Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor nieuw content gaan we te zien krijgen ? nieuwe MP levels , of singleplayer content ?

2. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik was echt pissig gisteravond. Ik was bezig met wingman en het was een sudden death tussen mij en een andere gast en wij hadden nog maar 1 punt nodig. Ik gebruik mijn zaag op hem en net voor hij dood is krijg ik ineens de melding connection to the host lost :mad:

3. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze niet altijd afknallen. Soms heb je echt beetje lag. Dat je eigenlijk amper merkt behalve als ze je kettingzagen. Soms wordt is echt naar de kettingzaag gezogen. Ben je gewoon kansloos. Shotgun heeft ook vaak wel bulletlag. Probeer dan die maar een te hebben. De lag speelt vooral veel parten. Eens dat gefixd dan zal de game wel heel goed werken. De "smoke" grenades verpesten het wel wat. Steeds op je muil gaan en kansloos ben je. Je kan dan zeggen tactisch spelen. Maar meestal smijten ze er 5 naar je kop. Persoonlijk denk ik dat het beter gewoon terug smoke wordt zoals in de eerste. En dan gewoon Stun grenades in de mappen zetten. Bij King Of The Hill mode zou ik wel de mortar uit de maps verwijderen. Voor de rest is de game in orde. :)

Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    verdien je als je gaat zagen :D

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    qft xD:+

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Natuurlijk is dat niet leuk als je zoiets overkomt, dus laat die jongen in zijn ellende. ;):9 Heb het met horde, met wat beginnelingen, kunnen redden tot niveau 10 voor een paar weken terug en toen viel de connection ook weg. Overigens hebben ze die mode ook wel extra uitdagend gemaakt doordat als iedereen dood is je weer op niveau 1 kan beginnen of waar je dan ook maar gebleven was. ;):9

7. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend weer ene heerlijk potje. Annax op River. Ik was echt slecht bezig en stond zeker -5 ofzo. Toen één geweldige kill streak en het potje nog afgesloten in +1! Blijf deze game toch fantastisch vinden!

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Heel leuk dat iedereen zeikt op lag, maar klop dan niet aan bij Epic. Maar bij MS, ze moeten gewoon dedicated servers neerzetten.

Ik heb de orange box op de 360 maar ik vind team fortress daar echt super slecht door de slechte servers. Heb het maar op mijn pc gekocht en daar is het een super game. Ten eerste veel meer spelers per server. Geen lag want ze zijn dedicated. Betere voice kwaliteit. Dingen in te stellen zoals respawn tijd.

Xbox live is gewoon kut kwa systeem, want ik kom altijd tegen amerikanen.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind de Multiplayer, net zoals in het 1ste deel, niet echt boeiend. Heb hem uitgespeeld en nu ligt GoW2 alweer stof te happen.

Jammer, niet echt veel replay value.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat is hetzelfde als zeggen dat Halo 3 geen replay value heeft. Als je geen interesse hebt in de multiplayer opties, of de campaign op verschillende difficulty levels, ja dan houd het bij menig game snel op.

11. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik heb het spel puur voor de Multiplayer gekocht. En Single Player erbij is leuk, maar daarvoor koop je deze game niet. Tenminste, dat is niet het sterkste punt. Ook al is ie echt goed.

12. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Denk jij lekker fout. Ooit Saints Row 1 gespeeld? Had altijd lag. Volition had zelfs updates gebracht om de lag doen te verdwijnen ze paste zelfs de matchmaking setting aan om toch sneller en lagloos te gamen. Net als Epic dat heeft gedaan deze weekend. Ligt niet altijd aan Xbox Live. Dan nog Xbox Live is de beste online service qua consoles. Op PSN kom je ook meer amerikanen tegen dat is altijd. Bij Xbox Live kun je teminste nog regelen dat je met vrienden kan spelen.

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje onzin dat het alleen bij Gears 2 aan het spel ligt, bij Halo 3 heb ik net zo vaak lag. En dat komt dus echt gewoon door Xbox Live. Vroegah speelde ik altijd via Xlink, daar kon je gewoon selecteren dat je alleen met Europeanen speelde, en had je echt gewoon minimale lag.

Kan de laatste tijd meestal echt wel goede games vinden, ook binnen een minuut. Af een toe is het echt helemaal fucked up, maar dat is echt maar 1 op de 15 keer ofzo. Verder is het spel meer verneukt door de kutkinderen die het spelen, die altijd leaven etc.

EDIT: Terwijl ik dit typte, kom ik in een 5 vs 1 game... :mad:

Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, zit weer bij zo een irritant stuk, waar ik me in deel 1 ook aan ergerde. In deel 1 moest je in het donker blijven, anders werd je gekilld door die kraaien, nu mag je niet te lang in de hagelstorm lopen. Wel een geluk dat teammaatje achter me aan loopt en niet zelf vrolijk in de storm gaat lopen. Maar nu weet ik niet waar ik naar toe moet.
    Eerst krijg je zo een graphole, dan kan je een stukje verder. Links zie je een huisje waar licht brandt en verder ziet het er verlaten uit. Zodra ik bij het huisje probeer te komen, ben ik al dood voor ik het platform af ben. :confused:

15. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GoW 2 ook gekocht voor de multiplayer, jammer alleen dat ie zo kut en dus alsnog stof ligt te happen. Singleplayer heeft imo ook niet zo hoge replaywaarde als deel 1. Eigenlijk vind ik 1x uitspelen wel voldoende terwijl ik dat niet bij deel 1 had.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik weet niet precies waar je bent. Maar kom je net buiten en zie je links een huisje (en voor dat huisje staat een treinstel)? Dan ren je naar dat huisje en vervolgens spring je de trein in, hier kan je een hendel omdraaien en dan rijdt de trein weg :) Of was je al verder?

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Serieus dat zijn JUIST de momenten waarin Gears schijnt, de sfeer, en helemaal wanneer je het in co-op speelt.
    In my opinion....

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Daar ben ik net voorbij. Als je dan uit de trein komt, heb je een soort station achtig idee. Bij een nieuwe checkpoint heb je voor je een graphole, dan moet je naar links en daarna kom ik niet verder. Zal zo even kijken of ik naam van missie/checkpoint kan herleiden.

Edit: chapter Gathering Storm.

Edit 2: Net nog even 10x geprobeerd en nu kap ik er mee, zielig spel zo zeg. Nu kom ik niet eens bij het eerste nieuwe afdakje. Echt, waar slaat die onzin op. :mad:

19. blackboss

blackboss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje wat staat er op die mappack code, kan je zonder die code ook gewoon online spelen?

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, maar dan niet op de 5 maps van die mappack. Dus alleen op de nieuwe maps. Kun je ook op zoeken ;)

@2K, kijk anders is op youtube.com misschien dat daar wat staat? Ik kan hem zo 1,2,3 niet vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina