Ik heb hem gister zo'n 4 uur achter elkaar gespeeld. Ik kon gewoon niet echt stoppen. Dit spel is vet zeg! Ik had van te voren niet verwacht dat mij dit spel kon boeien.
Ik zit nu in Neptune geloof ik. Ik heb echt het idee dat ik echt een zeer groot gebied ontdekt hebt. Maar dat komt omdat ik het vorige 'level' hélemaal doorzocht hebt. Als je niet hoeft te zoeken zal het allemaal wel meevallen denk ik.
Dit spel is gewoon zwaar origineel, bij Cod, gow en al die andere top spellen heb ik het idee dat het niets nieuws is. Bij Bioshock dus wel. Ik kan niet echt een spel voorstellen die hier veel op lijkt. Ik word er ook helemaal in opgezogen. Dit is een van de weinige spellen waarvan ik denk dat ik echt in zo'n onderwater oord zit.
Nu wat vraagjes:
Moet je elke bigdaddy met little sister healen voor die achievement? Want de spawnplekken zijn vaak behoorlijk vreemd in dit spel. Opeens staan er twee Big daddy's voor me en de volgende load maar 1. Dus moet je álle Big Daddy's met little sisters vinden?
Staan er trouwens in level 1 (in het soort van ziekenhuis) nog andere wapens naast de shotgun, tommygun, revolver en de sleutel? Op een filmpje zag ik iemand met een boog lopen in dat level. En zit er ergens een wapenupgrade kast in dat level? Die ben ik daar ook nog niet tegengekomen.
Er is ook een achievement dat je alles in het spel moet hacken. Maar als je iets kapot maakt zoals een turret dan kan je de achievement niet halen of wel?
Laatst bewerkt: 12 dec 2008