wat ik van te voren vreesde is toch wel gebeurt,.. paar weken na release en niemand in mn friendslist speelt L4D 90 friends en niemand met een beetje goede smaak daartussen /me voegt zn gamertag toe aan de startpost
Misschien kunnen ze de demo bij jou spelen? en mocht je zelf de demo niet hebben, kijk dan even bij download history als je m al eens eerder gedownload en daarna verwijderd heb . vriend van me had dat ook gedaan, en het werkte gewoon.
ah oke, had ik niet gezien . ik ben misschien ook nog wel van plan het spel te kopen, andere vrienden van mij vinden het ook vet. Want deze game lijkt me alleen het vetst met 4 man co op
is het ook, het is ook prima te doen met 4 random mensen online maar met mensen spelen die je kent en veel met elkaar praten is nog leuker. (en volgens mij de enige manier om het op de hogere moeilijkheidsgraden te spelen)
De A.I. is geweldig. Natuurlijk blijven het bots maar ze doen alles prima, ze helpen je, healen je etc. Een tank wilt er nog wel eens één of meerdere killen omdat ze niet echt constant wegvluchten.
Heb ehm ook bestelt hoop ehm eind van de week te hebben echter heeft niemand in mijn lijst deze game en wil ik ehm wel met 4 man spelen voelt iemand zich geroepen?
Jep ik wil wel met je spelen voeg me maar toe. Heb het spel ook nog niet binnen... volgens gamehubs op 29-11 verzonden. Zou onderhand toch binnen moeten zijn?
dan krijg je hem rond woensdag binnen denk ik, ik heb hem gevraagd voor kerst samen met pop, moet dus maar kijken welke ik krijg, de ander koop ik gewoon van mijn zakgeld
Voeg mij ook maar toe want heb echt wat mensen nodig voor expert. Zat met een groepje een uur of 3 op Death toll op expert. De 'idioot' van de groep had het overleefd en was 2 meter van de boot af het enigste wat ie hoefde te doen was om te draaien en er op te lopen wat doet ie? Hij gaat daar nog 20 seconden staan schieten op de infected en ja hoor een smoker pakt hem en sleept hem weg.
dat maakt het ook weer leuk toch , als jullie nu allemaal je namen even toevoegen aan de startpost schiet t al lekker op. Niet dat het niet leuk is om met random amerikanen te spelen maar een paar mensen waar je wat vaker mee kan spelen lijkt me ook wel wat om eens aan expert te kunnen beginnen
Mensen die serieus de expert mode willen uitspelen, mogen mij ook toevoegen. Het is het leukst op expert
Heb mezelf toegevoegd aan image generator. Spel net gekocht. Ik voeg wat mensen uit die lijst toe, wie me nog niet heeft kan me ook altijd toevoegen
hmm tot nu toe veel lag. Hebben meer mensen hier last van? je kan namelijk de ping niet zien als je een game joined. Pas als je erin zit zie je wat de verbinding is online