Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox support of UPS bellen en vragen.

    Mijn status is nu:
    - Apparaat verzonden naar de klant op service.xbox.com
    - Kreeg het mailtje: Uw apparaat ontvangen in servicecentrum voor de 2e keer.
    - UPS tracking nr voor terugreis werkt nog niet.

    We zien wel wanneer hij er weer is.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  2. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb er een beetje erg genoeg van, ik ga denk ik gewoon een reserve Xbox 360 kopen want m,n Xbox 360 is nu alweer kapot voor de 4rde keer volgens mij houdt Microsoft mij gewoon aan het lijntje zo. maar ik dus waarschijnlijk een reserven Xbox 360 kopen maar zal ik dan voor een Arcade gaan of Premium ? kan je, je Harddrive plaatsen in een Xbox 360 Arcade ? kan je Xbox Live Arcade games downloaden op een Xbox 360 Arcade help me even.
     
  3. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook zo bij mij. Twee keer dezelfde mail van repaircenter. Met in de laatste het tracking nr. van UPS. Het trackingnr. werkt wel maar de status is sedert vanochtend (en ik controleer nu weer) niet gewijzigd.
    Status UPS: Ontvangen factuur gegevens

    We hebben ongeveer gelijk met elkaar (en Hybrid.) onze dozen verstuurd. Ik heb het idee dat 'ze' er niet eens naar hebben gekeken en gelijk overgaan tot verzenden van een 'andere' (wat dat dan ook mag zijn).

    We zien dus inderdaad wel wanneer hij er weer is.
    Ik zou eerder (gezien de nukken) uitgaan van een 'zij' ;)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij is het redelijk normaal sinds vanochtend staat er dat die terug gezonden is.
    En bij UPS staat al sinds gister dat die weer FRANKFURT naar HERNE-BOERNIG is gegaan.
    Ik heb alleen nooit mailtjes gehad met updates.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hehehe, Hybrid en Tis jullie lopen ongeveer synchroon met mij. Bij is die nu ook nog steeds in Herne en bij de status op service.xbox.com staat die in fase 4. Ik heb één keer een mail gehad dat het product was aangekomen, verder ook nooit. :cool:
     
  6. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet je tracking nr van de heenreis? Volgens mij zijn ze daar in Herne gewoon een beetje laat bij de inklaring upload. Voor de terugreis krijg je een ander tracking nummer op service.xbox.com.

    Die staat bij mij ook op Ontvangen Factuurgegevens. Waarschijnlijk gaat hij eind vd middag van Frankfurt onderweg naar hier en krijgen we hem morgen terug.
     
  7. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Euuhhh... status bij UPS nog (steeds) niet gewijzigd.
     
  8. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook niet, vanmiddag rond 17u wordt hij verstuurd vanuit Frankfurt, gok ik. Dat blijkt uit andere mensen die in deze topics hun tracking hadden gekopieerd. Anderhalve dag na Facturering ontvangen, wordt de xbox pas verstuurd, een dag later heb je hem thuis.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die van mij is verstuurd en dat staat bij de nieuwe tracking.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Bij staat dat de FACTUUR GEGEVENS zijn ontvangen. Dus hij zal wel deze kant op komen, ik hoop dat ik hem dit weekend nog krijg. Bezorgen ze eigenlijk op zaterdagen?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, je loopt voor. Mijn UPS tracker zegt nog steeds Ontvangen Factuurgegevens. Niet eerlijk.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij nu ook. ;)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als er staat 'Ontvangen factuurgegevens' dan is hij nog bij MS. Het betekend zeg maar dat UPS heeft binnen gehad dat er een pakketje staat te wachten voor hun, en ze hem zo snel mogelijk op komen halen. :)
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hoelang zal het dan nog ongeveer duren? 2 a 3 dagen?
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat UPS hem vanavond bij MS ophaalt en dat we hem morgen ontvangen \o/
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bel net de Nederlandse klantenservice van Xbox, krijg ik een Chinese dame aan de lijn die alleen Engels spreekt......:confused:
    Voor mij geen probleem, maar voor andere mensen wel.......
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Belde je eigenlijk via de mobiel? Want ik heb vaak met ze gebeld via vaste lijn en toen kreeg ik altijd Nederlanders aan de telefoon. Maar ik belde een keer met me mobiel en toen kreeg ik gelijk een Engelse man aan de telefoon voor mij was dat ook een probleem maar ik het voorstellen dat het voor andere mensen idd wel een probleem is.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb gewoon de vaste lijn gebruikt.
     
  20. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop met jou mee! Net terug van het werk en nog steeds dezelfde status. Gaat Hybrid. ons toch nog voor zijn...:b:

    Duurt wel laaaaannnggg dan. Melding staat er sinds de 10e. Terwijl het heenzenden nog geen 24 uren heeft geduurd.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina