Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wow dat ziet er inderdaad grof stoer uit. Neem aan dat het die invasie van Canada is (zo'n simulatie terug in de tijd) Het lijkt me wel cool! Denk dat ik tegen die tijd maar een nieuw poppetje ga starten ofzo!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^ 800 punten las ik net.

Wel grappig dat je dan weer in een simulatie zit. Jammer dat je gestript wordt van je items etc, maar aan de andere kant ook weer een uitdaging :cool: Can't wait!!

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zolang je ze daarna maar terug krijgt toch? en gaat om de skills. Heb zo'n flauw vermoeden dat je genoeg ammunietie vind met al die rondlopende soldaten.

Enige wat jammer zal zijn is dat je coole dingen die je vindt niet kan meenemen!

(gastje op het tweede plaatje is echt cool namelijk)

Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Je kan de wapens etc die je vindt gewoon meenemen naar de rest van de game :thumbs:

6. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen last van vastlopers ingame? vooral bij de quest Tenpennies tower, als ik de computer hack die motoren kapotschiet loopt mijn xbox vast.
    Ik heb het idee dat mijn console het probleem is, maar op dashboard loopt hij niet vast.

Misschien toch moment om na 3 jaar afscheid te nemen van mijn console, en nu een ELite aan te schaffen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan een fout zijn in je save game. Probeer eens een save game van iets eerder te pakken.

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb ook wel problemen met vastlopers soms. Niet bij die tenpenny tower, maar mn quick dash is ook verschikkelijk langzaam tijdens deze game..

9. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerder in het spel ook getracht de quest te completen door die motoren stuk te schieten, dan hangt i, nu vele quest later is mijn science skill hoger en wil ik via de computer de deur openen dan, dan hangt hij ook.

Ik weet niet of de bug in een save blijft zitten, maar ik heb maar 1 save + quick save.
    Ik speel wel verder, mocht hij vaker blijven hangen dan ga ik over op een nieuwe console.

Na 3 jaar dienst en maar 1x opgestuurd te zijn naar Duitsland heeft hij het knap gedaan :D
    (Elite past nu qua kleur beter bij mijn installaties, en ik zit om die harddisk ruimte springen. HDMI toevoeging is een mooie extratje, 350 euro + 50 cashback, 5 games erbij kan bijna niet laten liggen)

10. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat een vette screens!!

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ligt niet aan je xbox. Zijn veel mensen die er wel es last van hebben. Schijnt iets met je cache geheugen ofzo te zijn. Bij mij liep ie ook op 1 punt steeds vast. Liep ik om het gebied heen dan was er niks aan de hand.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooi, denk wel dat ik die expansions ga kopen!

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik allemaal natuurlijk, maar ook gewoon voor de fun en niet alleen om maar gewoon te hebben. Tien tegen een dat er eind volgend jaar een GOTY in de winkels ligt met alle uitbreidingen. Ik gok op eind november 2009.

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijn wel Yellow maarja ik ben blij dat ik hem nu spel en niet volgend jaar.

Net Blood Ties gehaald. Erg mooie quest. Vooral dat er zoveel verschillende paths in die quest kunnen. Erg mooi.

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik gaat rijk worden!

16. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hey ik ben nu aan het investeren in de small arms skill maar valt de hunting rifle onder small arms? en wat nog meer?

17. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    @RBZ_NL: Zo'n beetje alle vuurwapens waar geen laser straal uitkomt.

18. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3 DLC details: Increased level cap, new perks, first screens, and more

Not long ago, Bethesda hinted at what was in store for Fallout 3's future in terms of downloadable content, and already the company is throwing out more juicy details our way.

IGN interviewed Fallout 3's lead producer Jeff Gardiner about the three upcoming DLC packs, and you'd be surprised at how much was divulged. The first pack, Operation: Anchorage, has you fighting your way into a Chinese base while inside a computer simulation a la Tranquility Lane. It'll be out in January for 800 Microsoft Points.

Operation: Anchorage will include a new perk, "Covert Ops," and is said to take between four and five hours to complete. Additionally, if you opt to purchase this pack, it can be accessed via a quest marker on your in-game map.

You asked for it, and now Bethesda is going to deliver: the third piece of DLC, Broken Steel, will not only raise the game's level cap, but it will also bring "new foes, perks, and all of the other Fallout 3 staples" along with it.

Perhaps the most excited news to come out of this interview, however, is the fact that players will be allowed to "continue on after the main quest ends in the Broken Steel DLC." For anyone who's beaten Fallout 3, this should be music to your ears.

Yes, een hogere level cap! Toppie:thumbs:

(Nu snap ik ook waarom ie erop zat...hehehe) Op de PC kon je em na 1 dag al verwijderen.

BRON:

http://www.destructoid.com/fallout-...new-perks-first-screens-and-more-114319.phtml

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    + de echt grote, zoals de missilelaucher ed

20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus: