Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook al lang gedaan maar ik vind het gewoon leuk om weer te doen :)

Trouwens ben ik ook Campaign op Insane begonnen. Is wel pittig hoor in je eentje.

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik wil wel met je coop doen Insane. Alleen ik wacht nog op me 360. :+

3. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Met de dikgedrukte wapens ben ik het niet echt met je eens

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bullshit, wat een geblaat. Nooit gehoord van mensen die eerst met de Singleplayer en Multiplayer beginnen voordat ze aan Horde beginnen, of mensen die de game later kopen. :emo:

5. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    haha, vind ik best hoor. Maar dat hoeft niet per se, ik heb genoeg mensen die wel een keer willen meedoen. Wou gewoon even proberen of het te doen was :+

6. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik toch ook, nieuwelingen...en mensen die een beetje fatsoenlijk spelen hebben na 2 weken de singleplayer wel uitgespeeld.

7. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over het op een na laatste chapter

als ik in de kraan zit, verplaats ik het plateau helemaal naar links. vervolgens zegt ie dat dom daarop moet gaan zitten, maar er gebeurt helemaal niets. wat doe ik verkeerd?

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Seriously 2.0 is gewoon te makkelijk .Ik zou ook wel 16 uur in de Brumak Rodeo kunnen steken maar dat is echt geen uitdaging. Seriously ... was beperkt tot 3 gamemodes waar geen respawns in zitten en dan kan het wel een tijdje duren om 10.000 menselijke tegenstanders af te knallen (alhoewel ik 'm pas bij 15.000+ kills heb gekregen).

Eigenlijk geldt het wel voor alle achievements van Gears 2 dat ze te makkelijk zijn. Er zit totaal geen uitdaging meer in en dit is ook één van de voornaamste redenen waarom de achievements van Gears 2 mij gestolen kunnen worden. Zit ook pas op 570/1000g oid maar speel de game toch nog amper. Dit voor Horde en voor die enkele keren dat ik weer overgehaald ben om de overige modes te spelen maar dan word ik er maar weer al te snel aan herinnerd hoe waardeloos die is.

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

lol logisch he dat er geen uitdaging is zit als je serieusly 2.0 gaat lopen boosten. Je haalt de uitdaging zelf weg, beetje krom dit, lol |:-

10. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is en blijft natuurlijk altijd moeilijk een balans te vinden tussen de hardcore gamer en mensen die stukken minder goed zijn. Maak je het lekker uitdagend voor de harcore gamer, zal de normale gamer nooit door het spel heen komen en/ of de achievements halen. Bij deel 1 was het best wel gericht op de hardcore gamer en deel 2 is wat beter te doen voor de gewone gamer.

Kijk naar Call of duty serie. De meeste punten zijn te halen op de veterane moeilijkheid. Ik zal die nooit en te nimmer halen. Voor de hardcore gamer een leuke uitdaging. Maar het grootste gedeelte zal bijna niet boven de 500 punten komen.

Dus ja het is en blijft lastig de beide groepen tevreden te houden.

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me dat het sarcastisch is, aangezien hij alle wapens noemt. :+ Mensen moeten niet zo zeuren over die wapens altijd, soms win je en soms niet klaar, ligt niet aan de wapens. En als mensen zagen of granaten planten, dan spelen ze gewoon het spel zoals het bedoeld is (die wapens zitten er niet voor niets in). Blijft kut natuurlijk als je opeens dood bent door zon zaag of granaat, maar hoort er gewoon bij.

100.000 kills halen door 1000x hetzelfde level te doen is wel erg suf trouwens, zo nodig hoef ik die 50 puntjes niet hoor damn. :emo:

Eindelijk wave 26 gehaald met horde (moet bij public altijd bij 1 beginnen...). :thumbs:

12. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Moet ik het effe helemaal voorkauwen? Omdat het mogelijk is om te boosten gaat het hele idee van een 'bijna onmogelijke/pittige' achievement weg. Ze hadden de achievement gewoon wat meer moeten beperken zodat het niet eens mogelijk zou zijn om te boosten dmv. het blijven herspelen van een bepaalde chapter in de SP.

Er is geen uitdaging meer omdat elke klapmongool Seriously 2.0 kan halen. De achievement zegt geen flikker meer en heeft z'n betekenis verloren. Tenzij het indrukwekkend is dat iemand 16 uur achter elkaar een bepaald stukje van de campaign blijft herspelen.

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  13. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel irritant ja :p

Maar verder heb ik precies dezelfde mening! Mensen willen altijd wat te zeiken hebben! De Balans is dankzij de nieuwe wapens aangepast. Even wennen... speel gewoon door. Ga niet meteen na de eerste beste keer een game afkraken!

Maar wat trouwens wel geniaal is:

Maak een potje King of the Hill aan met alleen maar snipers. en speek met je vriendjes af alleen maar headshots mag maken met de sniper. Dat is echt zoo vet!

14. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, dat deden wij ook wel eens in Gears 1. Zo geniaal he :) Lekker headshotten! En je verbeterd je skills er zeker mee!

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Agree sinds dat het moeilijkste te hanteren wapen is naar mijn mening. Even een paar potjes met dat wapen en je hebt in wezen de anderen ook onder controle. ;):)

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    waar ik wel echt ongeloooflijk chagrijnig van wordt is het gespawnkill. Vandaag veel gears gespeeld en heb het ff gehad nu. Gewoon een potje guardian waarbij je je spawn tot 5x toe niet uit komt dmv granaten, campers, mulchers wat dan ook. Dit geldt bij alle speelmodussen waarbij je respawned. Sta ik met kills 15-18 omdat ik gewoon in 1 potje 9 keer wordt gespawn killed waar ik niks tegen kan doen. Hier mag (en moet, al weet ik niet 1 2 3 hoe) Epic echt wel wat aan doen.

17. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Soms bij de modes als King of de Hill enzo is dat inderdaad wel irritant. Maar nog niet heel vaak mee gemaakt. Gelukkig ook maar, want het is bloedirritant.

Wel lachen is om daar een granaat te taggen en dan loopt er vanzelf wel iemand tegenaan! Kan daar nog wel om lachen :+

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wanneer de grote update gaat komen. Hopelijk halen de mulchers en al die andere sterke wapen uit de mode King of the Hill. Want ellke match is er wel iemand die heel je team molt en anders om.

19. dvdspeler

dvdspeler Guest

Zit er trouwens in dit spel ook de bekende savegame bug als in deel 1? (omdat he misschien dezelfde engine is)

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is ook erg verrot kan ik je vertellen. Komt nog bij dat de maps niet bijster groot zijn, groter dan deel I in elk geval, en dan heb je helemaal snel door waar iedereen spawnt en sommige gokken iedere keer goed waar een bepaalde spawned om maar te kunnen patsen met die kills. Ik heb het ook al gehad, maar dan in Horde. Ok, dat is een mode tegen de computer, maar als je zag waar die gozers stonden iedere keer kon je wel zien dat het spawnkillers waren. ;):'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina