[PS4] Sony Home

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 mrt 2007.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, vandaag is dan eindelijk de 'grote' dag aangebroken! :D Beta code's heb ik allemaal weggegeven, dus ik ben benieuwd. Ik hoop dat het netwerk een beetje stand houdt straks. 8)

2. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Voorlopig is PSN hier down. Achja, wat moet ik er van zeggen?
    Heeft iemand hem al?

3. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Is er dan NU eindelijk Home??

Ach heeft maar ff geduurd;)

4. AnklyosoR

AnklyosoR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee er zijn technische problemen, dus ik denk niet dat je Home vanavond nog moet verwachten.
    Ook stom dat degene die closed beta hebben ook niet meer online kunnen.

Anyway, had je aan de ene kant wel kunnen verwachten he^^

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kunnen verwachten? Ja zeker wel, maar het neemt niet weg dat het alsnog teleurstellend is dat het na zo'n lange ontwikkeltijd nog niet vlekkeloos online kan komen te staan in 1 keer. :+

6. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel vlekkeloos online gegaan en zit nu home te spelen dus alles werkt weer.

Edit: een paar seconden nadat ik bovenstaande gezegd heb krijg ik een network error...

Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  7. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachten tot morgen.

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi man.. home!

te gek! valt me niks tegen tot dusver.

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik lees dat veel mensen "home" komen van een oude kerstmis, na het proberen ervan. :emo:

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Waar kan ik home in godsnaam downloaden? Ik zie het nergens staan en ik wil het ook proberen.

11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren heb ik het maar opgegeven, dus na het weekend gaan we Home maar eens proberen. Het valt me wel op dat er maar weinig gesproken word over Home op de grotere game nieuwswebsites. Er is zo lang gesproken over Home en nu is het er eindelijk, maar eigenlijk hoor ik er relatief weinig mensen over. Leeft de PS3 dan echt niet onder gamers? Is het allemaal echt niet interessant dan? Ik snap d'r niets van.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb het zelf ook nog maar 1x aangezet en vond het toen wel best.

Wil best wel eens met een paar man Home in :)

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Heb hem gevonden, sony moet trouwens eens net als microsoft prepaid punten kaarten op de markt brengen. Want mensen zonder creditcard kunnen dus mooi niks kopen zo..... Btw, home is wel heel mooi gedaan, gezellige bowlinghal met mooie tv schermen waar hele rijen mensen naar staan te kijken :p

Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  14. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is ie dan?

Ik zie niets..........

Overal behalve Rotterdam?

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net Home even gedownload en getest, maar ik begin me erg snel al te vervelen.

Ik ben naar de bowling geweest, het theater, het winkelcentrum, nog 2 dingen, maar wat is nou eigenlijk de toegevoegde waarde? Ik ga toch echt geen ps3 kopen om op een matig uitgewerkte manier te gaan bowlen met 3 gasten?

De filmpjes van trailers e.d. krijg ik ook niet fullscreen, maar matige kwaliteit en dan met grote randen eromheen.

Ze bedoelen het waarschijnlijk wel leuk, maar ik heb een ps3 om games op te spelen en niet om een beetje rond te huppelen of te staan dansen op een virtueel pleintje. In het theater kan je niet snel even wat filmpjes of trailers bekijken, je moet elke keer naar de juiste kamer toe. Ik wil gewoon snel kunnen switchen en niet dit omslachtige gedoe. De laadtijden zijn ook irritant, elke keer 15 seconde wachten ofzo. Als ze al zolang aan het ontwikkelen zijn, dan kunnen ze er toch ook wel voor zorgen dat het 1 grote wereld is?

Dat ze hier al die maanden voor nodig hebben gehad, onbegrijpelijk. Steek eerst maar meer aandacht in je PSN netwerk. Als het nou enorm groot was, maar dat is ook nog niet eens het geval.

16. AnklyosoR

AnklyosoR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel deels met je eens, als je het van dat ene standpunt bekijkt is er inderdaad niets aan en is 80% nutteloos.

Maar toch heb ik er op één of andere manier wel plezier aan, het is leuk om met iedereen te kunnen chatten en met je vrienden beetje rond te hangen en is een poolgame te doen ofzo.
    Hopelijk komt er bij de officiele versie meer bij kijken. Want dat van die Game-launching werkt ook nog niet, zoals vele dingen

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Naast het kijken van trailers en wat arcadespellen werkt er helemaal niks......

18. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nog bedankt voor het aanwijzen v.d. download jongens, heel fijn.

Ineens stond ie er tussen(mag dat wel, updaten zonder toestemming)

Verder allemaal niet zo zeuren.......iets met paard en in de bek kijken.

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony mag alles uploaden wat ze maar willen en wanneer ze maar willen, het zijn developers die toestemming moeten krijgen van bijvoorbeeld microsoft of sony voordat ze iets zoals een demo of downloadable content willen uploaden op hun netwerk.

Verder vindt ik dat iedereen die niet zo tevreden is hiermee op zich wel hun zegje mogen doen.. gisteren kwam ik maar niet op home, dat is wel een melding waard omdat dat gewoon weer typisch is.

Dat gezegd.. vandaag ben ik erop gekomen en het viel me niks tegen... natuurlijk, je kunt je afvragen wat de toegevoegde waarde is voor ons als gamer, en het lijkt ook erg veel op een interactieve commercial waar je in rond loopt (gigantisch veel ads, koop dit!, koop dat!) en de meest schunnige taal vliegt alweer in het rond :D maar over het algemeen toch wel lachen.. hopelijk dat dit echt nog maar het begin is van home en dat ze behoorlijk gaan uitbreiden, maar het idee werkt en het ziet er mooi uit allemaal!

Een minpunt nog.. en dit geldt voor het hele sony online gebeuren, wanneer gaan zou nou pre-paid kaarten introduceren in europa!? mis ik iets of kan je hier echt alleen nog maar met de credit card betalen?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gegeven paard? Hoezo? Mijn ps3 met online ondersteuning was echt niet gratis hoor. Als je een baggerupdate krijgt van Windows Vista ga je toch ook niet zeggen 'een gegeven paard......'

Deel Deze Pagina