New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sloom; ja. Onoverzichtelijk; nee.

    Dat kon toch nooit als er al iets in de drive zat? Als er niks in de drive zat kon je het openen, anders niet.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee hoor die kon je er niet uithalen. Je kon alleen de tray openen als er geen disc in zat. Dat kan dan nu niet meer.
     
  3. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0

    Oftewel, nu moet je handmatig op het knopje drukken. Daar maak ik me niet zo druk om.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als er geen disc in zit: Guide knop > onderste regel: Open Tray :)
    Geloof ik, zit op stage :+
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja klopt, je kan hem wel open laten gaan via de dashboard. Maar eruit halen niet. Natuurlijk niet een groot probleem maar was wel altijd makkelijk.
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ook een knop om in 1 x terug te gaan naar het dashboard , ik zit nu contant op B of BACK te drukken , best irritant
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vanaf waar bedoel je?
    Als je in een game zit kan je de guide knop drukken en op A, en dan yes kiezen.
    Als je in de guide zit kan je nog een keer op de guide knop drukken en dan sluit de guide weer.
    Als je diep in de marketplace zit kon je voor de NXE op Y drukken om bij de root van de marketplace te komen. Hoe het nu zit weet ik niet, maar het lijkt me sterk dat ze het eruit hebben gehaald.
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Heel mijn dashboard is fucked up heb ik het idee. Niet alleen marketplace is langzaam. Echt alles is langzaam. Ook als ik de Cache geleegd heb.

    Zo heb ik gistere een download van Bioshock proberen op te zoeken. Na 2 minuten kan ik eindelijk bioshock aanvinken. Laad hij 2 minuten en komt er niets. Alsof er geen downloads zijn voor Bioshock? Voor een achievement moet je iets downloaden, die download staat nog niet eens online?

    Gister had ik ook een dikke dashboard bug. Toen ik Bioshock aan het spelen was kreeg elke message die ik de afgelopen tijd had gekregen nog een keer. Dus zo popte er een voor een een stuk of 150 messages op? Heeft iemand dit ook ooit gehad?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij mij is toch echt alleen de Marketplace traag. ;)
    Ander probleem heb *ik* nog nooit gehad, of van gehoord. Maar goed, ik weet natuurlijk ook niet alles. :+

    Maar moet je voor die extra achievement niet gewoon de update van Bioshock downloaden? Gewoon als de game opstart dus? (game completen zonder dood te gaan was het toch?)

    ----------------------------

    Kijk, hier hebben we de NXE dus voor:

    Stir your friends up in the Xbox LIVE Snow Globe

    [​IMG]

    Earlier this week, we delivered the free Holiday Theme for Xbox LIVE members, If you missed go ahead and grab it but keep an eye out for the Xbox LIVE Holiday Snow Globe, which has just released in many regions. When you launch the snow globe, it will automatically populate with your friends avatars. You can shake the globe with A or press X to stir in another random set of friends. You don’t have to download it, it will just appear in the Spotlight channel* when you are connected to Xbox LIVE. With Christmas, Hanukkah and Kwanzaa just around the corner, this will give you a chance to enjoy a little Holiday spirit with your Xbox LIVE friends in very NXE way.

    *When it will appear in each region is up to your local Xbox LIVE programming team.

    8)
    Totaal nutteloos, maar stiekem toch wel geinig.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Totaal nutteloos <- You sir, are totally right!
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Echt vaag joh ik had Skate. geinstalleerd op de HDD en ineens laadt ie voor geen zak meer. Heb ik hem verwijderd van de HDD en doet ie het nog niet (vooral in het kledingmenu).
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Mijn xbox loopt ook al de hele tijd vast en de marketplace is erg traag. Maar ik ben bang dat het vastlopen een andere reden heeft dan NXE of trage servers :'-(
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is trouwens best vreemd; Ik heb al gezegd dat de Marketplace heel traag gaat bij mij.
    Maar toen ik gisteren op de US Marketplace aan het browsen was liep alles wel als een trein. Dan kan het toch niet meer aan mij liggen?
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Wss problemen in Europa met de Marketplace? :+
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind die friends channel eigenlijk maar onduidelijk. Zie ik daar mensen, waarvan ik geen idee heb wie ze zijn en die ook niet in mijn friendlist staan. :confused:
    Heb ook geen behoefte om te starten met Spotlight.
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk. Op sommige punten is het helemaal niet overzichtelijk, en dan denk ik ook echt dat het oude Dashboard op sommige punten beter was ;)

    Maar wat wel verbeterd is, is de Marketplace. Overzichtelijk dat het is :D
     
  17. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe browse je op de US Marketplace ?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Door een US Account te hebben, gewoon een account aanmaken met een email adres waarin je Amerikaanse gegevens hebt opgegeven (moet geldig zijn ;) )

    Dan heb je een US account :)
     
  19. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    wat bedoel je met moet geldig zijN ?
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je geen adressen moet gaan verzinnen 8)

    Gewoon bestaande adressen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina