beste forum leden ik wil graag dit onder de aandacht brengen ik heb nl een elite gekocht met die geld retour actie sticker en bij het aanmelden stond ook dat het tot 4 maanden kan gaan duren de reden van dit topic is dat ik zo wil weten of mensen het al gehad hebben en/of dat mensen al misschien over de 4 mnd heen zijn (wat volgens mij niet kan daar het nog geen vier maanden is geleden geloof ik),en dat mocht het gebeuren dat mensen het niet krijgen dat deze met zijn allen dan stappen zouden kunnen ondernemen of moet ik er maar gewoon op vertrouwen dat het geld wel komt want ik heb hier en daar vage meldingen gezien dat er mensen zijn die het na 6 weken al hadden moderator mocht het zijn dat dit al een topic is ergens dan kan deze weg of sluiten en het liefst als het er niet is graag een "belangrijk" van maken\o/
duurt maximaal 4 maanden er zijn al een aantal mensen die het geld hebben terug gekregen .. wanneer had jij hem dan gekocht? De actie loopt sinds oktober volgens mij .. dus niemand is nog over de actie datum heen
Ik kreeg mijn ''brief'' terug, met daarin: We moeten 'm terugsturen omdat u geen IBAN en BIC code heeft doorgegeven. Het stond er duidelijk op maar ja, even terug sturen naar duitsland.
Ik werk bij een speelgoed winkel en ik heb van verschillende klanten gehoord dat ze het binnen een week binnen hadden.
geldretour actie? Heb ik wat gemist? Nee ik heb niet onder een steen geleeft, heb een jaar gereist en dus hier niks van gehoord/gezien...
Dat is alleen als je een nieuwe xbox koopt. Maar een klasgenoot van mij die had het ongeveer na 2 maanden terug.
Bij mij duurde het 6 weken en er is nog wat leuks: Eerst wordt (in mij geval met de Elite) 50,00 bijgeschreven en een paar dagen later wordt er weer 5,00 afgeschreven voor transactiekosten omdat het is overschreven vanuit Duitsland. Daar moet ik ze nog steeds even over bellen aangezien dat nergens in de voorwaarden is vermeld.
Als je met pin betaalt hebt moet je met datum en tijd van de transactie terug gaan naar de winkel, waarschijnlijk kunnen ze zo nog een kopiebon uitdraaien. Vraag ik tenminste altijd naar als mensen geen bon hebben voor een retour, dus een tip voor je
Je begint al te schreeuwen voor je geslagen word....heb een beetje vertrouwen in Micorsoft , ze zijn niet afhankelijk van jou 40 of 50 eurootjes... Helemaal raar want betalings verkeer tussen consumenten of bedrijf en comsumenten is gratis mist het 2 EU landen betreft.
Dat weet je dan weer wel Afgelopen zaterdag ook maar dat formulier op de post gedaan, die lag hier ook al 2 weken stof te happen.. Zie wel wanneer het komt. En dan ga ik uiteraard klagen over die €5!!
ik wacht nu sinds 21 oktober > no cashback yet kan me er ook niet meer druk om maken want heb het toch al uit gegeven. cashback vind ik zinloze actie, geeft dan die korting gelijk in de winkel. scheelt meer rondslomp als ze gewoon de inkoops prijs verlagen met die korting en dan doorbereken naar de klant.
Ik vind het ook een beetje krom opgezet , aan de andere kant , als ze het in de inkoopprijs gaan doen dan gaan de winkels met geld alles opkopen om het vervolgens tegen de volle prijs te verkopen aan de consument. Nu kan een kleine winkel die maar een paar xboxjes verkoopt in een jaar ook extra klanten lokken door deze actie
tja daar willen ze geen moeite in stoppen met causules/contracten enzo. daarom gaat het altijd zo en kunnen ze nog rente trekken voor tijdje van die centen. allemaal uiteindelijk weer om geld te verdienen op geld
wrm begin ik nou weer te schreeuwen voordat ik geslagen wordt dacht dat ik het normaal neergezet had maar goed blijkbaar niet was niet om moord en brand te gillen m8