ik las dit op een forum, het gaat als volgt: iemand zei dat de PS3 een dood systeem is en daarop antwoorde iemand:
    this is the biggest bullshit i've ever heard, dat iemand zo fanboy kan zijn =( ik weet niet echt wat er uitkomt exclusief voor PS3 volgend jaar, maar zeggen dat de xbox360 niks aan te bieden heeft volgend jaar is ook maar vergezocht.

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    wanneer mgs4 naar de xbox komt dan verkoop ik mn ps3. Ik werd al een beetje triest dat tekken ook voor de 360 kwam, maar mgs4 zou het toppunt zijn. Waarom zou ik dan nog een dure ps3 bezitten. Kan ik beter een xbox voor 199eur kopen.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Eerstvolgende topgame voor mij ; God of War III.

15. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik dat qua games de weegschaal in 2009 naar de Sony kant uitslaat.....tenminste, ik weet niet wat M$ nog niet heeft aangekondigd maar vooralsnog ziet de sony line-up er prima uit.
    Mag ook weleens een keer moet ik er wel bijzeggen.........

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wie 2009 gaat winnen wat betreft games weten we nog niet want echt veel is er nog niet bekend over first-party games die dan uitkomen voor de 360. Het lijkt mij wel duidelijk dat Sony het voorjaar gaat winnen met Killzone terwijl er voor de 360 dan, zover ik weet toch, geen echte topper uitkomt (buiten Halo Wars, maar dat heeft een zoveel kleiner publiek).

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Klopt, maar ik kijk wel heel erg uit naar Star Ocean 4 \o/

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jah ik ook \o/. Zie pas net dat hij ook in het voorjaar moet komen en als hij niet wordt uitgesteld kan de 360 het voorjaar misschien nog winnen. Als denk ik persoonlijk dat Killzone 2 een groter bereik gaat hebben dan HW en SA4 te samen.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als de games niet worden uigesteld (blijft Sony he ;)). Zal er zelf weinig tot niets van meekrijgen btw....Kijk voor de eerste maanden van 2009 heel erg uit naar Star Ocean 4 en Street Fighter 4.

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trouwens wel voor het eerst echt onder de indruk van een PS3 titel, zo erg dat ik (als ik de centen er uberhaupt voor over zou hebben) er wel een PS3 bij aan zou willen schaffen. Killzone ziet er gewoon echt briljant uit, ongelofelijk veel actie, van GoW2 proporties, maar dan in een FPS. En de multiplayer ziet er ook echt wel tof uit.

Wel echt heel jammer dat zo'n potentiƫle topper alleen te spelen is met een PS3 controller. Shooters zijn echt niet te spelen met zo'n ding, eerlijk gezegd vind ik die controllers sowieso echt ver achterlopen op de 360 controller. Pookjes zijn echt veel minder relaxed, en de RL knoppen voelen ook een beetje cheap en weinig flexibel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina