[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, en Bom.com en De Mediamarkt hebben hem ook.

Anyway, vanavond Eagle Eye. Ik hoor er even veel positieve als negatieve reactie's over....dus ik ben benieuwd:b:

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Death Race. Erg toffe film.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Felon na vele positieve reacties hier, en inderdaad, sterke film!

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Taking Lives

Was net op Net 5. Begon aardig, leuke plottwist maar het einde... Ik ga het niet eens zeggen maar na Hancock en een aantal anderen was dit toch wel het meest brakke einde wat ik ooit heb gezien. Het hele verhaal was totaal zoek...

t/m minuut 50 een 7. Daarna een 2.

|:-

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren American Gangster gekeken. Vond het een toffe film. Verhaal was goed, af en toe wel een saai stukje, maar die kwamen heel weinig voor.

Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren The Day The Earth Stood Still gezien in IMAX, was me wel weer een ervaring. De film zelf is overigens wel vet, maar niet extreem bijzonder ofzo. Leuke special effects en aardig acteerwerk. Alleen dat zoontje van Will Smith was af en toe niet echt overtuigend. Verhaal was wel aardig, niet speciaal. De scene met de leugendetector vond ik trouwens wel heerlijk, zonder er verder iets over te verklappen. Al met al wel een leuke film, maar alle ophef en reclame deed het overkomen als een geweldige blockbuster. En dat is het toch zeker niet. 7/10.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker wel een film die je per se in de bios moet zien?

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja ik heb hem in de überbios gezien natuurlijk en dat was wel goed te doen. Het is wel een film die het voor een groot gedeelte van de special effects en het geluid moet hebben, dus via een biosbezoekje zal de film sowieso denk ik wel een positiever gevoel achterlaten dan dat je hem thuis ziet. Ja, of je moet thuis natuurlijk een hele leuk tv en geluidssetje hebben. ;)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb van de week The Dark Knight op Blu-ray gezien. Een van de beste films die ik ooit heb gezien! Wat een film zeg en wat een goede cast! Heath Ledger zet The Joker echt fantastisch neer.

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, ik vond het een redelijke film. Al moet ik zeggen dat ik het verhaal redelijk ver gezocht vond en te overdreven. (Met name die scene waar auto's door kranen worden opgetild enzo) Naar mijn mening zou het predikaat science fiction beter bij de film passen dan aktie/thriller.

Het is geen topper, maar als eindpunt wil ik wel een 7 geven.

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Vandaag The Transporter 3 gekeken. Tja, Lekkere actie en een verhaal van niks.. leuke cameo van Semmy Schilt. De actie die erin zit is vet en jaja, soms weer zo ongeloofwaardig als in deel 2. Hangfilm, kijken met een biertje en wat maten. 7/10

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag Felon gekeken na positieve reacties hier, en moet mij erbij aansluiten. Vond het een vette film.

8.5/10

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Net terug van The Day the Earth stood still. Vrij matig allemaal. Verhaal stelt niet veel, niet echt vette actiescene's en bovendien zo voorspelbaar als het maar kan. Film krijgt van mij nog net een voldoende omdat het wel vrij makkelijk weg kijkt

6/10

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister avond Burn After reading gekeken. Zonde van m'n tijd. Hier en daar soms een hele lichte glimlach op mijn gezicht, maar over het algemeen vond ik hem erg saai. Ik had er veel meer van verwacht.

3/10

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    o.. heb bij de budgettitels lopen kijken :+

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond het anders maar een matige film. Alleen Ledger speelt goed. Verder is het verhaal 13 in een dozijn, leuke gadgets ed maar de film doet echt helemaal niks nieuws. Naast Ledger vond ik het acteerwerk ook nog eens erg matig en de beelden vrij standaard. Snap de hele hype niet.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het een zeer goede film.

Joker is echt geniaal. _O_
    Dat het iets darker en serieuzer was met wat meer geweld was ook mooi.
    Bale vond ik maar niks, wel iets beter wanneer die daadwerkelijk het pak aan had maar ook maar iets.

(1 van) de beste film(s)s ooit? Dat niet maar the Joker is de grootste reden dat de film (voor mij ieg) zo hoog scored.
    Heb hem op de iets minder legale manier gezien maar dit is zeker een film die in mijn collectie komt en dat zegt sowieso al genoeg over de film.

Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heb me er zo aan zitten storen dat Bale telkens zo hijgend praat tijdens de film, Neo doet dat ook al in de Matrix. Is dat goed voor de verkoopcijfers oid? 8)

Verder een prima film hoor :)

19. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    The Righteous Kill gister voor 2ex gezien blijft leuke film niet echt veel actie ofzo maar wel een verhaal met de volgende bekende koppen

Robert de niro
    al pacino
    curtis jackson (50 cent)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    'Alfred I am your Father' :+

Erg storend idd!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina