[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je Fable II dan niet uit je lijstje "favo games" weglaten? :9

    Hoezo boeit de game je niet meer? Ik ben weer een nieuwe game gestart. Deze keer speel ik als Wizard. O-) Echt een compleet andere ervaring.
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Begrijp me niet verkeerd,op zich vind ik het nog steeds een cool spel.
    Maar er ontbreekt me iets,ja ik weet niet of je m'n review al had gelezen maar daar leg ik al uit wat ik zelf mis in de game.
    En dat dat niet voor iedereen geld,misschien vind je hetgeen wat ik dan mis totaal niet belangrijk of wat dan ook.:b:;)
    Maar zolang de game nog niet in de verkoop topic staat,laat ik h'm nog in mijnen favo lijstje erbij staan.
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga meteen even je review checken! O-)
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nu ook..
    Even kort vraagje; Heeft het zin om bij een Job tot de 5 sterren te gaan? Ben fakking lang al bezig geweest met houtjes kappen maar tschiet niet echt op. Moet nog mn eeste echte quest doen :9 Hahaha deze game gaat mij lang vermaken!
     
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want je ontvangt een achievement. En als je de Blacksmith job helemaal doet heb je aan het eind ongeveer 33.000 ruppees. Daarna verdien je 100 ruppee per zwaard. Ben ruim een half uurtje bezig geweest... Was best wel gaar. :{
    Bartending verdiend trouwens het best.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ruppee? Dit Zelda niet hoor :+. Maar geld verdienen is inderdaad veel te gemakkelijk in Fable 2. Zo gemakkelijk dat je niet eens die pub games glitch nodig had. Een uurtje of 2 aan een job spenderen, al dat geld in huizen/shop steken en wat later ben je stinkend rijk.
     
  7. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar met dat geld koop je toch snel weer nieuwe huizen en zo verdien je steeds meer en kan je weer meer huizen kopen. Eigenlijk verdien je geld voor het kopen van huizen en kan je eigenlijk al snel zo veel items kopen als je wilt. Echter doe je dat niet want bijna iedereen wil uiteindelijk zoveel mogelijk/alle huizen kopen.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe zit het nu met die LE content? Ik heb een code in mijn mail ontvangen en ingevoerd. Echter zit er niks in de kist in de guildcave. Ik heb wel al die dungeon gedaan (Hall of the Dread?) en dat (crappy) zwaard gekregen. Maar volgens mij mis ik iets. Althans, de mail zei dat ik in die kist moest kijken.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, je hebt nog een Master Chief look-a-like armor hebben een met Elite Sword look - a - like zwaard. Het zwaard is goed om mee te beginnen aangezien het een damage heeft van 22 ofzo en de snelheid medium (of fast). Maar als je al wat verder zit, is het ook vrij nutteloos.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar waar kan ik dat dan vinden, Pegas? :+ En mijn huidige weapon is een slow mace met 146 dmg. Ik weet het niet precies, rond de 140 iig. Zonder augments helaas.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In die kist in de Guild's Cave (in die grote ronde hal, de main hall eigenlijk) :+. Maar misschien dat dat enkel er in zit als je een new game begint?
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet of het al bekend is, maar dit zijn de nieuwe achievements:

    [​IMG]

    The Collector 25 [​IMG]
    Acquire all the mystery items in The Box of Secrets shop, or see another Hero do so.

    [​IMG]

    The Meteorologist 50 [​IMG]
    Bring all of Knothole Island’s weather problems under control, or help another Hero to do so.

    [​IMG]

    The Bibliophile 25 [​IMG]
    Find all the books detailing the history of Knothole Island, or help another Hero to do so.
     
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je deze automatisch erbij? Of moet je het ergens downloaden ofzo?
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Fable 2 DLC "Knothole Island"

    Lionhead Studios and Microsoft today announced the first pieces of downloadable content for their popular Fable 2 title.
    The Knothole Island DLC pack will take you on an adventure to the remote island of Knothole. When there, you'll have to face the trials of three shines to bring the sun back to this now snow ridden island.
    Weighing in at a modest 800 MSP, the Knothole Island DLC will be released on December 12th and promises new quests, wondrous items and bizarre characters. If you fancy tackling this over co-op, be warned now that both players must have downloaded it to play it.
    There is also a free DLC patch due on the same date which includes a show of gifts, including Knight’s Boots, Assassins Gloves, a special Weight Loss Potion, collectible silver book and more. This is of course available for the premium content downloaders as well.
    No news on whether it'll include additional achievements yet though

    Also here are the 5 new Screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    for a more definitive description refer to
    http://www.xbox360achievements.org/news/news-1900-New-Fable-2-DLC-Screens.html

    http://www.xbox360achievements.org/...Announced;-Price-&-Release-Date-Included.html
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is allang bekend. O-)
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat ziet wel goed uit allemaal,misschien Fable 2 maar weer uit de kast pakken.:)
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    12 december...zijn er al mensen die hem hebben dan? 8)
     
  18. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus nog even wachten... Tenminste, als je wikipedia geloofd.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    aha, in dat bericht van Chorus stond 12.

    Ga het denk ik wel halen, dan pak ik meteen even het gargoyle / silver key vinden weer op (en completionist :+)
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in de Cave staan, saven. Naar je dashboard, code invoeren.
    Game opstarten en dan zou ie erin moeten zitten.
    Misschien vergeten de in de cave te saven?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina