Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een nieuwe 360 bij saturn gehaald trouwens: voor 119 euro een koopje natuurlijk. Blijkt het nog een Jasper te zijn ook! :)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe je zie je dat? ;)

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Oja? Wil jij dat microsoft hetzelfde doet als sony? Allerlei dingen beloven dat het uiteindelijk toch niet waar kan maken? Nou dan wacht ik liever, en dan kondigen ze maar wat later aan, als we dan tenminste wel de zekerheid hebben dat het spel ook echt op die datum uit zal komen. Ik vind dat Microsoft het prima doet

en @ Hybridtheory

Waarschijnlijk aangezien hij dan een voeding heeft van 150watt of zoiets dergelijks.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    (Ben te lui om het terug te typen en nu typ ik hier toch :mad:).

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O oke. Ze zijn wel snel verkrijgbaar in EU, want volgens mij waren ze pas net gespot in US en daar zouden ze volgens mij eerst verkocht worden.

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, die verhalen van Sony en de beloftes die nog never nooit niet zijn nagekomen deze generatie...
    De harde realiteit is dat dit soort verhalen iedere jaar spelen en MS gewoon een veel grotere voet in de gamemarkt heeft staan dan iedereen 2 a 3 jaar geleden had durven dromen...
    MS had 1 probleem en dat was hardware technisch, nu zijn ze alleen maar veel gamers en ontwikkelaars aan het plezieren :)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Amerikaanse cijfers van november:

Xbox 360 uitermate goed! Betere sales dan vorig jaar (en die waren al hoog) en opnieuw hoge sales. PS3 niet goed! Maar liefst 20% lager dan vorig jaar!

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Home is uit.... nou ja.... :+

http://kotaku.com/5108100/so-home-is-broken

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast zet de Wii natuurlijk belachelijke sales neer, dat wordt nog leuk in December. Er zijn drie consoles die minder verkopen dan vorig jaar, en dat zijn de PS3, PS2 en PSP.

Verder zie ik nergens LBP in de top 10. Jammer, want zo een game verdient toch echt beter.
    Sony:
    En Resistance 2? Dat moest ook een AAA exclusive blockbuster worden. Ingehaald door een geheel nieuwe franchise op de 360, Left 4 Dead ..

Sony gaat het nog heel, heel lastig krijgen, zeker nu met de economische crisis. Het is wel duidelijk dat die prijzen naar beneden moeten. Ze zullen wel willen maar kunnen het niet.

Microsoft in 2007:
    Ze gaan zo te zien nog gelijk krijgen ook.

Microsoft PR nu:

10. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 doet het duidelijk heel goed. Dat Wii weer 2 miljoen verkoopt snap ik niet. Als ik mensen hoor die hem gekocht hebben zijn die na 1 maand al beu wegens geen boeiende games. Ale, toch de meeste mensen.

Microsoft profiteert nu nog van de PS3 prijs. Maar wat als de prijs daalt ;) Hopelijk zetten ze dan een hoop games klaar die mensen echt zien van WOOW!
    Anders gaat PS3 het toch beter doen voor een tijd denk ik. Maar dat zien we dan wel :)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Resistance 2 verdient ook beter trouwens. Dat is echt een gave shooter. Aparte co-op, sp en mp. Zeer uitgebreid.

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan mogen ze wel opschieten. Zo lang er geen goeie games zijn voor de ps3 zal ik er overigens geen kopen, of ie nou 200 of 400 euro kost. Ik wil er best 1 hebben, maar dan moet er wel een goed aanbod zijn van games die ik niet op m'n 360 kan spelen.. En dan bedoel ik meer als 10 ;)

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Jaspers hebben 150W voeding ipv 175W (Falcon) en 203W (Launch) ;)
    Jaspers hebben dus wederom weer een andere voedingconnector zodat je het niet door elkaar kan halen.

14. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mijn Jasper heeft een 175 watt voeding van een Falcon (maakt verder niks uit, want ze kunnen ook minder watts outputten). Waar ik mijn Jasper aan heb herkend ishet verlaagde aantal amperes dat op de Xbox 360 zelf stond en het feit dat mijn Jasper 256 mb intern geheugen heeft.

Dat er nog Falcon voedingen worden gebruikt is wsl omdat ze er stapels van hadden liggen.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het ziet er wel leuker uit dan NXE vind ik. Maar hoe dan ook, ik zelf moet het niet. Net zoals NXE. Als ik met poppetjes wil spelen dan speel ik wel Habbo Hotel.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet wat jij allemaal met je Avatar doet, maar volgens mij is het echt niet de bedoeling dat je met poppetjes gaat spelen. 8)
    Het is gewoon een visuele representatie van jezelf. Je maakt het 1 keer, en je bent er dan ook klaar mee. Je ziet hem (of haar) in het My Xbox tabblad zo nu en dan voorbijkomen, maar verder ook niks...?

Het kan zijn dat je ze niet leuk vindt, maar ze worden iig niet door je strot geduwd. Zoals gezegd; eenmalig een poppetje maken en klaar.

Over Home heb ik niks nuttigs te zeggen aangezien ik dat niet heb. (is Home btw verplicht? Ben je verplicht om met je poppetje door die wereld rond te lopen, of kan je gewoon je oude menu ed. gebruiken)

Het is iig omslachtiger dan NXE. NXE is gewoon een snelle portal om naar de marketplace te gaan of je games te spelen. Home is... tsja... wat is het? :+

Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gewoon een andere invulling van de marktplaats. Er is niet echt verschil in de kwaliteit van de marktplaats oid.

@ Dulle: je start home als een spel wat op je hd staat. Je begint er dus niet en hoeft het uberhaupt niet te starten. Daarnaast is nxe echt super geintergreerd en is Home uiteindelijk met bijna niks geintergreerd.

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik kom hier nooit maar wil toch even mijn steentje bijdragen. Op dit moment kan je een PS3 krijgen voor 250 en zolang dit zo blijft denk ik dat er toch nog een hoop verkocht gaan worden. Blu-Ray wordt steeds populairder en bekender en dan is de PS3 de beste keus. Het goedkoopst met nog tig andere mogelijkheden. Ook de aankomende games van de PS3 zijn wat mij betreft een stuk interessanter dan die van de 360. Begrijp me niet verkeerd, ik hou mijn 360 en speel er nog altijd veel op maar na deze prijsverlaging van de PS3 begint het bij mij toch echt wel te kriebelen. Des te meer door al die mooie films die tegenwoordig op Blu-Ray te bewonderen zijn. Nu the Dark Knight net uit is wil ik 'm toch weer zien en dan het liefst in HD op mijn flatscreen, maar door het gebrek aan een Blu-Ray speler is dat niet mogelijk. Er komt dus binnenkort een PS3 in mijn kamertje, for sure.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina