Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Rivet City is een metro, daar in gaan. Richting het noorden lopen en het is volgensmij het eerste station.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vanaf Rivet City kun je bijna alles zonder metro's doen. Wacht maar tot je een hoofdkwartier van Reilly's Rangers moet zoeken, dan piep je nog wel anders hoor. ;)8)

3. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is een andere manier om in dat hoofdgebouw te komen zonder dat je lockpick skill 100 hebt?

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ja REily vinden en haar quest doen. Ze zit ind e Underworld (waar de ghouls leven) Underworld zit weer in de museum of history.

Als je de tweede quest voor Three Dogs doet kom je in museum of technology. Ga voor de deur staan (met rug naar deur) en dan aan de overkant zit het het museum.

National Archives zitten geloof daar ook!

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd zo interessant om te lezen hoe mensen met een game bezig zijn.
    Is deze game aan mij besteed als ik RPGs zoals Fable leuk vind? Ik heb Oblivion een poosje terug gespeeld, maar daar ben ik mee gekapt omdat de vrijheid belachelijk groot is. Is dit hier anders? Of is dit hier beter gebalanseerd?

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    vrijheid is nog steeds belachelijke groot. Doe waar je zin in hebt. Al vond ik de vrijheid bij Oblivion anders. Bij Fall out 3 kom je iets tegen en dan wil je gewoon ontdekken wat het verhaal hierachter is. Of er nog overlevende hebben gewoond enz. Bij Oblivion zag je een grot. bekeek hem even en dan bleek het dat er weer een necromancer had gewoond ofzo... niet echt aansporing om verder te zoeken.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee, maar het leuke aan die game was weer dat als je geleveld was er soms voor 10K aan schatten in die grot lag. Daar deed ik het hem ook voor, schatten zoeken. In deze game ben ik verslaafd aan stimpacks en die heb ik op de PC dan ook genoeg. Ja, bezit ook de PC versie en die is ook retegaaf als wil die game nog al eens stotteren als je bijvoorbeeld bij Rivet City bent of een zwaar wapen hebt. Maar goed, vrijheid is juist hetgene wat zo belangrijk is aan westerse RPG's, want in Blue Dragon of Final Fantasy of iets in die nichterige zin vind je geen vrijheid. Westerse landen hebben vroeger ook ontdekkingsreizen gedaan, zou het daar aan kunnen liggen? ;)\o/

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: Over die Animal Friend Perk, als ik die neem, valt mijn companion de creature dan ook niet aan? Want dan heb ik er alsnog niks aan. Nu gaat mijn companion overal op rampagen.

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik deze game ga kopen binnenkort. Eerst even mijn minder goeie games verkopen op de Bazaar. *)

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Vast en Japan met haar ontzettende nichterige verleden van Samurai, Kamikaze piloten en Harikiri hebben bij gedragen aan het nichterige gedoe. Het i gewoon een verchil in het soort games die wel de cultuur afbeeld maar zulke conclusies trekken is simplistich!

hehhehehe, Beetje jammer met oblivion dat al je mee geleveld was je nog steed slap was aangezien de skeletjes oppeen ook level 50 waren!

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    En wat betreft Oblivion maak jij weer een fout. Je hebt toch die gameplay balk wel gezien onder options en dan gameplay? Ik heb dat verdorie al zovaak gezegd op dit forum. Links is makkelijk, rechts is moeilijk. Staat die helemaal naar links, dan merk je niet eens dat je vijanden meelevelen en zijn ze gewoon in max. drie klappen dood. De meeste zelfs in een. Huh, af en toe...?! ;):)

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja duh dat weet ik ook maar dat gewoon de game op easy zetten. Dan zijn zelfs de Sterkste vijanden zo dood en dat wil ik ook weer niet. Mooie van levellen is dat je naar gebieden kan gaan waar je vroeger nooit naar toe kon gaan omdat de vijanden daar te sterk waren. en aan de andere mooie kant is dat je gastje waar je vroeger moeite mee had nu in een klap dood slaat. Het balkje veranderen vervangt dat gevoel echt niet!

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voor jou niet, maar voor mij en anderen misschien wel. Ik heb hem altijd op helemaal links gehad en toch zit er meer dan 600 uur in die game. ;):) Laten we maar ophouden, dit is een beetje off-topic.

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja Fall out 3 is gelukkig wel zo als het hoort!!!

Het blijft een top game. Al waren de achievements een beetje makkelijk!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ging opzich wel vond ik, maar de achievements van Oblivion waren ook erg makkelijk. Ik vond die net zo makkelijk als avatar, je moest er alleen meer voor doen. ;):)

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Sorry maar die van avatar staan echt op het makkelijkste ooit en heel snel. Bij Oblvion moest je nog dingen ontdekken en questen doen die soms moeilijk ware. Aan de andere kant waren ze misschien voor jouw op het niveau van avatar omdat de bar helemaal naar links stond :lol:

Maar je hebt wel gelijk dat ze allemaal goed haalbaar waren. Was niet zo dat je heel veel skill nodig had of ontzettend lang moest grinden. GEwoon genieten van de game.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, en dat deed ik dus met die balk helemaal naar links. Die moeten ze gewoon in elke mogelijke game invoeren aangezien je dan helemaal zelf kan bepalen hoe moeilijk je het wilt hebben. Met easy, medium of hard ben je afhankelijk van wat de maker daaronder verstaat. Oblivion is nog altijd mijn al-time favoriet. ;):)

18. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Het is echt een bruut spel! Maar nu een vraagje, ik moet nog 1 achievement, van hack 50 terminals, maar ik moet er nog 28! Ik heb wel science 100, dus dat komt goed, maar weet iemand waar veel terminals zijn?

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Raven Rock, Voor de rest heb ik gewoon lopen rondzoeken in gebouwen, (elk gebouw heeft er wel twee en bijna elk huisje bij een zendmast of electrictieti gebouw heeft er wel één. Was ook eenv an de laatste acheivements voor mij!

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Er is een guide voor.

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=106969

:)

<3's to Google ;d.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina