FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Eindelijk eens een 'diving header' gemaakt, knalt hij tegen de paal. :mad: Weet in ieder geval hoe hij moet, dus maar weer verder proberen.

Game is wel echt een hele verbetering sinds 08, 08 heb ik niet veel gespeeld. Het speelde gewoon niet lekker, maar 09 is toch echt bijna perfect. Hopelijk zetten ze de reeks voort, dan zal FIFA10 te geil zijn. 8)

2. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    commentaar niet meer te downloaden idd. heb hem wel zelf op tijd gedownload, raar dat het niet meer kan.

echt genieten btw :9

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze in FIFA10 nog wat dingetjes aan de Manager Mode veranderen. En dan wil ik ook dat het pittiger wordt, laat er maar wedstrijden tussen zitten waar je geen bal raakt en een laagvlieger je wegtikt. Laat de computer soms maar cheaten, dan is het een stuk uitdagender en blijft het veel langer leuk dan als je elke wedstrijd met 4-0 wint.

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    De computer cheat al genoeg :p

5. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Computer laten cheaten?...... okeeeee

6. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand wat tips om goede voorzetten te geven? Vaak valt de voorzet van de winger achter de spitsen wat in een lullig kopballetje resulteert. Ik wil het liefst snoeiharde voorzetten geven vanaf de zijkanten. Twee keer op 'x' drukken zorgt ervoor dat de bal meestal bij de eerste paal valt. Enig idee hoe ik die krachtiger kan maken?

BVD, GR.

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een site waar spelers opstaan met hun data (in dit geval Enoh)?

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet als je 2x kruisje drukt zo lang mogelijk 'X' inklikken en dan nog een keer snel dan komt hij bij de 2de paal.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals bij PES.. af en toe mocht je een wedstrijd gewoon niet winnen. Frustrerend, maar zo bleef het wel langer leuk.

10. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks, zometeen even proberen met Hoffenheim! \o/

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    De passes gaan nog veel te vaak achter de man bij mij. Niet op de man zelf maar gewoon te ver terug. Dan kan je zeggen: geef dan een steekpass. Maar ik wil hem gewoon op hem spelen dat de speler snel kan controleren en doorlopen ipv dat de tegenstander hem al heeft OF dat de speler een stap terug moet doen en de snelheid uit de aanval is.

Welke instelling is hier goed voor? Ik druk even kort op passen en dan passed hij hem veel te vaak achter de man of zelfs heel erg ver terug naar een speler die helemaal niet bij het spel wordt betrokken.

Hetzelfde geldt voor voorzetten. Een speler staat op een geniale positie, maar de bal gaat naar de 16.

Ik ga jou methode even oefenen Martijn, hopelijk werkt dat wel.

12. Nethris

Nethris Guest

Ik maak al mijn kansen af, elke kans gewoon, maar het enige probleem bij mij is verdedigen.

Als iemand een steekpaas geeft naar voren, en mijn speler word ''gekozen'' zeg maar. Loop ik automatisch naar voren, waardoor de spits vrije doorgang heeft.

Heb nu al 8 verloren, wat fucked up is voor me. :mad:

Ben nu frankrijk btw:

4-1-2-1-2

Mandana

Clichy - Abidal - Mexes - Evra

Diarra

Ribery - Malouda

Gomis

Henry - Benzema

Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2008
  13. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    @Nethris: Ja dat is echt vreselijk frustrerend! Misschien help het als je tijdens het verdedigen LT + A (+ eventueel RT) ingedrukt houdt?!

14. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Is dit spel veel beter en uitgebreider dan FIFA 08 of niet??

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa08 nooit gespeeld.

Met welke engelse topclub (top4) is Juventus een beetje te vergelijken?

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Al een tijd niet meer gespeeld, maar ik had dat met Bordeaux ook ... DIE speelden op de buitenspelval. Toen ik dat had uitgezet (ergens in taktieken of zo) ging het een stukkie beter

17. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kwa gameplay echt 10 klassen beter, het loopt nu gewoon allemaal lekker soepel, bij fifa 08 niet. Verder ziet het er natuurlijk allemaal net wat gelikter uit en zijn er wat kleine toevoegingen.

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Fifa 08 was veel te stroef deze versie is veel beter

19. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vertel, vertel :p Wil het ook weten.

Ik weet trouwens nu eindelijk hoe je een vrije trap erin kan schieten! Vanaf nu als ik een vrije trap rond de 16 heb of iets verder gaat die er 9 van de 10 keer in:D:D Eerst kreeg ik hem er geen 1 keer in.

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe doe je dat? Vertel, vertel :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina