Hallo iedereen, ik ben nieuw op het forum, en heb uiteraard gelijk een hoop lastige vragen
Ik heb sinds twee dagen een xbox pro, en erger me al twee dagen groen en geel aan dat ding.
In eerste instantie was live met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen, ook niet na een vol uur helpdesk. Ik heb het forum al een beetje doorgelezen en begrijp dat dat aan de internet provider lag (telfort, via de kpn lijn?) Xbox live werkt nu ineens gewoon namelijk. Verbinden met de pc werkte ook gewoon.
Nu heb ik de pc opnieuw geinstalleerd en kan ik met geen mogenlijkheid meer contact met de xbox krijgen De xbox ziet de pc gewoon niet, maar als ik media delen in MP11 aanzet ziet de pc de xbox wel. Via mijn netwerkomgeving kan ik de xbox echter niet zien. Ik zal wel even de vragenlijst invullen en alvast heeeeel erg bedankt voor de hulp
Het probleem zie hierboven
Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
Welke provider?:telfort
Wat voor soort: ADSL
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:20mbit down, 1 mbit upload
Modem
Welk merk modem heb je?:Zyxel
Modem type?: P-2602H-D1A
USB/ Ethernet?: ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ? ik heb een multipc modem, dus allebei direct op het internet
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Windows
Router
Welk merk router heb je?:
Welk router type?:
Welke firmware?:
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?: No PC Listed
Wat heb je geprobeerd?: Ik heb alle poorten die nodig zijn opengezet, geprobeerd de modemfirewall uit te zetten, de windows firewall,
Waar stopt de test?: hij herkent de pc gewoon niet
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info)pen poorten, gebruik media sharing etc etc.
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?: aangevinkt, SUA only
ik ga nu proberen media connect te installeren, kijken of dat beter werkt dan MP11. Ik heb trouwens XP draaien, daar kan geloof ik geen mediacenter op?
Laatst bewerkt: 14 dec 2008