Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is het niet geloof ik :9. De objective is:
    Clear project purity of the remaining mutant threat, en ik sta nu daar bij die jeffersons memorial, samen met mijn vader, en nog een paar professoren ofzo :9

2. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet alle mutants in en rond de giftshop doden, dan is het veilig genoeg voor pappie en de andere laboranten om naar binnen te gaan...

3. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat dacht ik ook al.. maar het gekke is
    Dat ik het idee heb dat alle mutants in die giftshop dood zijn :+

4. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Check de basement en het museum

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.346
    ik begin nu eindelijk op level 8 wat sterker te worden dan de vijanden om mij heen, een super mutant brute kost nog wel moeite maar ik win tenminste wel de gevechten. Echt weer zo'n verslavend k*tspel wat je nachten lang laat spelen! viel me ook op dat nu ik een van die ghouls als hulpje heb makkelijker op onderzoek uitga.

6. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zag ik zoiets weirds gebeuren in de wasteland. Ik liep 'n beetje door de wasteland en hoorde opeens 'n helikopter, toen zag ik in de verte opeens een Deathclaw die als het ware up gebeamed werd naar 'n alienship ofzo (alleen dat zag je dan niet, verdween gewoon in de wolken). Hij vloog recht omhoog en was opeens verdwenen en iets later viel er opeens iets heel snel uit de lucht en daar was de deathclaw weer, maar dit keer had hij 'n raar brilletje op waarbij in VATS mode stond dat het 'n brainwashding was van de enclave. Vet grappig dat ze wezens dan omhoog stralen haha

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heh,

zojuist het National Guard gebouw even leeggeroofd. Teruggekeerd met goed onderhouden Assault Rifles, Submachine Guns, een Sniper Rifle (!) en een zooi granaten, een goed onderhouden helm en véél kogels! \o/ Nu op naar de National Archives, moet nog wat dokumenten zoeken om mijn positie in de geschiedenis vast te stellen. :+

Het is wel moeilijk om daar te komen zeg. :mad: Kom steeds grote groepen tegenstanders of andere barrières tegen.

Heb nu ook een kamer in Rivet City en zit financieel ook wel aardig. Ik heb nauwelijks caps, maar zit veilig wat betreft Aid en uitrusting.

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  8. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Dus daar zaten ze! :9 Thnx voor je hulp :thumbs:
    Echt een geweldige game dit _O_

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Vandaag de main story uitgespeeld! Ik vind de game oke maar echt geen game of the year materiaal. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik geen RPG fan ben, maar er zijn zoveel dingen slecht uitgewerkt wat simpel opgelost had kunnen worden door een tutorial. Natuurlijk kan je zeggen lees het boekje, maar ten eerste wie doet dat? En ten tweede mensen die normaal gesproken geen rpg's spelen snappen er geen hol van. Ik heb de helft van deze game verkeerd lopen spelen doordat ik niet wist wat meer dan de helft van het menu inhield. Zo wist ik niet dat ik mijn wapens kon upgraden bijvoorbeeld. Een niet al te groot punt. Dus voor een volgende keer. Maak verdorie een (optionele) tutorial! Ook heb je nog het lastige begin. Als je de game begint is het tergend. Je moet overal naartoe lopen en dit duurt gewoon te lang. Je bent ook erg langzaam (zelfs als je licht bent bepakt) en waarom zitten er geen voertuigen in? Ik zie zat motors staan, maar kan ze jammer genoeg niet gebruiken. Ik wil helemaal geen stad aanklikken om er vervolgens naartoe te spawnen. Ik wil lekker crossen op een motor! Lekker door die wasteland! Ik heb wel meerdere punten waar waarschijnlijk met haat mailtjes op gereageerd word, maar ik wil gewoon zeggen tegen liefhebbers van dit spel: uit de ogen van een veelvoudig spelspeler (:+) is dit echt niet game of the year materiaal. Het is erg goed. Dat zie ik dan ook wel weer.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    tsja wat jij als kritiekpunten aangeeft vinden andere mensen juist geen probleem. Ik vond het juist een groot pluspunt tegenover Oblivion dat je wanneer je uit de vault was helemaal alleen was en niet wist wat je moest doen( klopt trouwens ook want je hebt je hele leven in een vault geleefd). Tutorial vind ik dus niet nodig en voertuigen , leuk om even te doen maar geef mij maar de benenwagen :) vind ik ook een sterk punt van deze game.

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lees het boekje. :+ Aantal dingen worden ook keurig tijdens het spel uitgelegd hoor. Kan me dus ook niet echt in je punten vinden, op die voertuigen na (was leuk geweest, maar mis het niet echt).

Gisteren weer eens een keer gedaan en kwam toen Enclave zonder helmen tegen, ook voor het eerst. :)

12. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf!?! wapens upgraden.. hoe? :eek:

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jij speelt duidelijk het verkeerde spel. De kritiek over het ontbreken van transport in het spel is echt onzin, gezien je overal naar kunt fast-travelen als je dat wilt (zolang je in ieder geval één keer op die plek bent geweest). Verder is er een redelijk uitgebreide tutorial in het begin. En tja, dit is een RPG, dus je moet ook zelf dingen uitzoeken. Dat hoort nou eenmaal erbij, anders kun je net zo goed een FPS gaan spelen. Fallout 3 is wat dat betreft toch al minder complexer dan zijn voorgangers.

Lekker crossen door de wasteland? Probeer de demo van Pure of Motor Storm eens.

14. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je dezelfde wapens vind en je gaat naar weapons in je pipboy en je drukt op Y dan fix je je wapens, waardoor ze accurater, sterker en beter worden. Denk dat hij dat bedoelt met upgraden, of hij bedoelt dat als je meer van dezelfde schematics vind de custom wapens je die kunt upgraden.

15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.346
    wow net een super mutant behemoth gezien, die jongen overleeft gewoon een missile attack! Ik begin dit spel leuker te vinden dan oblivion wat toch mij xbox360 favoriet is!

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Gooi een nuke op hem en hij is dood hoor :D.

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    dit bedoel ik dus haha
    het is niet echt kritiek ik had het leuk gevonden ik leg toch ook uit dat je kan fast travelen? en welke uitgebreide tutorial? bullshit. en ik leg ook uit dat ik geen rpg speler ben aan het begin dus tegen jou wil ik zeggen lees het nog een x over! Ik vind het spel erg goed maar ik hoor iedereen al over the game of the year! wat ik echt niet vind kloppen.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Markie. :+ Als je de Pippoy opent en kijkt naar Weapons, dan staat er zelf:

Y) Repair

Je moet gewoon rustig lezen. Dat is ook deel van een RPG. En goed, dat is blijkbaar niet jouw ding. Niks mis mee. Maar Fallout 3 geen GOTY materiaal? Écht wel!

19. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu 2 dagen bezig met dit spel,
    maar moet zeggen dat het wel erg bruut is hoor.

Had een beetje een oblivioncloon verwacht,
    maar dit spel is stukken pittiger vind ik.
    Ben al een aantal keer dood gemept door een paar van die brede gassies.

Heb het nu eindelijk een beetje door,
    en beetje bij beetje word ik wat sterker etc.

Spel is wel erg grauw,maar ook dat heeft wel wat :)
    Vind alleen dat pipboy ding nog wat onoverzichtelijk,
    maar zal wel een kwestie van wennen zijn.

Mooi spel waar ik nog wel flink wat uurtjes in zal pompen denk ik.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat betreft die PIPBOY: Ik heb er 60 uur opzitten en vind het nog steeds een onding. Ze hadden het in dit geval wel op dezelfde manier mogen doen als in Oblivion. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina