De release van onze halo 3 montage (Jappo, Twitch en Spawn) is vandaag. Hoewel er niet heel veel tijd in gestoken is vind ik hem persoonlijk erg tof geworden. http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=28563848&viewreplies=true Wel even bekijken in Hoge Qualiteit anders is het niet fatsoenlijk te zien. Comments are appreciated, maar ik ga er vanuit dat er alleen maar laffe komen. Cheers
Ah ik zie dat hij nu hier staat, ook prima. Ik kon dit topic zo snel niet vinden. iig bedankt voor je reply jerreby in het nog oude topic
Dit topic lang niet bekeken, maar idd Try I Spawn; Een mooie montage! Vooral mooi hoe hij op de muziek gezet is en ook stukjes lekker rustig heeft ipv alles versnelt etc zoals je vaak ziet. Auto-Aim voor headshots bestaat niet Gewoon mikken
Mikken en zo nu en dan wat geluk. In Halo 2 was ik goed in Snipen en daar kon je echt heerlijk sweepen (of hoe je het wilt noemen, van links naar rechts en in het midden schieten ). In Halo 3 was dit echt bagger, maja, wat was niet slecht aan Halo 3. Goede montage. Alleen op bepaalde momenten te veel effect waardoor je het beeld niet meer zag. Dat "storing" effect bijvoorbeeld. Hier zag je niet echt meer wat er gebeurde. Verder tof gedaan Ik weet hoeveel tijd erin gaat zitten om alles synchroom te laten lopen.
Poeheej, ga jij mij deud maken rond 2:50. Maar hoe in godsnaam kan dat? Ik heb al heel lang niet meer online Halo gedaan.
Pff ja ik zou het niet weten dat is volgens mij een clip van Twitch, dus het kan zijn dat die al wat maandjes oud is.
Volgens mij is deze site nog niet eerder gepost, en anders shoot me... haloramics Heb er zelf ook een paar gemaakt, niet bijzonder verder, maar was wel leuk om te maken. *Afbeeldingen zijn echt groot. Spoiler