-Hoe werkt het met de hammerons en pulloffs? In gh2 vond ik dat nogal onduidelijk aangegeven wat nou een HO was of niet, en aangezien dit van dezelfde makers is, wil ik het ff checken.
Uhh, in GH2 werkt het toch net zoals in GH3, GH: Aerosmith en ik neem aan ook GH: WT? In ieder geval is het hetzelfde principe als in al die andere games, maar wordt het aangegeven met kleinere blokjes wat imo toch wel wat wennen was. In het begin vond ik het wat onduidelijker dan die in GH2. Het is trouwens wel zo dat je timing beter moet zijn in GH2 en Rock Band vergeleken met de andere GH games.
-Hoe vinden jullie de standaard setlist, dus niet de dlc? Ik heb hem al eens doorgekeken op wikipedia maar hoor het ook krijg van mensen die het spel zelf hebben, of er bijv genoeg afwisseling is etc.
Is een beetje persoonlijk, maar ik vind hem erg goed en afwisselend genoeg.
-Duurt het wennen aan de vierkantjes lang? Beetje rare vraag misschien.. maar het lijkt me een beetje raar spelen. Weet niet waarom, en misschien is het wel moeilijk doen om details hoor.
Raar om te spelen? Neuh, went heel snel. Ik vond het op de een of andere manier juist veel scherper en meer helder dan Guitar Hero.
-Soms zie ik in die filmpjes dat er als na die witte noten zijn gespeeld (zal wel starpower zijn voor RB?) er van die gele lijnen over je fretboard gaan. Is dit niet storend en zie je nog wel welke noten eraan komen?
Is niet storend in de game, omdat de beeldkwaliteit veel beter is dan in die filmpjes op internet.
-Kan je hem aanraden?
Ja.
Laatst bewerkt: 5 dec 2008