Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Dat is em idd :cool:

M4 Part 2 (Faunts) by Jack Wall & Sam Hullick :cool:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De fanbase is echt hardcore hier :+

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Je moest eens weten,als het aan mij lag maakte ik zo een stripboek over Mass Effect.
    Maar dat kan ik natuurlijk niet zomaar doen,misschien eens mailen naar Bioware wat ze vinden haha.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat eindnummer is inderdaad heel erg vet. Iedere keer dat ik de game uitspeelde hoorde ik ook het nummer uit. Dan maar 10 minuten saaie credits kijken; je doet het hem om het nummer.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Waarschijnlijk het enige nummer van een videogame waar ik echt actief naar ging zoeken bij het verslaan van Mass Effect. Ik moet zeggen dat de rest van de soundttracks van Mass Effect ook ontzettend goed zijn, enige song/melodie die ik kon spugen was die ene waar je bij dood ging, voelde me dan echt klote...

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Zelfs die vond ik nog goed. Een vraagje aan jou, maar anderen mogen hem ook beantwoorden als ze kunnen: Waar kan ik dat nummer vinden waar we het over hebben, gratis als het kan, en waar kan ik de cd vinden?? Op beide vraagjes zou ik graag een antwoord willen. ;):eek:

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nu ben ik een echte alternatieve liefhebber kwa muziek buiten m'n rock genre,en wat ik meestal doe id de naam van artiest googlen en opschrijven met de naam van de plaat en album titel.
    Aangezien ik het geluk heb dat ik ze kan bestellen bij een CD winkeltje hier,maar niet iedere winkel kan dat helaas maar ik zou zeggen probeer het even.;)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    www.amazon.com heeft hem zeker, maar dan weet ik niet of ik hem kan draaien of niet. www.bol.com nog niet gekeken, maar dat zal ik na het posten van dit bericht even doen. Hartelijk dank voor de informatie, denk dat ik hem wel bestel. Soundtrack cd's van films koop ik nog wel eens. Narnia - Prince Caspian gekocht maar nog niet ontvangen. Verder heb ik King Arthur, Alexander, 300, The Last Legion en Narnia LWW. Nu maar eens tijd voor een gamesoundtrack. ;):9

9. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Rippen via Youtube ofzo??????

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Anytime hoor,graag gedaan
    Ja soundtracks verzamelde ik vroeger ook veel,game soundtracks heb ik ook nog niet maar er zijn velen die ik vet vind.

Trouwens ik heb eens wat gegoogled op Mass Effect fanart,en kwam een aantal mooie tegen zeg.
    Binnekort maar eens posten,en ik denk dat ik er ook wel een paar maak.
    Fan art mag altijd natuurlijk.

11. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat endtitle nummer helemaal niet leuk :/

De rest van de soundtrack wel trouwens.

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Tja het kan niet allemaal trance/hip hop/rap zijn ;)

Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    De rest van de soundtrack zijn bijna allemaal nummers van maar een minuut :D Hoe leuk is dat :+

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ach man,gaat toch spelen ofzo.:mad::+

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Okee dit is dom,maar ik zit vast in Mass Effect.

En voor de 2de keer dat ik het speel,maar niet kan herinneren het moment gehad te hebben.
    En dit is het geval,je hebt op de Planeet Noveria die soort Lab facility waar je naartoe moet,eenmaal aangekomen en Geth in hun reed geschoten te hebben ga ik via de lift dus upstairs en kom ik aan bij die afdeling met dat insecten ras.
    Een maal afgeschoten ga ik weer een lift in en kom ik uit bij zo'n soort reactor,de ingangen zijn defect en ik krijg het dus niet voor elkaar dat te repareren als je dus naar die vergrendeling gaat die dus kapot is ofwat.
    Please somebody save me?:+

16. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heh. ;)

Maarre zonder gekheid, de koelste muziek hoor ik trouwens bij het spelen (op Virmire, Ilios en Citadel).

17. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Maxxraptor
    Volgens mij ben je bij het stuk dat je die reactor moet maken met die puzzel. Je kan ook een bepaald aantal omnigel gebruiken om hem te maken.

18. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ook maar weer eens spelen.
    Weet iemand of het installeren van dit spel t.o.v van spelen van de disc enig effect heeft?
    Zou wel mooi zijn als de texture pop-in ineens verdwenen was, maar dat zal wel niet... :p

19. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn dan de stukken waar je af en toe loading in je scherm krijgt dan weg. Kheb hem ook zojuist geinstaleerd

20. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst maar weer eens een uur of 2 doorbrengen in het "character creation" scherm om een fatsoenlijke vrouw in elkaar te knutselen. :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina