Bij mij gebeurt net iets heel vaags.
Ik ben klaar met Bf: Bad company, ga ik terug naar het dashboard en ineens zie ik daar hele andere dingen staan dan een half uur geleden. Ik zie ineens dat ik community games kan downloaden, Afleveringen van Heroes beschikbaar zijn, er Gears of War 2 longnight avonden zijn en dat je met een paar games tegen de ontwikkelaars, bekende tv sterren en gasten van websites kan spelen.
Ik kijken dus bij die community games en bij marketplace (was ook heel anders) staat er bij elk tabblad dat de content momenteel niet beschikbaar is en ik later terug moet komen. Ook stond er iets over Holiday themes en kleding voor je avatar (nu nog, weet ik) en zo'n glazen winterbol die je kan schudden zodat het sneeuwt met al je friends avatars en boven in beeld 'prettige feestdagen' ofzo in alle talen.
Nu vraag ik me af, was dit een soort update of was mijn account ineens op de Amerikaanse dashboard versie of iets dergelijks. Want mensen van mijn friend list hebben dit niet. Mischien dat jullie hier iets meer van weten...
Edit: Ik restart net mijn xbox en nu is alles weer zoals het eerst was. Met die saaie 'The guild' video's in plaats van Heroes en Iets over James bond... Ook zijn al die andere dingen nu ineens weer weg...
Laatst bewerkt: 14 dec 2008