Dutch Gaming Events

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dutch Gaming Events, 13 dec 2008.

  1. Dutch Gaming Events

    Dutch Gaming Events Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dutch Gaming Events

    Dutch Gaming Events wil dat iedereen die online op de Xbox360 console speelt de enquette op www.DG-Events.eu
    De reden is dat we dit willen is, omdat we een beeld willen krijgen van de online gamer wil en wat zijn mening is over een Lan
    Het plan van Dutch Gaming Events is om een Lan te organiseren volgend jaar(2009) in Nederland.
    En nog veel meer Lan's in de toekomst op verschillende consolse's in verschillende landen.
    We willen deze Lan organiseren met de resultaten van deze enquette en om zo een succesvolle Lan's realiseren.

    Zo wil jij ons helpen om deze enquette te laten slagen en om Dutch Gaming Events tot een succes te maken

    Als dat zo is vul dat deze enquette in (www.DG-Events.eu) en laat je vrienden weten over deze enquette zodat wij de best mogelijke lan te organiseren


    Alvast bedankt,

    Dutch Gaming Events
    Management
    Contact:ricardo@dg-events.eu
     
  2. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de bedoeling van de LAN (ik wil het gwn weten omdat ik niet weet waarvoor ze dienen)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  3. Dutch Gaming Events

    Dutch Gaming Events Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Een lan is soort van een Toernooi
    Waar Clans/Teams en spelers tegen elkaar strijden om de beste te zijn en hiermee prijzen of geld mee winnen.

    Hoop dat dit het antwoord is op je vraag
     
  4. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    oke bedankt, klinkt wel leuk

    btw: kan je meedoen als je niet NL bent ?
     
  5. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Ik zag dat het ook voor buitenlanders was. De enquete is ook in het engels in te vullen.*)
     
  6. Berings

    Berings Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    dit moeten we toch meer hebben in nederland, gogo DGE
     

Deel Deze Pagina