Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de winkels in Megaton (schuin beneden de Waterplant, weet niet meer hoe de winkel heet. Je kan daar ook de missie van het survivleboek doen), Underworld enz. Tevens kan je munitie kopen bij karavanen, kleine "dorpjes" en op sommige punten kom je mensen tegen die ook nog wel eens wat verkopen. Met andere woorden goed opletten en met iedereen praten....

Oja je kunt ook natuurlijk even wachten/ slapen........... de winkel in Megaton gaat om ongeveer 09:00 uur open.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bedankt; ik zal er naar kijken als die weer terug is. Ik denk dat ik er wel uit kom. ;):9

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In Rivet City is ook altijd wel ammo te kopen bij Flak & Schrapnel. Daarnaast bij in de metro bij de
    "vampieren"
    zit een aardige wapenhandelaar.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eerst maar eens beginnen aan Mass Effect ;)

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    CD erin. Naar Dashboard -> My Xbox balk -> Plaatje van de game -> Druk op Y -> Install to HDD

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.346
    Ja daar ben ik nu ook achter blij dat ie dood is!

Weet iemand de naam van de laatste story missie? Dan doe ik die nog even niet..

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    "Take it back!"

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik vond hem best wel vet ondanks het ietwat tegenvallende einde en het feit dat je niet lekker direct door kan gaan zoals bij Oblivion, maar dat je dus een oudere save moet laden. Einde Fallout 3 is in elk geval stukken beter dan Fable II; dat einde was echt zo superslecht. ;):9

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Einde is helaas een beetje simpel, maar wel mooi gemaakt inderdaad.

Dat je niet door kan gaan daarna is wel een beetje jammer, dan had je mooi als superheld of badass nog even rond kunnen wandelen om de overige quests te doen.

De storyline kan overigens binnen 1.30 uur uitgespeeld worden! Maar mensen die van de game genieten en side quests doen, zullen toch snel een uurtje of 50-75 nodig hebben.

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die hond ''dogmeat'' is trouwens een supergoede companion, hij kan echt veel verdragen. Ik heb het eens getest en ik moest hem 6 keer van dichtbij met een combatshotgun in zn gezicht schieten.

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lekkere vriend ben jij, je trouwe viervoeter in ze smoel schieten :p

Maar ik heb even een probleempje. Als ik Fallout speel heb ik echt het idee dat ik een slapjanus ben. Ik deed vanmiddag even een quest voor Lucy dat ik haar familie moet checken maar zelfs op de weg erheen moet ik al veel healen als ik word aangevallen door een of andere schorpioen. Moet ik beter wapens hebben? (ik heb een hunting rifle opgeraapt, of beter armor kopen (armored vault 101 jumpsuit) of skills hoger doen?

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Don't worry. Bethesda heeft deze keer nagedacht en vijanden levelen niet mee maar zijn soms gewoon sterker dan jou. pas je tactiek een beetje aan( ik gebruikte veel melee weapons op het begin) en later wordt het allemaal wat makkelijker ;).

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    alles eigenlijk. Je wapen upgraden, een andere armor zoeken (raiders o.i.d.) en veel stimpaks meenemen als je op reis gaat!

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toch apart. Ben allang voorbij "Following in his Footsteps" maar ik heb nooit die achievement ervoor gekregen. :confused:

15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dus het is niet raar dat ik moeite heb met die raiders en dat ik in een quest tussendoor altijd ff moet slapen en restocken? Ammo krijgen is trouwens ook een bitch. En last but not least ik kan de weg naar Rivert city ofzo niet vinden. Vanaf de washington monument is het allemaal dicht. of moet je door de ghoul city?

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed kijkt op je World Map zie je een gedeelte dat bebouwd is, daar moet je omheen lopen. Er loopt een pad om heen als het goed is, vanaf Tepid Sewers ergens.

17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ondergronds via metro's kwam ik in River City.. ik wist niet dat er een ander pad was :eek:

trouwens in het begin is alles lastiger ja, vijanden levelen niet samen met jouw op..

heb er al 30 uur op zitten, amper story gedaan :9

18. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een berichtje plaatsen. Ik heb erg genoten van FO3 (speel em nog steeds), jammer dat ik door het exploren te snel bij level 20 was waardoor ik daarna niet veel plezier meer had in de rest van de game. Begrijp me niet verkeerd; het blijft een toffe game, maar ze hadden wat mij betreft meer ruimte mogen laten tussen de levels (meer XP points verdienen voordat je up-leveled of meer levels, of na elke 3 levels een perk en dan in totaal 60 levels), meer uitsmeren eigenlijk!
    Ik mis het kassa geluidje na elke kill, picklock of hack! Zoooo verslavend. Nu word je daar nauwelijks voor beloond. Erg jammer, maar goed we weten van Bethesda dat ze niet zo goed zijn in het level-systeem;)

Level cap is op zich wel te begrijpen natuurlijk; zodoende moet je beter op je perks en skills letten. Ik hoef ook geen super human te zijn (speel dan maar WoW ofzo), maar in een spel wat hamert op ontdekken, ontdekken en nog eens ontdekken is een te snelle level cap van 20 killing.

Top game blijft het!

Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb Pete Hines (hoofd marketing van Bethesda) gesproken in Amsterdam en hij vertelde mij dat ze niet wilde dat je bij het spelen van één spel alle of een groot deel van de Perks kon inzetten. Dus vandaar de Level Cap. Daarnaast wilden ze niet dat Fallout 3 een 'snel' spel werd zoals Elder Scrolls IV dat wel is.
    Daarom kan je in Fallout 3 enkel een Level-Up gaan door XP te verzamelen. Oftewel vijanden verslaan, missies voltooien of locaties vinden.

Persoonlijk vind ik het levelen niet zo heel erg snel gaan. Ik zit op zo'n 16 uur speeltijd en zit nu op level 11. Ik ben veel bezig met het in- en verkopen van mijn uitrusting, doe nu en dan wat Side Quests en ben vooral bezig met het verkennen van de kaart.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    heb ik ook gehad en sommige ook met andere achievements ;) bugs.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina