Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Toch netjes dat ze die review gewoon teruggetrokken hebben + hun excuses geven/(maken?).

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0

VS

Maar de gameplay van de onderste game is waarschijnlijk veel beter!!!

3. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wii CoD WAW:

Xbox360 Nfs Prostreet:

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    COD 4 vs A2 racer ;)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Game wordt uitgegeven door Sony. Ik ben de aanstichter van het gerucht hier geloof ik. Excuus!

Vanavond zeker even kijken!

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dit is van dezelfde maker als Fahrenheit(ps2, xbox) Dit spel vond ik al echt heel vet. Alsof je in een film speelt en zeer vette acties. Zeker wel een origineel spel was dat. Ik denk dat heavyrain hier een schepje bovenop gaat doen. Ik hoop alleen niet dat het weer zo een kort spelletje word. Dat lijkt de trend tegenwoordig.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt niet uit hoor Kevf. ;)

Fahrenheit was idd tof. Maar hier is de spanning nog beter mede door de graphics. Ook leuk is dat er niet echte cutscenes zijn dus dat je gewoon door blijft spelen ook al is er een soort van cutscene.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Morgen lanceert Home. Echter waar bij de NXE alle features breed werden uitgemeten blijft Home voor mij maar vaag. Hoe zit het met parties, met clans, met het opstarten van games vanuit Home en je party, waar is het beloofde trophy-support? Ik zie alleen maar advertenties.... (Diesel, Red Bull)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind Heavy Rain niet zo bezonder, het doet veel denken aan ShenMue kwa interactie. Al helemaal als het op vechten aankomt (druk nu op vierkantje, druk nu op... bla bla) Dat zorgt dus niet voor vrijheid in het vechten, dat was niet erg toen het ShenMue was maar vind het concept toch echt verouderd. Grafisch vind ik het ook niet heel bezonder, wel mooie belichting dat zeker maar de rest tja...

12. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik stuitend vind is dat MS met exact hetzelfde probleem zit als vorig jaar: allemaal verhalen over gebrek aan exclusives, geen goeie lineup etc voor 2009. Leren ze daar nou niks van?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb jij onder een steen geleefd?

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maargoed dat de concurrentie het wel allemaal goed voor elkaar heeft en precies weet hoe het moet :lol:

15. Appelkruimel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat MS het niet goed voor elkaar heeft voor 2009, ik zeg dat er in het algemeen zulke dingen geroepen worden en MS dus een probleem heeft als mensen dat denken. Men denkt dat Sony het veel beter voor elkaar heeft voor 2009...MS moet gewoon eerder zijn exclusives een datum geven en aankondigen voor 2009.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Als ik me niet vergis was zowel 2007 als nu 2008 het jaar van de 360, alle multiplatform games werden het meest verkocht op de 360. Dus ik denk niet dat het echt een probleem word in 2009, aangezien dat ook wel eens weer het jaar van de 360 kan worden. Voor mij sowieso Alan Wake wat een must buy voor mij is!

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik pies hier in mijn broek van het lachen. De hele lancering van Home in Europa (zou vandaag komen) loopt in de soep :+
    http://www.psonly.nl/nieuws/18181/update_#2_PlayStation_Home_lanceert_vanavond!/

Welcome home :+

18. Appelkruimel

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar gaat het mij ook niet om. Vorig jaar was het verhaal bij de 360 ook: "in 2008 wordt ie afgeslacht door de PS3"...nou, we weten allemaal dat dat niet gebeurde. Nu zie je exact dezelfde verhalen weer en dat komt omdat Microsoft het achterwege laat om op tijd details te geven over de lineup van 2009. Wij weten wel dat MS nog met een paar leuke aankondigingen voor 2009 komt, maar ze moeten ze ook echt doen. Als ze dit doen krijg je ook niet van die domme artikelen ala "de PS3 ownt de 360 in 2009".

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja dat is gewoon gezwijmel van PS fanboys, die weten niet dat MS sinds enkele jaren een andere strategie handteerd als het gaat om bekend maken van exclusives. Let maar op dat op de E3 weer heel wat moois wordt aangekondig, zo niet weggekaapt word bij Sony!

Van mij hoeven ze niet zoals Sony met Killzone en LBP jaren van te voren een exclusive te laten zien die ons warm moet houden om het gebrek aan games te compenseren.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina