1. helemaal mee eens! MK3 op de megadrive was imo het beste deel. Trilogy voor de PS 1 was echter al een stuk minder. Ed Boon en Tobias (voornaam kwijt) hebben dus ook meegewerkt aan deel 3. Noob Saibot was een character met de omgedraaide namen van deze personen. (Weet meningeen vast wel). 3d is echt niks voor MK. 2. Killer Instinct voor de Snes was ook erg leuk. Lang geleden! Weet nog precies hoe de characters er uit zagen. Mijn favo-karakter was Kabal uit MK3. Hij speelde lekker, en de fatality waarbij hij zijn masker aftrok en de ziel uit de tegenstander schreeuwde was fantastisch! Beste fatality ooit! \o/
Nog mensen die deze game hebben en de ervaringen ? ik ga hem denk ik toch aanschaffen deze week ! hoorde van een paar jongens op Live dat ie toch goed te pruimen is , alleen jammer van de neppe fatalitys
Oke doet me goed om dat te horen , is het spel wel een beetje snel , ik hou namelijk niet van traagheid in vechtgames ik denk dat deze game best ondergewaardeerd is namelijk. Juist omdat die jongen op live zo enthausiast was , en ik nog aan het twijfelen was ga ik hem morgen toch aanschaffen , en hoe zit het met de combo's ? zijn die makkelijk of juist Te moeilijk .. ?
Ja ik heb hem nou ook , zeker een vette game , ziet er ook best goed uit ! ja qua modes , opzich wat zou je voor andere modussen er in moeten hebben dan ? teams ofzo Zeker een aanrader voor mensen die twijfelen
Ik heb m ook sinds gisteravond, wat gelijk opviel was dat ie minder stijf oogt dan een Mortal Kombat Deadly Alliance, en dat is dus een pluspunt. En na gewenning aan het ouderwetse gebeuren (down, back, Y bv.) ging het vechten ook alweer lekker, dus ik ben tevreden.
En, nog steeds tevreden mee? Zit er ook over te twijfelen om em toch maar te halen. Gewoon weer eens wat ouderwets matten. ^^
Ja hoor, blifjt een prima spelletje, je moet alleen wel mensen hebben om ’t mee te spelen vind ik, want als je in je eentje speelt ben je er snel klaar mee.
Ben het daar niet helemaal mee over eens,net als andere fighters blijft alleen gamen een soort issue voor velen. Op zich heb ik me altijd goed vermaakt te vechten tegen de computer met de eerdere MK games en Soulcaliber,maar dan alweer speel je deze games niet urenlang.
ik ben er eigenlijk alweer klaar mee, tegen de AI is leuk maar gaat snel vervelen En online word ik afgeslacht , en met dit soort games kan ik slecht tegen me verlies
Nou ja, die storymode is binnen 4 uurtjes uitgespeeld (beide kanten), die kombo challenge vind ik geen reet aan, dan blijft alleen arcade mode over voor singleplayer, vind ik persoonlijk te weinig. Maar ik vermaak me wel met vechten tegen maatjes op de bank, MK blijft altijd een favoriet voor dat soort avonden.
Vind je? Een kameraad heeft nog een SNES ( die van mij is paar maanden geleden na tich jaar overleden ) met daarop BattleToads. Het blijft een gods heerlijk spel, lekker klappen. Jammer komen we nooit verder dan het level op de "bikes". Ach, naar mate het later word op de avond komen we niet eens verder dan het 1ste level, gotta love beer. :b:
Fighting games koop ik om te knokken net als racegames voor racen,altijd leuk als er een verhaaltje inzit maar ik speel het er niet voor. Maarja het is wat je wilt hebben in een fighter,de vechters van MK vind ik nog altijd cooler dan welke figtgame dan ook maar ik ben dan ook een echte MK nerd. Misschien dat dat het is hahaa.
Vanavond de hele tijd zitten spelen. Vind het maar matig. Wordt voor mij toch wachten op street fighter IV. Deze gaat weer terug..
LOL Dat heb ik ook. Ik wil gewoon toch die oude feeling met fatalities weer terig krijgen. Damn, wat heb ik een hoop guldens in de MK II aracde machine geflikkerd. Good old days. Als ie ergens goedkoop te krijgen is, ga ik hem toch wel bestellen denk ik *).
denk dat je dan het beste bij gamehubs.com of play.com ofzo kan kijken. vraag me zowieso af of deze game lang fullprice blijft, de andere fighting games dalen namelijk over het algemeen snel qua waarde...