Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Najaar 2010 lijkt me momenteel de beste gok en ja, het is 100% zeker dat hij op de 360 uitkomt.

Ik moet zeggen dat Shiva er wel vet uit ziet :).

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan iemand even op een rijtje zetten hoe het zot met releasedatums.
    Want je hebt:

FF13 Versus PS3 Only?
    FF13 Ps3 en 360?

Maar ik hoorde van iemand dat FF13 al uit is in Japan?

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    FFVIII Versus is PS3 exclusief, release datum is nog niet bekend.
    FFVIII Word in Japan ergens in 2009 gereleased, het word verwacht dat zomer 2010 het naar America en Europa komt.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke maar wat is het verschil dan tussen Versus en de "gewone".

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het zijn beiden gewoon twee verschillende games.
    Normale word gereleased op PS3 en 360, terwijl de PS3 eigenaren naar nog een Final Fantasy game kunnen uitkijken, namelijk Versus.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk zal Versus dus wel een zoethoudertje zijn voor Europa en US, totdat de gewone komt?

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    De een is meer actie gebasseerd dan de ander dacht ik, alhoewel het beide realtime action rpg's worden en geen turn-based.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik denk zelfs dat Versus pas uitkomt nadat de gewone al in Europa en America is uitgebracht.

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, zowat elke persoon dat aan Versus werkte is verplaatst naar het team dat aan de vanilla FXIII werkt. Aan Versus werkt nu bv. 20 man rustig door terwijl er 200 man FXIII zo snel mogelijk proberen af te krijgen, natuurlijk kloppen die nummers niet. Beide games liggen normaal gezien gewoon op schema.

Het gerucht gaat dat Versus meer actie geörienteerd gaat zijn en uit de trailers te zien wordt de wereld en het verhaal donkerderd en de wereld ook iets minder futuristisch (dat baseer ik op die auto die in de trailer voorkwam).

10. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het verschil zo groot gaat zijn haal ik wel een PS3 met de Japanse versie daarvoor. Heb ik ook meteen een console voor Versus. =] Ik hoop niet dat het verschil zo groot zal zijn, maar bij FFXII zat er idd ook bijna een jaar tussen. 8)

Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay scans.

Zie Wooffa zijn link

Laatst bewerkt: 20 dec 2008
  12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn toch hetzelfde alleen die andere scans zijn van de trailer? :)

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet eens een harde refresh doen, dan zal je zien dat je niet mag hotlinken ;).

15. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    De site laat het niet toe om direct naar hun plaatjes te linken dus je moet naar het artikel linken zodat je ze gewoon kan bekijken. Want als je ze direct linkt krijg je gewoon een plaatje met een melding dat je naar het artikel moet linken. ;)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan me niet herrineren dat ik dat ook moest doen.
    Maar ja heb me post geedit. ;)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ziet er leuk uit, maar voegt weinig toe aan wat we al hadden gezien. Het neemt niet weg dat dit toch echt één van grootste de titels is waar ik op zit te wachten. Vind ze een beetje te "vergroot" om als goede wallpaper te kunnen gebruiken. Now give me some GAMEPLAY!! :x

Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nieuwe karakter getoond voor FF13:

"His name is サッズ・カッツロイ 'Sazh Katzroy', and he is a middle aged man. He dual wields pistols, has a baby chocobo, is a gentle hearted person easily moved to tears, possesses good judgment and a sense of social responsibility"

Can somebody say: stereotype
    Maar even serieus, karakter ziet er goed uit alleen is zijn haar toch wel té prominent aanwezig. Hoop dat er nog een stuk of 3 karakters bij komen.

Nog drie High-res CG Character models voor de mensen die er mee willen photoshoppen of wat dan ook:
    De laatste werd door imageshack zwaar geschaald, dus voor nu een linkje.

Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Final fantasy 7 en 8 waren en zijn nog steeds heilige gralen,de verhalen vanuit die games zijn me nog altijd bijgebleven,helaas vond ik de delen die daar allemaal op na volgden echt veel minder met name deel 12 voor de PS2.De game zag er prachtig uit waar ikzelf de gewone X Box voor aan de kant zette,maar het verhaal en vecht systeem deden mij niet zoveel,ook de karakters vielen me zwaar tegen en missies zelfs te eentonig te noemen.

Nu ik deze beelden en screens zie van de nieuwe Final fantasy,begint het weer te kriebelen en deze game lijkt me weer de FF te worden waar ik zo van hield.Shiva ziet er alweer zeer extreem sterk uit,en het hoofd personage ziet er echt weer goed uit en doet me denken aan FF 8 zijn grafische stijl.De filmpjes ben ik ook weer van onder de indruk,de epische sfeer is weer lekker van het beeld te proeven.Ben echt benieuwd hoe de ingame beelden zich verhouden,met dat van die fantastische filmpjes wat ik nu al zie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina