En er is geen verschil tussen de Migratiekabels? Dus geen aparte Migratiekabels voor de 60 en 120 GB? Ik ben blij
Damn die transferkabel laat wel op zich wachten. Volgens die kerel van de xbox support duurt dat 2 tot 3 weken, omdat veel mensen ineens een 60GB HDD hebben gekocht. @ Steel Dogg: De gewone transferkabel werkt ook voor een 60GB HDD dus.
Hmmm, mij lukt het niet hoor. Ik probeer dus data van 20GB naar 60GB HD over te zetten. De 60GB hoort wel bij een 360 en dus niet los gekocht, misschien dat dat uitmaakt. Anders is er iets mis met de migration kabel of de cd. 60GB HD ook geformateerd via de 360, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik sluit het steeds aan zoals het hoort, doe cd erin, schermpje met blabla waar je continue doet. Dan zie ik een scherm met plaatje en tekst over hoe aan te sluiten en dat de andere usb poorten niet gebruikt mogen worden. Ik heb in dit scherm verder alleen dan de optie om op de b-knop te drukken. Lijkt mij dat de kabel of 60GB niet gevonden wordt, want ik neem aan dat er een volgend scherm komt met een balkje en de overdrachtstatus. Ik vind het maar raar, moet toch gewoon kunnen.. Hoe heb jij het gedaan? En wat krijg je bij het 2e scherm (cd) te zien?
Damn die kabel laat toch wel op zich wachten. Ik heb het echt al weken geleden op de post gedaan, die envelop, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Volgens mij is het al 2 of 3 weken geleden. Ik hoop maar dat ie dan morgen binnenkomt ofzo. Want dit duurt wel erg lang.
vreemd, ik heb 2 weken geleden ook zo'n transferkabel aangevraagd, en had hem vier dagen later in huis.
4 dagen?!? Ik had zelfs nog gebeld hoelang dat ding erover deed om bij mij te komen. Maar dat zou 2 tot 3 weken duren.
Ik weet ondertussen al waarom het niet werkt bij mij. Om de data van de 20gb HD naar de 60gb HD over te zetten, moet de 20gb Xbox 360 gebruikt worden. Die is nog voor reparatie in Duitsland. Als die terug komt maar weer eens proberen. Ik heb het nu dus steeds geprobeerd met de 20gb HD op de 60gb Xbox 360 en dan overzetten met die kabel. Maar dat blijkt dus niet te kunnen na wat zoeken.
Hoe had je hem aangevraagd dan? Ik had hem telefonisch besteld. Weet niet of dat misschien verschil maakt.
Vaag. Dan moet het haast de kabel wel zijn. Had ergens gelezen dat het model ook uit kan maken. Oudere Premiums en bijbehorende HD's, die van mij uit '06, zouden problemen kunnen hebben met de nieuwere 360/HD's. Maar ik krijg nu een nieuwe terug van MS en dan kan ik dat dus ook niet uit proberen. Wordt bellen voor een andere kabel of het op de moeilijke manier doen.
Mijn oude 360 kwam uit maart 2006, en ik heb geen enkel probleem gehad om de boel te transferen. Heb je de nieuwe HDD gebruikt? Ik heb namelijk de nieuwe HDD meteen eraf gehaald en me oude HDD erop gedaan voor ik de 360 ook maar had aangesloten. Tot ik me kabeltje had, toen alles gekopieerd, en toen de nieuwe hdd erop gedaan. Kreeg wel melding van corrupte rommel op het eind, maar ik mis nog niks (wat wil je met 70+ gespeelde games met bijbehorende saves)
De 360 met 60GB heeft wel even aangestaan voor ik met het migraten bezig ging, maar dat maakt toch niet uit? Ik heb alles volgens het boekje gedaan en datzelfde boekje geeft wel een waarschuwing dat je de HDD niet moet gebruiken, maar dat is omdat dan alles wordt gewist van de nieuwe schijf als je gaat overzetten. Ik heb de 60GB later ook nog geformatteerd, maar dat gaf geen verschil. Het zal de kabel wel zijn.
Wat is het nummer eigenlijk om dat ding aan te vragen gewoon de klantenservice? en moet je dan ook je serienummers bij de hand hebben of niet?
Ik heb de helpdesk gebeld voor zo'n transfer kabel maar tot op heden nog niets ontvangen.... heb vorige week maandag gebeld (29 december...) Wordt die via UPS verzonden?
Nee met de gewone post. Je hoeft ook niets te tekenen o.i.d. Het past zelfs door de brievenbus. Vergeet niet dat er een vakantiedag tussen zit (1januari) en dat het verzenden minimaal een week duurt, al zegt de Xbox Support altijd 2-3 weken.