Engelse mensen op Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rhumor, 24 nov 2008.

  1. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    De meeste Engelse zijn wel chill maar,sommige zijn zo f*cking irritant.

    En dan doen die 10jarige Engelse jongetjes ook nog stoer tegen je.....
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tienjarige jongetjes zijn altijd irritant, zelfs als ze Nederlands zijn. De Amerikaantjes waar ik meestal mee speel zijn gewoon aardige gasten, zo niet, dan mute ik ze gewoon.
     
  3. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    wikipedia en andere sites gevonden via google vertelde me toch iets anders, maar laten we het ontopic houden. vandaag had ik weer zo'n geval, ik zei tegen zo'n gast ga daarheen en toevallig was het nou net zo'n 10 jarig jongetje met zo'n stem die ging daarna nog even zingen8)
     
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar alle klachten hier kunnen net zo goed gaan over Nederlanders op live.
    dat is hun accent net zoals een hagenees met en haags accent spreekt. Moet iedereen op live ook ABN spreken?
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel fijn zijn :eek:
     
  6. Mike1984

    Mike1984 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een toevoeging vind ik in dit geval die party-chat die met het nieuwe dashboard is gekomen.
    Ik werd er altijd zo geirriteerd van, van die verschillende schreeuwende ,scheldende, tierende lui .
     
  7. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ze mochten er ook wel een internet browser erbij doen
     
  8. Ice.

    Ice. Je weet

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het heel fijn dat er nu eindelijk Party-chat is. Scheelt een helehoop heisa op Halo, stom D-Pad.
     
  9. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmm... gisteren had ik met een Engels mannetje gespeeld van rond de 12 jaar ofzo,Hij was wel aardig enzo. maar zijn stem was de Hell.
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je met een 12 jarige...
     
  11. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 12 had ik de baard al in de keel hoor:p

    Van mij mogen ze zo hoog praten als ze willen...

    Zolang ze maar niet té hard gaan gillen...
    En vooral niet over onderwerpen(sex) hebben waar ze één keer van gehoord hebben en net doen alsof zij het hebben uitgevonden...
     
  12. Clichedmichael

    Clichedmichael Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    grappig was me iemand van 9 bezig en opeens laat ii een skeet xd
     
  13. Nethris

    Nethris Guest

    E: Nog iets ergers...
    Als ze gaan lachen, dan wil echt een controller van hier naar Engeland, tegen zijn kop aan gooien.

    ''Hahahha, knor knor, hahhaha''

    Xeno racist, maar je hebt wel gelijk.
    ''What y' doin son''
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2008
  14. mitch afca

    mitch afca New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn altijd gasten die je of geowned hebt of het zijn kleinen kinderen!
     
  15. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zelf niet zoveel last van. Ik praat zelf bijna nooit.
    Maar heb wel een paar vrienden waar ik gewoon mee chat (Via PM's)
    Dat zijn ook Fransen en die zijn helemaal niet irritant.
    Oké die gasten met piepstemmetjes die lopen te schreeuwen zijn irritant. (Zeker als je net Fifa 09 aan het doen bent en ze willen met z'n 8'en tegen jou alleen).
    Maar voor de rest valt het wel mee.
    Behalve als je (net zoals ik soms) ga kloten :D ( Zoals eigen goals maken enz)
     
  16. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach niet zeuren mensen, hier de magische tip om een lobby gezellig te maken. Maakt niet uit of je een gigantisch splaakgeblek hebt, dit kan elke randdebiel.

    Tip is toepasbaar op de volgende situaties:
    -Boriiiing, niemand zegt iets
    -Ruzie tussen 2 mensen in de lobby
    -Problemen met taal, jij kunt hen niet verstaan of zij kunnen jou niet verstaan

    Als 1 van deze situaties of zelfs meerdere tegelijk zich voordoen begin dan als volgt:

    Piepapapadada papapadada Piepapapadada papapadada I'm the scatman Piepapapadada papapadada enz

    Gegarandeerd dat iedereen in koor mee gaat zingen en vervolgens in een deuk ligt:9

    Probeer ook eens een andere leuke variant zoals Owimbowap Owimbowap Owimbowap Owimbowap In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeeeeeeps tonight enz
     
  17. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke tip :9

    Maar het niveau wordt niet veel hoger...!
     
  18. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook even me hart luchten. lol. Ik ben gestopt met Grid online te spelen omdat die domme engelse gasten het verschil niet weten tussen de nederlands en de franse vlag. Direct wanneer ik in een game kwam, begonnen ze over frenchman en was ik de lul. Word je in 2 tellen uitgeschakeld en liggen ze allemaal in een deuk. Ik heb ook avonden gehad dat ik probeerde uit te leggen dat ik uit nederland kwam, maar dat leek niet echt zin te hebben. Netjes gezegd. Ik vind de engelse medespelers niet echt fijne mensen om mee te gamen. Iig zolang ze maar niet weten waar je vandaan komt gaat het wel anders is het volkomen k*t ;)
     
  19. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal zijn de Engelse die zoiets doen tussen de 10 & 16 jaar, dan denken ze dat ze alles mogen zeggen en dat hun alles zijn tegen over de rest van de wereld. De wat ouder Engelse zin wat sociaaler, zullen niet snel op zo'n kinderachtige manier reageren.

    Ik zelf heb evaring op de PC met Engelse, die zijn precies zo.Gedragen ze zich kinderachtg, en je vraagt naar hun leeftijd is het altijd tussen de 10 & 16 jaar.De clan waar ik nu inzit heeft een leeftijd grens van 16 jaaren ouder, dan zie je dat niet allen engelse zo zijn.
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wanneer ik Engels online moet gebruiken om met mijn teammates/tegenstanders te praten moet ik vaak eerst op gang komen, het is niet zo dat ik Engels in mijn dagelijkse routine gebruik. Word wel eens gedrukt op het feit wanneer ik NET even weer Engels praat, ik een licht nederlands/duits accent heb. Ongelofelijk vaak denken mensen dat ik een fransoos ben wanneer ik Nederlands praat.

    Ik merk wel dat mensen van de US en UK het meest luidruchtig zijn, veel trashtalking.
    Bij de rest van de Europeanen heb ik daar veel minder last van.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008

Deel Deze Pagina