Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    In dat geval neem me niet kwalijk.:)
    De Soldier klasse bevalt me ook heel erg,omdat het de enige klasse is waarin je jezelf kan specializeren in de Rifle tecniek.
    En dat vind ik nu net een klein minpunt,ook inderdaad dat je na het uitspelen je Shepard niet wat kunt veranderen kwa kapsel ofzo.
    Maar ik vraag me dan ook af of je in deel 2 meerdere opties krijgt daarin,want dan zouden de meeste weer een andere Shepard maken.

Ben zelf gisteren ook begonnen aan Soldier klasse op veteran,insanity kon ik nog niet kiezen viel me op.

2. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Insanity/Hardcore kan je pas kiezen als je het spel al een keer hebt uitgespeeld

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Insanity pas als je hem op Hardcore hebt uitgespeeld, de verhaallijn dan. Ik moet me nu dan zelf ook niet vergissen, maar ik meende me te herinneren dat het zo was. De enige stackable achievement word je dan ook door de reet geboord. ;):)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is beginnen op Hardcore een beetje te doen?

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Met een goed gelevelde soldier wel. Ik heb Hardcore en Insanity met een level 60 soldier gedaan en dat werkte best prima. Je moet wel investeringen hebben gedaan in twee soorten skills, maar daar kan je Sith_Vegeta beter even over vragen aangezien ik zo gauw niet weet hoe ze precies heten die twee. Het gaat vooral om schields, maar ik kan echt niet op de naam komen. En ja, als je dat eenmaal hebt, dan is het best een koek en ei. Vijanden doen alleen maar extra damage, maar ze zijn niet minder makkelijk te killen. Geth killen gaat nog net zo makkelijk. Bereid je voor op Feros, de kutste van alle missies in de verhaallijn. ;)_0/

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Klopt niet helemaal. Op insanity zijn je vijanden immune en een stuk minder snel dood. Op normal schoot ik ze met mn shotgun in 1 schot neer, nu moet ik ze wel 10x raken soms voordat ze dood zijn en dan sta ik bijna bovenop ze te schieten.

En je moet zowieso barrier skill hebben en zo'n over schild.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat bedoelde ik ook, maar leg dat maar aan iemand uit die de game nog niet zo goed kent. Over die kills: Je hebt wel gelijk, maar sommige geth had ik echt in een schot dood. De laatste eindbaas kostte me een kwartier om te killen, de eerste keer althans. Toen liep de game vast en kon ik nog een keer, maar toen was het na 12 minuten wel gebeurd. Zoveel damage had ik zelf niet, maar als je 12 minuten aan een stuk voor vecht voor een eindbaas zonder dood te gaan op de hoogste graag vind ik het redelijk knap en was het uiteindelijk nog snel gedaan ook. ;)*)

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Op insanity schiet je ze nog naar de mallemoer, maar niet zo snel als op normal. Kon ik hele groepen vijanden met mn shotgun aan puin schieten. Nu sta ik bovenop ze en moet ik ze wel 10x vol raken.

En idd op insanity goed te doen. Ben gister avond begonnen en ben nu alweer op 80% van de verhaalijn. Love my over shield en stasis. Gasten in statis brengen, grenade aan ze vast gooien, even wachten tot ze uit stasis zijn, Boem :+ Ook met de eindbaas handig.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Beetje vreemd,maar ik lees vaak dat gamers last hebben van Mass Effect bugs en error enzo.
    In al die tijd dat ik de game speel heb ik daar geen last mee,enige is wel soms met als je een slot of computer moet kraken dat de knoppen soms niet reageren.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja, mensen die in de muur verdwijnen etc. Heb je bv een gevecht in die bar en dan is er een vijand ergens een muur in verdwenen omdat je bv een biotic power hebt gebruikt en dan kan je die laatste vijand niet dood krijgen/vinden zodat de deuren niet open gaan omdat je daarvoor eerst iedereen dood moet hebben.

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik heb wel gehad dat er geschoten werd,maar ik niet kon richten op de vijand.
    En toen dus ook dood ging,of dat ik op een Geth schoot en niet neer wilde terwijl hij vlak voor me stond lol.

Trouwens gave avatar,viel me nu pas op dat die bewoog met zijn ogen.
    Mijn WTF moment.:)

12. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

als je bij die bar, in een kamer ging naar achter, waar ook zon vent zit doe je moet vermoorden of bedreigen ofzo ging. hoorde je heel de tijd gekreun van 2 vrouwen. maar ik kon ze nergens vinden ofzo... helaas 8)

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat soort dingen heb ik ook vaker gehoord,maar dach altijd dat aan mij lag haha.
    Moest wel laatst nog ff hardop lachen om een opmerking van Wrex,maar weet niet meer wat die zei helaas.:lol:

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ok om even te zien wie wat het mooiste leukste, en vetste in Mass Effect vind:

Personage:
    Missie (Mag ook side-quest zijn):

Planeet: Virmire
    Personage: Wrex
    Missie: Cerberus en Geth Incursions en die daarna

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Leuk,hierzo mijn favo elementen van Mass Effect.
    Alleen de laatste vraag laat ik nog even open,aangezien ik de eerste game die ik uitspeelde geen side questen gedaan heb.
    En ik heb nog wat bijgevoegd,ook leuk te weten vanelkaar.
    Favo moment/Dialoog,en klasse.

Planeet:Virmire
    Personage:Wrex en Joker,kanie kiezen.
    Missie -
    Favo moment/dialoog:Met Joker,dat hij een Medaille aan je vraagt voor taking youre boots out of the fire.
    Favo class:Vanguard

Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  16. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Planeet: Virmire
    Missie/Sidequest: missie: het hele gebeuren op Virmire, Sidequest: Cerberus en Hades Dogs

17. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Planeet: Luna, de aarde op de achtergrond is zooo fascinerend :eek:8).
    Missie (Mag ook side-quest zijn): Wrex's family armour (zo heette die volgens mij), dat je ook eens een persoonlijke en emotionele kant van Wrex zag.

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Mooiste moment. Geen twijfel mogelijk:

Het verslaan van de eindbaas en het hele filmpje daarna met die geweldige muziek. Daarom ook de soundtrack van Mass Effect binnen gehaald :cool: Super goeie sfeervolle muziek die helemaal past bij Mass Effect.

Gister eindelijk mn 60 level power gamer achievement gehaald na 2,5 playthrough. Op Insanity ging het lekker snel though :thumbs:

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja vind ik ook,die eindplaat is echt super.
    Van welke artiest is die?

20. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dit nummer?

_O_ _O_ _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina