Bullet Witch

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 15 aug 2006.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    bedankt;)
    wij zijn echt de enige die de game spelen volgens mij:9

chaos en Hell zijn best pittifg.
    op hell ben je echt in 2 of 3 dood..
    en alles doort heel lang voordat ze dood zijn..
    ik denk als je een beetje goed bent dat je ook wel alles geupgrade hebt voordat je chaos gaat doen..
    ik raad je echt aan om de machine gun.gaitlin gun,je fire element en je Raven's Panic als eerste helemaal up te graden want die zijn echt onmisbaar.;)

2. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt er wel op ja. 8) Ik heb inmiddels alles geupgrade en ben nu bij level 2 op Chaos. Tot nu toe valt het mee, maar level 1 is dan ook vrij makkelijk. :)

Ben benieuwd naar level 5. Die geists rennen daar altijd zo irritant veel van links naar rechts. 8)

3. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270

zozo, dan ga je wel hard;)
    je speelt hem zeker veel:9

geist rennen in de latere levels steeds van links van rechts of duiken weg;)
    de latere levels zijn best moeilijk maar als je alles al heb geupgrade is het een stukkie makkelijker.
    suc6:b:

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel vele maanden geleden aan jouw verkocht ;)
    Ik had maar de eerste 3 levels gespeeld.
    En nu het antwoord op de vraag "wordt het later leuker": Het antwoord is nee. Level 2 en 3 zijn net zo brak als 1. Er zijn maar 6 levels, dus ik betwijfel of het verderop leuker is.

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben aan twijfelen deze ook eens aan te schaffen,aangezien ik Bloodrayn 2 ook erg goed vind maar de media weer niet.
    Maar dat heb ik vaker met bepaalde games,hoe groot is deze game precies?

6. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo groot. ;) Er zijn zes levels waar je de eerste keer waarschijnlijk een uur of 4-5 over zult doen. Als je alle achievements wilt though, dan moet je het spel 5 keer uitspelen, dus dan ben je wel even bezig. Je moet er echt van houden, maar je kunt hem op veel plaatsen voor 20 euro of minder krijgen en dat is die zeker waard IMO.

7. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    yep... de game vind ik zelf ook erg goed, je moet gewoon doorspelen dan merk je zelf dat er best veel goede dingen in zijn.
    Maar het coolste is die eindbaas op dat vliegtuig \o/

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Was weer een lekkere impulsaankoop van me :+

9. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    de game is gewoon vet kevf.
    speel hem gewoon ff een keer;)
    de eerste ben je wel een stuk langer bezig hoor..
    aangezien je in het begin helemaal niks kan met wapens en magie..
    het word juist leuker als je hem voor de 2de of 3de keer gaat spelen omdat je dan steeds meer krachten krijgt..;)

de game is ook goed..
    maar heeft ook een paar minpunten..
    die baas was inderdaad vet ja:9

de laatste baas vond ik ook vet hoor;)
    ook al liepen er veel mensen over te klagen dat die zo lang duurt omdat je er ongeveer 30 a 40 minuten mee bezig bent om hem te verslaan:9

maar geeft je dan wel een geod gevoel als je hem dan eindelijk verslagen hebt;)

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor de info,ja wat de lengte betreft boeit me dat ook niet zo.
    Bedoel ik ben nogal een langzame gamer op dat gebied,en een game uitspelen is voor mij dan al een hele prestatie haha.

11. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    het is wel een game voor de hardcore gamer want je zult vaak dood gaan..:9

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Grappig, dat was juist voor mij de druppel die de emmer deed overlopen ;) Het schieten en de magie voelen op zich nog redelijk aan. Maar de wereld, die is zo kaal en technisch klopt er niks van het spel.

13. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    hoe bedoel je technisch?

ik vond de magie erg tof gedaan.
    alles kan kapot:9

Bullet witch -Tornado Magic

Bullet witch -Meteor magic

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik irriteerde me eraan dat alles wat "los" staat kan schuiven. Loop je tegen een UPC aan, dan schuift het poppetje mee. Stel je voor dat je in GTA in de stad loopt en iedereen die tegen je aan loopt schuift een stukje opzij. Het ziet er ontzettend lomp uit. Zo zijn er nog wel meer dingen, maar ik ga voor dit spel niet helemaal in mijn geheugen graven ;) Het is te lang geleden dat ik het heb gespeeld.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    jajajajaja :+

ik smijt hem er vanavond wel even in. Gewoon op easy beginnen dus?

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    zal ik wel doen ja..
    en download meteen dan ff de gratis costumes:9

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Je hebt dat bij Fable 2 ook hoor,met dat CPU characters verschuiven als je tegen ze aan excuzeert.;)

Maar ik zie dat niet als tecnisch mankement,wat ik veel erger vind zijn frame drops en en slechte camera werken en of slechte AI van dat soort.

18. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar behalve die NPC's is het ook vrij logisch dat dingen meebewegen toch (op grote zware dingen zoals containers na)? Das in the real world ook zo. Je zult natuurlijk niet onverstoorbaar doorrennen, maar het spel is al vrij oud, dus dat kan nog vind ik. :+ En ik vind dit persoonlijk fijner dan dat bij elk obstakel het rennen onderbroken wordt. Dat zou een beetje de vaart eruit halen.

Begrijp me niet verkeerd. Je hebt zeker een punt, maar ik zie dat niet zo snel als nadeel.

Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  19. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    helemaal mee eens..
    maar vind het wel beetje mieren neuken,
    want heb van dit probleem echt geen last gehad..

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jij doet echt net of Bullet Witch een geweldig spel is ofzow. De hele wereld voelt leeg en doods aan, want er staat niets in. Ik snap niet eens waarom Alicia de moeite neemt om die gemuteerde lui af te maken. Qua gameplay is het steeds hetzelfde, poppetjes afknallen en die hersenpan in de lucht kapot schieten. Schiet je de hersenpannen de lucht uit, dan gaat er weer een muur open zodat je een "nieuw" gebied kan betreden. En dat gaat maar door en door. Het is super eentonig. En wat ik meldde is echt geen muggenziften, want zo kan je de instelling zien van de ontwikkelaars. Je hebt het wel gemerkt, maar je ziet het door de vingers. Het is gewoon een afgeraffeld kort spel die technisch gezien makkelijk op de oude Xbox had kunnen draaien. Het is echt geen leuker spel omdat ze er een welgevormd dametje ingooien. Ook al gooien ze er een naakte Anna Kournikova in, dat kan de gameplay voor mij niet verbloemen. Ik vind gewoon dat je geen goed beeld geeft van het spel, een beetje objectief blijven kan geen kwaad.

Deel Deze Pagina