1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    had hem vanmorge weer aangezet en toen heb ik gewoon 1,5 uur kunnen spelen zonder problemen geeft hij nou weer die lampjes aan dan ga ik maar bellen:mad:
     
  2. 03RT

    03RT Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer spellen waarbij de XBOX op volle toeren draait? Sinds een week in het bezit van deze console en sinds gisteren van Fable 2. Bij het draaien van dit spel kraakt de xbox continu als een oud wijf (beeldverwerking/framerate?) Heb ik bij Fallout 3 geen last van.

    Hebben heir meer mensen last van?
     
  3. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ga maar weer bellen na 2 dagen reaparatie weer verrot
     
  4. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    nou zonet gebeld en kan hem dus weer opsturen word dus nu de 3de keer opsturen
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik wordt er echt ziek van. Al 3 dagen staat er dat ik mijn xbox terug krijg maar nog niks gehoord. :mad:

    Soms heb ik gewoon de neiging om gewoon een tweede Xdoos erbij te nemen, alos reserve ofzo. pffffff
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Waar kun je volgen waar je 360 is?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de UPS site.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dankje, zat al op de site van Xbox te kijken. Ik had het ergens gezien, maar dat was dus op de UPS site ;)

    Hij is dus inmiddels in Frankfurt, ik zie hem wel een keer weer verschijnen :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die code die in je mail staat even invoeren op de UPS site en je weet waar die is. ;)
     
  10. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is van dat!

    Was net CoD5 aan het spelen, ineens werd het beeld beetje pixelachtig. Leek een storing aan de hdmi-kabel te zitten, maar was het dus niet. Deed hem uit, reboote hem en kreeg 1 rood brandend lichtje met vermeld: E74

    Ik lees dat het aan de AV kabel kan liggen dat niet goed vast zit, maar hij is aangesloten met hdmi. Ook met component kabel al geprobeerd maar zelfde resultaat! :mad:

    Het is een Elite Falcon, bijna 1 jaar in bezit en de eerste keer rrod.

    Dus ik vermoed dat ik Microsoft maar zal bellen om te beginnen?
    Of kan iemand me de stappen die moeten gebeuren eens zeggen?

    Hopelijk kan iemand helpen, bedankt!
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dit heb ik precies vorig week Zaterdag gekregen, heb zelf ook een Elite Falcon ook bijna 1 jaar in me bezit. En dit gebeurde ook tijdens het spelen van COD 5 en kreeg ik ook E74 nadat me beeld raar deed...


    Gewoon microsoft opbellen en je Xdoos opsturen.........

    Je videokaart is trouwens dan stuk.......
     
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff

    normaal is de klantenservice van MS erg goed, maar nu toch...
    in juni was bij mij om een of andere vage reden 2x xboxlive afgeschreven.
    Dus gebeld, en een hoop blabla, vervolgens werd mij beloofd dat het geld terug gestort zou worden, dit zou echter 3 maanden duren! :confused:

    Maar goed in oktober nog steeds geen geld terug gehad, dus nog maar een keertje gebeld, en het zou nu binnen een week betaald worden.
    Nu is het ondertussen december en heb ik nog steeds niets ontvangen, dus net maar weer eens gebeld, hebben ze het geld naar een verkeerd credit card nummer overgemaakt :mad:.

    Nu moet ik zelf maar de creditcard maatschappij bellen, en dan ervoor zorgen dat het geld alsnog bij mij terecht komt. De vrouw die ik ook vandaag bij de klantenservice aan de telefoon had, was ook totaal niet behulpzaam, en het kwam er echt op neer van: het is je eigen probleem, zoek het zelf maar uit.
    Tegen het einde had ik het echt gehad met die vrouw, dus vroeg ik of ik een klacht kon indienen, maar nee ze verteld mij dat dat niet mogelijk is :confused:. Er is geen klachtenservice, en ze heeft ook geen baas, oid die ik zou kunnen bellen om een klacht in te dienen.

    Maargoed net even gegoogled, en het lijkt erop dat ze daar inderdaad geen klachtenservice hebben.
    Weet iemand hoe ik een klacht kan indienen, over de gang van zaken?
     
  13. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het alvast niet weten srry.

    Had hierstraks naar MS gebeld, alle nodige gegevens opgegeven. Gingen ze de labels per mail opsturen. Wanneer komt dit ongeveer toe?

    Kreeg op het einde ook nog een Referentienummer van 10 cijfers, wat moet je daar nu mee doen? Op je label schrijven? Die gast aan de telefoon prate redelijk snel en ben nogal n00b in dit soort zaken :/ dus als iemand me dit kan zeggen. Hartelijk bedankt
     
  14. Kamina

    Kamina Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort last van vastlopers. Eerst GTA en nu dus ook Fable II. Het beeld bevriest dan en ik hoor de audio dan nog wel doorlopen. Ik heb al een keer de cache leeg gemaakt dus daar ligt het niet aan. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
     
  15. Sherman

    Sherman Guest

    Ik had ook klachten omdat ze mn xbox niet wilde repareren, en heb op de site van microsoft ( dus niet xbox.com!!) een postadres gevonden, en heb daar vorige week een klachtenbrief heen gestuurd. Mijn xbox is nu btw al bijna 4 weken naar de filistijnen, en het gaat waarschijnlijk nog wel lang duren voordat ik weer wat kan met het kut tyfus tering ding...
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag mijn xbox360 opgestuurd, vrijdag in Duitsland aangekomen.
    Nu op de service.xbox.com site deze status:

    • Status van de reparatie: Apparaat ontvangen door het servicecentrum
    • Naam van vervoerder: UPS
    • Traceringsnummer van de vervoerder: 1ZXXXXXXXXXXXXX
    Ben benieuwd wanneer ze hem terugsturen.
    Heb dus al een Tracking nr voor de terugreis, maar die doet het nog niet op de UPS site.
     
  17. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je dan aan een trackingnummer voor de terugreis?
     
  18. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Die verscheen op service.xbox.com toen ik de status: Apparaat ontvangen door het servicecentrum kreeg.

    Hij doet het alleen nog niet op de UPS tracking, misschien pas als hij ook daadwerkelijk gerepareerd en teruggestuurd is.
     
  19. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, elke vraag wordt op z'n minst 100x gesteld hiero (leest men nog een draadje door?)... . Dan maar voor de 101e keer antwoorden: http://service.xbox.com en ja, het duurt helaas enkele dagen voordat de trackingcode actief is voor retour (ook te maken of er weekend tussenzit). 1 a 2 dagen voordat hij bezorgt gaat worden (opgehaald daar in Duitsland) is de UPS code pas weer actief.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2008
  20. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, probleem is, mensen zijn hier alleen als hun xbox stuk is. En de search wordt niet gebruikt :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina