don sloos en jafarx eruit gehaald wegens niet aanwezig. xboxgamernr 1(barcelona) en nannuuh(wederbremen) nemen hun plaats in!
Oke, mooi Barcelona EDIT: @Poule 2, heb jullie uitgenodigd, stuur maar een message wanneer jullie kunnen, ik kan altijd behalve a.s. zaterdag van 18.30 tot 23.00 (Willem II - NEC )
Vertex Fresh een message gestuurd ongeveer 6 uur geleden (toen hij online was) maar nog steeds niks terug. @Cerberi, check je PM!
ja lucky jij want ik stond wel 1-0 voor maarja misschien moet ik maar niet meer mee doen met toernooitjes haha hij loopt altijd vast op dat soort momenten
jaa maja ik had al van te voren gezegt als die vastloopt dan win jij ( ik heb er vaker last van foutmelding DISC UNREADABLE valbalbal ), dus ja afspraak is afpsraak he of je nou voorstaat of niet
Aston Villa - Barcelona 1-0 Carew, ergens in de 30e minuut. Beiden eenmaal rood, bij Villa was dit Barry
Vertex Fresh lijkt niet te willen spelen, hij is hier en daar wel online, maar speelt volgens mij nooit fifa, en we hebben nog nooit contact gehad. Reageert hij hier op PM's ?