/Mod Doe even normaal aub. Als je niet tegen kritiek over de game kunt, kom hier dan niet. -/- Alonso
Slecht in de zin van dat je immobiel bent. Je voelt je dus niet bepaalt een super held die als een MC al springend granaten grooit en headshots maakt. Als je wat meer ervaring hebt wordt het vanzelf een stuk makkelijker. Echter had ik in RE4 ook nog steeds situaties later in het spel waarbij ik behoorlijk gefrustreerd raakte (Het mijnkarretje.. argh...) maar aan de andere kant als het goed gaat gaf het mij soms een grotere kick dan bij een GOW2 waarbij ik de actie die ik in het begin zo super vet vond soms een beetje eentonig ging worden.
Als je voor het eerst een RE-game speelt verbaast het mij ook niets dat je dan een demo niet echt geweldig vindt. Ik vond RE4 in het begin ook niet echt super omdat ik nog niet echt goed met de controls overweg kon. In het dorp waar je begon zat ik dan ook behoorlijk te kutten. Toen ik het spel had uitgespeeld en weer hetzelfde level speelde schoot ik al die sjakies voor hun hoofd en liep ik er met gemak doorheen. Ook staat een RE game bekend om het goede verhaal en de meeslepende sfeer waar je wel ff in moet komen. Met het geld wat je oppakt kan je wapens en ammo kopen, ook kan je stenen vinden die je bij een soort van blacksmith kan inruilen voor wapens etc. Ook kan je je wapens upgraden. Het klinkt heel simpel maar in RE was het zo uitdagend en o wat was je weer blij als je bij zo'n blacksmith kwam.
Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2008