Overdrijven is natuurlijk ook een kunst. Of Ninja Gaiden is de enige game die je hebt? Mijn favo 'moeilijke' game was Commandos 2. Lekker nadenken bij elke zet, HEERLIJK.
Oh en iemand had het over Commandos 3, maar ik vond dat wel de makkelijkste uit de serie.. Vond 1 wel vrij pittig though.
Nah, deel 4 was makkelijk, maar toen was de serie verkracht. Deel 1 was het moeilijkst inderdaad. Maar het lag er natuurlijk aan welke moeilijkheidsgraad je had. Ik weet nog wel dat ik zo addicted was dat ik Commandos 2 op normal heb uitgespeeld zonder 1 keer te schieten.
ninja gaiden 2 op normal is goed te doen maar path of the master ninja is onmogelijk. Zelfde met DMC4 eenmaal op hard is het spel aardig moeilijk.
Alien Hominid HD en Castle Crashers in iets mindere mate. Megaman 9 natuurlijk als absolute toppunt. Full priced games worden niet zo moeilijk meer gemaakt, ik denk vooral omdat ze de gamer het spel uit willen laten spelen. Met een arcade game kan je nog wel eens stunten, het kost je toch niet de volle mep.
Ik heb ook alleen deel 3 gespeeld. Dat vond ik al zo moeilijk dat ik niet eens aan de andere delen wou beginnen
Moeilijke spellen: Grand prix legends voor de pc Hexen Het 2de deel (dacht ik) van PES voor de oude xbox. Weet niet meer welke. Spellen die echt te makkelijk zijn. Nieuwste prince of persia Fable 2
Ook niet op Master Ninja (Black dus)? Ik weet zo niet welke van de twee ik moeilijker vind. Bij Black ben ik uiteindelijk gestopt in chapter 14 bij Alma op Very Hard. Bij NG2 zit ik ergens in het midden van chapter 4 op Path of the Master Ninja, maar ik ben meer gestopt omdat ik geen zin meer had, dan dat het echt te moeilijk was. Het tweede chapter was wel even doorzetten though. Devil May Cry 3 vond ik aardig lastig. Deel 1 en 2 heb ik nooit gespeeld, maar die zullen vast ook niet makkelijk zijn. Deel 4 vind ik dan wel weer wat beter te doen.
Steel Battalion op de xbox. Dat was die game met die mega controller. Geweldige game en super moeilijk. Als je dood ging kon je helemaal opnieuw beginnen. En House of the Dead2 (lightgun) op de Dreamcast vond ik ook erg moeilijk.
Star wars The Force Unleashed op Sith master is over het algemeen redelijk moeilijk (Als je weet wat je moet doen bij purge troopers etc. scheelt het ook weer) maar er zitten zeker wat echt moeilijke stukken in. Left 4 Dead op expert is ook zeker pittig.
DMC 3... Breek me de bek niet open! Ben nooit voorbij die "hond" Cerberus gekomen. Had ´m op easy kunnen zetten ipv normal, maar dat trekt m´n ego niet. Interesse in die game was na 10x doodgaan zowiezo al weg trouwens... Wat ik trouwens wel een pittige game vond was "Shin Megami Tensei: Lucifer's Call". Een japanse rpg voor de ps2. Echt super cheape vijanden die je hele party in 1x dood konden maken. Wel leuk spel though. Laatste game die ik kan bedenken die m´n hersens op de proef hebben gesteld is volgens mij "Shadow of the colossus" geweest.
Ik heb ongeveer hetzelfde... Black was gewoon een kwestie van met humor tot een baas toe lopen (Beetje leuke combo's maken en ouwehoeren) en dan kom je bij een eindbaas en word je afgemaakt zonder ook maar damage te doen... Dan na een keer of 5 kun je een derde van de health eraf krijgen en zo gaat dat maar door. Met een beetje geluk en niet te veel frustratie, toch wel een moeilijke maar do-able game te noemen. Ninja Gaiden 2 daarentegen is niet moeilijk, alleen de doorgaanse creatures zijn iets sterker, maar de bossfights stellen niet veel meer voor. Het word je af en toe nog even lastig gemaakt door een verkeerde combo (Zoveel mogelijkheden) of een onmogelijke camera hoek, maar of je dat bij de bedoelde moeilijkheidsgraad op mag tellen!? In mijn ogen is de enige lastige game (van degene die ik gespeeld heb) op normal, Ninja Gaiden Black.
zal niet nodig zijn , 1 van de weinige games die volledig uit heb.... Maar diep respect voor mensen die Ninja Gaiden (welke dan ook) uitspelen , das pas echt moeilijk , loop er nu ook met een grote bocht om heen.... Van de rest is alles redelijk te doen , de ene game kost wta meer moeite dan andere.
Dat waren pas games, de eerste 2 waren geweldig en ontzettend moeilijk. De derde vond ik ook nog wel te pruimen, maar was al een stuk meer casual met veel meer schietwerk. Toch maar eens een keertje onder het stof vandaan halen.