Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zegt dus iets over hoe 'retegoed' het spel is, als er één iemand net zoveel goede berichten moet plaatsen als 40 anderen die erop zeiken bij elkaar om het te compenseren.

Het is ook wel goed om je mening te geven, ik heb het ook gedaan met hoe verschrikkelijk slecht ik dit spel vind, maar een paar keer is genoeg, en niet om de 5 posts.

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoeveel mensen er hier al niet precies hetzelfde zeggen over hoe slecht de game wel niet is, is precies hetzelfde.

3. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, al dat gezanik over lag, matchmaking en chainsaw. Lag ligt blijkbaar aan jouw slechte internetverbinding want ik heb nooit ergens last van, altijd binnen 2 min hoogstens een match en stel je aan over chainsaw. Het hoort bij het spel, deal with it of ga een ander spel spelen dat je wel leuk vind ipv gears 2.

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niet zo vaak problemen met Gears 2, alleen áls je ze hebt is het wel facking frustrerend. Daarom zitten er op alle fora allemaal kindertjes te huilen dat het spel belachelijk kut is en dat de makers opgehangen moeten worden. Had ik destijds net zo goed met Halo 3, dat gemekker hou je altijd. Is gewoon een combinatie van het brakke xbox live systeem, en het schrale geduld van mensen.

Wel logisch dat je er kwaad van wordt, het is an sich echt een topper, maar het spel wordt gewoon voor sommigen vaak onspeelbaar door de lag.

Gelukkig heb ik deze keer eens niet zo heel veel last van de lag, ik erger mee eigenlijk meer aan de grafkinderen die het spelen. Van mij mogen regelmatige leavers echt een permanente live ban krijgen.

5. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is trouwens wel zeer irritant ja. Begin je net een match staat het al 5 tegen 3.
    Echt ergerlijk

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik het meeste mis is dat ik in public niet gewoon zelf kan hosten en een map, mode en regels kan instellen. Waarom is dat verdwenen? En ik blijft het achterlijk vinden dat ik niet kan quitten (als het, zoals Rebby zegt, 5 tegen 3 is bijvoorbeeld).
    Verder heb ik altijd snel een match en nauwelijks lag (moest wel iets veranderen in mn router voor het werkte). :thumbs:
    Toch doe ik vooral horde, vind mp niet zo leuk, omdat ik zelf niets kan kiezen (enkel stemmen). =(

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Een artikel waarin er gepraat word over voornamelijk de visuele aspecten van Gears 2 en hoe het tot stand is gekomen, er is ook veel conceptart te zien.

Gears 2: Production Coverage

Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  8. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel dit spel nu al een paar weken en vind het wel leuk alleen het had stukken leuker kunnen zijn, laat ik het zo zeggen. De lag is er wel degelijk, veel mensen in Engeland of america hebben nu eenmaal een crappy connection waar mijn 100mb internet helemaal niks tegen kan doen als zij de host zijn. Verder zijn er in elk spel wapens die irritant zijn en de gameplay niet ten goede doen. Ze zitten er wel in maar dat betekent niet dat het er leuker op wordt.

9. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een algemeen bekend verschijnsel dat klagende mensen harder schreeuwen...

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laaste tijd opeens altijd een game binnen een minuut als ik in mijn eentje public search doe. En ook veel minder lag. Goed zo jongens van epic!!!!!

11. RecklessL1fe

RecklessL1fe Gamer in heart

Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie hebben de Combustible map pack al gedownload?

12. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet. Moet eerst even het geld bij elkaar sprokkelen.

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ik wacht wel tot ze gratis zijn!

14. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind 10 euro voor 3 maps die er net zo goed in het begin al bij hadden kunnen zitten redelijk veel...

Wel vreemd dat je het niet veel vind maar het geld nog niet hebt:9
    Sorry kon het niet laten.

Heb ze zelf btw wel gedownload gisteren maar nog niet gespeeld!

15. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is natuurlijk niet veel en je krijgt er ook niet veel voor. Maar ik hoor altijd mensen zo zeuren om een paar punten. Ook arcade games van 1200 punten. Als je de game toch echt vet vind is het geen geld voor tientallen uren extra gemeplay.

En ik sprak mezelf inderdaad een beetje tegen :+

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het juist een van de beste verbeteringen aan Gears, dat je niet zomaar op quit kan drukken. Dat vermindert het aantal leavende stakkers aanzienlijk.

Over die nieuwe maps, zijn die er nu al? Het spel is net een maand uit, wtf is dat voor onzin... Beetje cheape actie van Epic.

EDIT: Vind het zelfs echt te belachelijk voor woorden die nieuwe maps, de classic 5 maps worden namelijk nog maar nauwelijks gespeeld. Net weer eens op canals gespeeld, echt een van de beste maps uit het spel. Maak gewoon die 5 maps verplichte download, en laat die shit gewoon vaker voorkomen in matchmaking... Echt debiel dat ze met nieuwe maps komen, terwijl de oude nog nauwelijks gespeeld zijn in mm.

17. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop ze pas nadat ze een update hebben uitgebracht, heb aan de meeste mensen op live gevraagd en zij denken er hetzelfde over. Epic zal wel denken, wtf why isn't anyone buying our maps???

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boycot zou inderdaad wel mooi zijn, want het is echt belachelijk dat heel veel mensen sommige maps uit het spel nog niet één keer tegen zijn gekomen in MM, en dan komen ze nu al met extra shit.

Wat wil je in die update zien dan, een downgrade voor de chainsaw?

19. RecklessL1fe

RecklessL1fe Gamer in heart

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zo graag Fuel Depot terug willen zien. Dat was toch wel mijn favorite map in deel 1.

20. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    K hoorde van een vriend trouwens dat ze bezig zijn met een update waarin ook de gameplay zal worden verandert.

Van mij hoeft het niet maarja, als ze het beter maken is het goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina