Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet dat Elika lui is, maar het wordt wel steeds erger. :eek:
    [​IMG]
    :+

    Eerste poort geopend, en weer een paar gebieden 45/45 lightseeds. Gaat lekker. :9
    Weet ook alweer veel meer over de geschiedenis van de Prince en Elika. Game verveeld iig nog niet; straks dus snel verder gaan. :D
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel vet dus deze game, als ie ergens goedkoop is pik ik hem ook mee!
     
  3. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik begin de magazine power unlimited niet meer te vertrouwen, volgens hun is het spel nogal lang (wat ik dus helemaal niet vind) en word het na een tijdje eentonig.

    Nou ik heb spel al uitgespeeld, heb alle light seeds gehaald en vind het nog steeds niet eentonig en ik zou nu al iets willen horen over dlc gezien de einde:D en misschien nog een patch die het mogelijk maakt na het einde van het verhaal gewoon weer door te kunnen spelen.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Haha, zie nu pas dat (bijna) iedereen NL ondertitels heeft :+

    Wist helemaal niet dat dat er was aangezien ik mijn locale op UK heb staan :)

    Ziet er wel melig uit.... :+
     
  5. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stoor me eigenlijk alleen maar aan die Nederlands ondertitels. Het is een optie neem ik aan?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Denk het wel.
    Probeer eens bij opties te kijken, daar zal waarschijnlijk wel een optie zijn om het uit te zetten. (of heb je de game nog niet? Dan kijk ik zo wel ff)

    Ik laat het gewoon aanstaan. Meestal kijk ik er niet naar, maar soms kan het van pas komen als je iets niet goed verstaan hebt.
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wordt dat niet opgelost als je je locale op een engelstalig land zet?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou ik dat doen? Ik woon in NL, dus zet ik mijn locale ook op NL.
    Zo erg is die NL tekst nou ook weer niet.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Hier vast niet, maar in bijv. Banjo is het om te huilen :emo:
     
  10. xX Jp NL Xx

    xX Jp NL Xx Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel genomen voor de PS3(wou hem weer is aan het werk zetten),en ik vind het een mooi spel.Ben nog niet erg ver,maar de graphics zien er toppie uit.
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb de game vanmiddag een tijdje gespeeld bij een vriend van me..
    ik vond het best een leuke game maar vind hem echt veels te makkelijk..
    en dat je niet dood kan haalt voor mij een beetje de spanning weg..
    het verzamelen van die Lightseeds vond ik niet zo veel aan..

    leuke game maar echt voor de casual gamer..
    haal hem wel een keer als die goedkoop is..

    dat trgdraaien van tijd kon je maar een paar keer achtermekaar doen he..
    dat hadden ze hier ook beter kunnen doen vind ik..
     
  12. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat gewoon dood hoor, het is alleen zo dat je in plaats van laadtijden een cutscene ziet. Zelfde geldt voor in een gevecht, ga je 'dood' dan redt Elika je en krijgt je tegenstander er weer een stuk bij zijn levensbar.

    Light Seeds verzamelen is tof en geeft soms wel voldoening als een moeilijke te krijgen pakt en zeker als je eindelijk die 1000ste Light Seeds ziet en te pakken krijgt.

    Persoonlijk vind ik PoP GOTY van 2008. De gameplay kan voor sommige wat repetitief aanvoelen, maar hier had ik bij AC ook geen last van. Top game en kan niet wachten op het vervolg!
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar met die tijd terugdraaien was het erg gemakkelijk. Gemakkelijker dan nu. Je kon je precies terugzetten op de plek waar je wilde. Als je nu af gaat heb je geen keuze, en wordt je gewoon teruggezet naar de laatste plek waar je op een platform oid stond. Dat kan dus een behoorlijk stukje terug zijn.

    Ook tijdens een gevecht ben je 'onsterfelijk', maar als je gered moet worden door Elika krijgt de tegenstander een behoorlijk stuk van zijn leven terug.

    Dus eigenlijk moet je het niet zien als onsterfelijk zijn, maar gewoon een game met voldoende checkpoints.

    Ik kan dus niet zeggen dat ik deze gemakkelijker vind dan SoT. Zoals gezegd had je daar veel meer controle over waar je teruggezet wordt, en ik zat ook nooit een moment zonder wat zand.

    Ik vind het iig een heerlijke game, en het is samen met GoW 2 de absolute GOTY 2008 _O_ En ik ben toch echt geen casual gamer. ;)

    (je weet toch trouwens wel dat je in geen enkele game dood kan gaan? :+ Hier hebben ze de gewoon cutscene veranderd.
    Of had jij liever dat als je de afgrond in kiepert dat er komt te staan 'HAHA, you suck. Now restart from the beginning of the game! Loser!)


    Anyway, ik zit nu op +/- 750 lightseeds. Bijna overal tot nu toe 45/45, maar er zijn een paar gebieden waar ik maar geen idee heb hoe ik er kom, of nog erger; waar ik ze niet vind. 8)
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    dat had ik liever gehad ja..
    want ik mis nu de uitdaging als ik een sprong wil halen want als je misspringt word je weer neergezet om een platform voordat je die sprong wou doen..

    okee.
    de vijand krijgt weer een klein stukkie leven er bij als je maar zn leven zakt toch erg snel als je paar combo's maakt.
    de game was leuker geweest als die een stuk moeilijker was.
    maargoed,dat is mijn mening;)


    ik vind deze PoP een stuk makkelijk dan SoT hoor..
    en vond SoT ook een stuk leuker..:b:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar daar is toch niet veel anders aan als bij andere games. Hier wordt het gewoon op een andere manier gepresenteerd.
    Waar bij andere games komt te staan 'Restart from checkpoint', wordt je hier in een vloeiende beweging 'gered' en net zo goed teruggezet naar het platform. Het vorige checkpoint.

    Alleen de presentatie is anders, maar voor de rest is er echt niet veel anders dan bij andere games.

    Je gaat dood in een andere willekeurige game.
    Je begint opnieuw bij een checkpoint (begin van een gevecht).
    Baas heeft zijn leven weer terug.

    Hoe is dat anders dan wat hier gebeurd? En ook bij die willekeurige game zakt het leven van een baas weer snel met een paar combo's 8)

    SoT of deze leuker... Ik zou het niet weten. Voor mij is er geen duidelijke winnaar.
    Het 'zandsysteem' vind ik dus in sommige opzichten gemakkelijker dan het 'Elika systeem'

    En dat is mijn mening. :cool:
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb m door een vriend laten bestellen bij play.com voor 25 euro :). leuk prijsje. Nu alleen nog wachten tot die binnen is.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Uitgespeeld! \o/ (of eigenlijk :'-()


    [​IMG]
    To be continued…

    Congratulations, the game is complete..the story has only just begun... 80 [​IMG]

    Potverdorie, nu kan ik weer gaan wachten op deel 2. 8)

    [​IMG]
    Light Seeds master

    Congratulations, you have collected all 1001 Light Seeds. 50 [​IMG]

    Heeft me verbaasd dat ik het verzamelen van die dingen zo leuk en verslavend vond.

    [​IMG]
    Precious Time

    Congratulations, you know when to stop. 10 [​IMG]

    [​IMG]


    820 van 1000 [​IMG]
    46 van 50 prestaties


    Ik ben gelijk doorgegaan voor de resterende 4 achievements. Nou ja.. iig 2.
    Binnen 12 uur uitspelen en minder dan 100 keer doodgaan.
    Zo irritant nu als je op een idiote wijze de afgrond instort. Ik zit alweer op 10/15 reddingen door Elika. Gelukkig zit ik wel alweer op de helft, dus het zou moeten kunnen. :9


    Andere 2 achievements: 14 hit combo; moet lukken.
    Alle combo's in de game ontdekken. Hmm... Zal je zien dat ik net die achievement niet haal. :mad:
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb hem nu alweer bijna 2 week... Echt een super mooie cover! Nu nog een XBox.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Kan je ergens zien hoe vaak je gered bent?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik heb het iig nergens gezien.
    Het is dus zelf bijhouden/gokken.
     

Deel Deze Pagina