Ik heb een probleempje met downloaden.
Ik had een account bij eweka en kreeg eind december een mailtje dat ik hem moest vernieuwen en dat heb ik gedaan. Ik zat op dat moment bij een vriend van mij omdat ik mijn verbinding wilde delen. Bij hem nieuwe gegevens ingevoerd etc. en het werkte.
Nu heb ik op mijn eigen laptop gisteren van alles gedownload en dit ging prima. Nu viel vandaag ineens mijn verbinding via SABnzbdplus weg en kon ik dus niet downloaden. Toen kwam ik erachter dat ik nog op mijn oude instellingen downloadde en heb ik dus mijn nieuwe instellingen ingevoerd (dezelfde als bij die vriend), maar nu doet de verbinding nog steeds niets.
Ik krijg via SAB de volgende foutmeling:
2009-01-04 19:01:13,464 ERROR [newswrapper] Failed to connect: (60, 'Operation timed out') 2@newsreader105.eweka.nl:119
Geen verbinding dus. Ik kan gewoon internetten, maar het lukt me ook niet om de postings te updaten via OpenFTD. Daar vraagt hij of mijn internet wel actief is, maar dat is hij omdat ik gewoon kan internetten.
Edit: Algemene storing bij Ziggo, afwachten dus. Had al op teletekst gekeken, maar daar stond het natuurlijk nog niet op.
Laatst bewerkt: 4 jan 2009