Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    opties, opties, opties....het begin is iig indrukwekkend mooi en k heb nog niks gedaan :+

is het hele spel een beetje te volgen zonder subs? Het begin iig wel. En wat doe ik met target assist? en auto-level up? Nu: High en squad only

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Als ik jou was zou ik de subs aan zetten,ben zelf ook een English nerd maar aangezien er woorden voorbij komen zoals de namen van de stelsels en rassen kun je er beter onderscheid uitmaken wat wat is ongeveer.
    :b:;)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Auto level up niet doen, maar gewoon zelf kiezen is het beste. En target assist op active zetten, helpt ook bij de hogere graden en bovendien doen je maten dan ook tenminste wat. Vooral Ashley en Wrex vind ik hierin sterk en dan is het vet met zijn drieen een lekkere shoot out te houden tegen robocop en zijn kornuiten. ;):)_0/

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Raptor: mwoah vooralsnog toch zonder, vind het veel mooier zo.

@ Yellow: tnx!

Ben flink onder de indruk, je speelt gewoon een film :eek:

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    We mogen je dus rekenen tot lid van de familie?:b::cool:

6. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mass effect topic is weer herboren

7. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje mazzel zitten we volgend jaar rond deze tijd met z´n allen aan deel 2. _O_
    Vind het trouwens wel tijd worden dat bioware een tipje van de sluier gaat oplichten, want het is wel heel erg stil rond die game. :'-(

8. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat microsoft begin 2009 de releases voor dat jaar bekend maken. Dus laten we maar hopen dat Mass effect daar ook bij zit

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik moet nog praktisch beginnen dus ach.....

hoe weet ik wel sq's ik wel kan skippen aangezien sommige gewoon ronduit saai schijnen te zijn.

10. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet je niet echt. Maar klopt idd dat sommige side quest alleen beetje praten. Ik zou er gewoon zoveel mogelijk doen.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Verken eerst de planeten maar eens. Een tip van mijn kant is: Doe alle main questen tot Virmire en ga dan de side questen doen en planeten verkennen. Op deze manier heb je al snel een aantal planeten om te bezoeken en stelsels en dergelijke, als je dat laat zitten zou het soms wel zonde zijn. Bovendien krijg je voor sommige questen de mogelijkheid naar nieuwe stelsels te reizen, dus dat komt er ook nog bij. ;):)

Lang leve het Mass Effect topic! ;):thumbs:

12. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    fingers crossed!!!!!!

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Mass Effect is de blijvende topper waar zeker nog lang over nagepraat gaat worden in gamesland,de meeste vonden KOTOR beter en daar ben ik het al helemaal niet mee eens.

Als ik voor mezelf even nagaan hoort deze in de meest gespeelde game lijst thuis,en dat is lang geleden geweest dat ik een game speelde zoals ik vroeger deed met de Ridge racer en Need for speed 2 games dus echt way back.

Mass Effect 2 is zeker wel al in de geheime ontwikkel status,maar ze houden het gewoon zo stil mogelijk als maar kan.
    Bioware heeft al aangegeven niet meer zo geinterseerd te zijn in een nieuwe KOTOR te ontwikkelen verwegen de vaste regels die ze volgen moeten.
    Met Mass Effect kunnen ze lekker doen wat ze willen.

14. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zegt over die regels met KOTOR heb je helemaal gelijk met ME kunnen ze qua creativiteit alle kanten op die ze maar willen dat lijkt mij ook een stuk fijner en uitdagender

15. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Heb zelf KOTOR nooit gespeeld, maar Mass Effect was super! Maar als jullie gelijk hebben, dan ga ik zeker niet voor de nieuwe KOTOR. Je moet gewoon als gamemaker je eigen gang gaan, zonder regeltjes van de uitgever.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kotor nooit uitgespeeld, maar vond het toen wel een supergame :)

Ik ben overigens Vanguard en ben een sole survivor van aarde.

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De KOTOR games waren zeker super voor zijn tijd,en zelfs zou de game zich terecht goedoen aan een remake voor de 360.
    Maar bij deel 2 bgonnen de steekjes al wat te vallen,kwa inleving was er meer aan de hand maar het gaf al zo'n gevoel van een soort herhaling en alles was uit het Star Wars universum gehaald wat te halen viel.

Maar weer op Mass Effect verder,gisteren de puzzle opgelost zonder die tip wat ik poste.
    Soms ben ik zo eigenwijs dat ik het zelf wil doen,zit er wel over te denken die DLC te downloaden maar ik weet niet of dat wel zo waard is aangezien Gamekings al iets zijn van 3 uurtjes plezier.
    Dus iemand die h'm heeft?

Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat kost de DLC?

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Paar weken terug nog voor 300 in de aanbieding, em zelf toen ook gekocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina