Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    savegame bug?

2. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar schijnt iets mee te zijn in gears 1. Ik heb m iig niet gehad en ook nog niks over gehoord bij gears 2. Dus ik denk van niet;)

3. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    ook nooit last van gehad in beide delen.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nope, nergens last van gehad tot nu toe.

5. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen de mensen bij Epic er niet voor zorgen dat je niet spawnt waar vijanden in een straal van 20 meter ofzo staan?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat mij is overkomen bij Gears of War:

Ik had alle Chapters in m'n eentje op Insane uitgespeeld, behalve het láátste Checkpoint van het laatste stuk uit Chapter IV. Ik moest het Fenix Estate verdedigen. Nou, dat lukte niet. Tijd GoW2 niet gespeeld. Een maand later start ik het spel weer op, savegames weg! :eek: Ik zit nu in Act 2... op HARDCORE, omdat Insane nog niet speelbaar is. Als je bij mijn Achievements kijkt zie je dat ik de Achievements voor Act 1, 2, 3 en 5 op Insane heb. Maar de savegames heb ik niet! :mad:

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nee, want er zijn maar 2 spawn plekken per level =P

8. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel gow2 wordt verpest atm door het domme MP en rnaking systeem dat Epic gemaakt heeft. Ik zie overtuigend veel mensen in mn friendlist die geen gow meer spelen en bij navraag om die redenen. Voor mij is de lol er ook af vaak. Als je speelt doe je tegenwoordig ranked, want playermatches kan je niet browsen. In ranked matches quit er 8vande10 keer iemand uit het team dat 3 rondes achetrstaat, dus dan ga JIJ geen rank omhoog en gaat alle fun van de match weg, omdat het dan 5vs3 wordt vaak. Deze mensen die quitte krijgen GEEN strafpunten, en zij ranken dus wel omhoog.

Extreem lame situatie is ontstaan door dit falende epic systeem, heeft neimand het hierover ofzo? dat ze dit fixen lijkt me niet zo lastig???????

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    trouwens hoe telt het ranking systeem nou precies?

10. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mix tussen wins en killdeath ratio speelt ooknog een rol. Onbekend in welke verhouding. Wins tellen vaak alleen mee als de match balanced is dus 5vs3 dan staat er wel een win, maar telt amper mee waardoor je niet omhoog ranked.

11. dvdspeler

dvdspeler Guest

Hmm ik ben dus wel mijn savegame kwijtgeraakt, maar gedeeltelijk :confused: alle achievement-zaken zoals serious 2.0 enzo zijn gereset, alle levels die ik ervoor heb gehaald zijn gereset etc... wtf man, dit moet echt niet kunnen gebeuren.

Maarja ik wou hem zowieso nog op insane doen met een maat, kan dat als ik het nog niet heb kunnen unlocken? En kan ik dan alsnog de achievement voor completed the game krijgen?

Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2008
  12. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. niet slim van epic.. of dat je in een straal van 10 meter van je spawn voor een halve minuut onschadeliijk bent ofzo.. of natuurlijk cover in de spawn...

ER is hier al een gigantische discussie over geweest... Maarja er is niemand tegen dus is de discussie snel afgelopen...

We kunnen wel met zn alleen gaan klagen maar dat helpt ook niks.. Dus vandaar dat er niet zoveel meer over gesproken wordt.

13. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie vanavond een oldscool avondje campaign co-op?

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel op het moment ook geen GoW 2 meer vanwege het beroerde matchmaking systeem. Ik hoop dat de patch snel komt.

15. dvdspeler

dvdspeler Guest

Ik wil wel ;) maar zoals je hierboven kunt lezen heb ik dus nog geen insane unlocked, kunnen we dat wel spelen als jij het hebt unlocked?

Voeg me maar toe: NL Appelmoes
    ik ga nu even eten en daarna kan ik wel:thumbs:

16. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, volgensmij werkt dat afzonderlijk maar dat zien we dan wel vnavond:)
    Liefst doe ik wel op insane.

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Goeie zaak! Kan niet wachten om weer online te knallen!

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het systeem werkt wel echt heel wisselend, paar dagen geleden kreeg ik achter elkaar belabberde matches met onspeelbare lag, en nu heb ik weer een hele avond echt briljant geknald. Ik vind trouwens wel altijd direct matches, duurt niet langer dan 1 minuut om een match te vinden. En dan is het alleen nog hopen dat je geen lag hebt, en dat je niet met stakkers zit die leaven...

20. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd wat er precies verandert. Want ik vind de game opzich top behalve dat zagen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina