Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Mijn broertjes allebei twee keer, ik drie keer, dus heen en terug 14 keer dus. ;):9 Bakkie koffie kan die krijgen als die niet gelijk weg moet. ;):)

Bekeren tot Mass Effect gaat lastig worden als die man 40 uur per week werkt.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Waar ik juist in het begin veel moeite mee had,was die Krogan eindbaas van die missie.
    Want daar had ik wel even een paar woorden aan verdommes laten vallen,maar ik kon er echt niks van.

@Grave

Ja dat kan dat je die uitverkoren 360 hebt die ingestraalt is door Jomanda.:lol:;)

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Is ze dan toch nog ergens goed voor :+

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Geen wonder dat je een half blauwe hemelse avatar hebt. Laat me raden? Jomanda over een paar jaar? Ik moet niet denken aan dat mens, net zo erg als Char. ;)_0/

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Euh .. denk niet dat je me snapte. Was een sarcastische opmerking. Vindt al die zweverige vage mensen maar bullshit.

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Lang leve het sarcasme.:);)
    En Kevf,nog verder gekomen?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik zit ook maar te ouwehoeren hoor. Ik snap ook heus wel dat je er niet van houd, je moet wel erg gelovig zijn om in die bullshit te geloven. Millekam deed het en die heeft het hoogste betaald, haar leven. Nee, geef mij dan Liara inderdaad maar. Ik stel voor: Neem daar eens een avatar van voor in deze topic dan die halfnaakte chick van de Philips reclames toch? ;):9O-)

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Om eerlijk te zijn vond ik die Consort Asari leuker,en ik het begin toen ik Mass Effect voor het eerst speelde dacht ik dat zij je teammaatje werd.

Net heb ik even een hartig woordje gesproken met die Nassa vanuit de pressidium als ik me niet in haar naam vergis,de trut.
    En dit is waarom.

Op de eerste ontmoeting vertelt ze je dat haar zusje lief is ontvoerd door piraten,en vraagt ze je haar te redden.
    Maar als je de missie gedaan hebt blijkt haar zus dus een crimineel te zijn,die wat je vervolgens ook aan flarden mag schieten.
    Leugentjes daar hou mijn Shepard niet zo van,en dus vandaar.

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Mn avatar is van 1 van de beste video's ever van Bjork door Spike Jonze. Niet van die gare namaak philips reclame :+ ;)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Mein wilgenommen enschuldigung Herr von Grave!!!

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Eigenlijk wil ik dit spel nog een keer uitspelen, maar of dat er ooit van komt...

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nog een coole ME video,leuk inelkaar gezet.:)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Chapter 2 info:

@Raptor: eindelijk dat beest voorbij, ruim over de 20 pogingen minstens...komt daarna die Krogan 8)

Gelukkig had ik die na een stuk of 10 pogingen te pakken en heb nu eindelijk unity. Wat een extra info ook in de Normandy als je eenmaal captain bent!

Wat me overigens niet duidelijk is hoe je kan zien welke ammo je hebt geselecteerd bij je wapen.

en damn wat een spel!

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Een goede vraag,meestal pak ik gewoon het krachtigste wapen.
    Maar ik ga het eens nakijken,als het goed is moet je dat gewoon kunnen zien bij je wapen status maar ik kan me vergissen.

En ja wat een game,ongelooflijk als ik zo rondsurf wat voor een community er omheen hangt._O_:)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Als je weet hoe je wapens moet selecteren in je inventory, daar moet je daar even blijven. Druk dat op x en naar links of naar rechts en je zou de verzamelde ammo soorten moeten kunnen selecteren. Soms helpt het om even een guide in huis te hebben. ;):)

16. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat ook in de standaard handleiding uitgelegd hoor ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ach, ik denk ik leg het die Mass Effect leerling even uit. Ze moeten toch van iemand leren verslaafd aan de game te raken. ;):9

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Erg Nobel van je,en nu dan nog zo'n ME tempel oprichten en dan de game op zo'n altaar.
    En de Guide van je word dan de Mass Effect Bijbel.:lol:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Et domini patri, et fili, et spiriti Mass Effecti. AMEN!!! ;):)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb de guide, maar zag niet goed welke goed geselecteerd was. Maar dat staat er onder 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina