1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Het probleem bij GH3 is dat de nummers leuk zijn om te spelen, maar niet leuk om naar te luisteren. Bij RB2 is het leuk om te spelen alleen gewoon niet uitdagent, maar omdat het leuk is om naar te luisteren blijft het leuk. :) Mijn mening in ieder geval.
     
  2. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om met zijn tweeen met ieder hun gitaar de 'gitaar-chart' van een lied te spelen tegen elkaar op verschillende moeilijkheidsgraden? Het is wel mogelijk in Band Quickplay om op verschillende moeilijkheidsgraden te spelen maar dan speelt de een de gitaar-chart en de ander de bas-chart.

    Had het laatst geprobeerd te zoeken en niet gevonden. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien?
     
  3. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik die Rock band 2 hardware vinden ? ik kon ze op de rock band site ook niet vinden. of misschien kan iemand mij vertellen wat de nieuwe rock band instrumenten beter doen dan de eerste versies van rock band 1 ?
     
  4. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb wat problemen met calibratie op mijn Samsung 32" HD-Ready LCD Tv. Iemand tips? Die auto-calibration werkt voor geen meter overigens. :)
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lol! Net Painkiller met zo'n gast gespeeld. Hij gitaar expert, en ik vocals expert. En ik had 'm gewoon 100% op vocals. :+ Wtf, en dat nog wel met de helft van het nummer met een heel schor hoog stemmetje. :+ Die andere gast deed 't ook fakking goed. Echt bizar, hij kan gewoon bijna dat nummer halen terwijl hij geeneens Guitar Hero oid heeft. :eek: Hij komt hier dan ook wel heel vaak gamen, dus. :+
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Album 'Ten' van Pearl Jam dus in maart als DLC beschikbaar. Heb dat album ooit nog eens gekocht, dus vind het erg cool om al die goede nummers nu ook te kunnen spelen. :) Alive vind ik ook wel een leuke notechart hebben in RB2.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom staat er nou een album van Pearl Jam en een album van Foo Fighters op RB2, straks moet ik het spel nog gaan kopen ook nog :mad:!
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je de instrumenten ook met de gewone xbox controller spelen?
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nope.

    Dikke shit trouwens! Erg goed album.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Bij GH:WT wel? :)
     
  11. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je enkel rockband 2 hebt kun je dan evengoed nummers downloaden voor rockband 1 en deze spelen, is deze dlc dus universeel?
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee. Niet zo gierig doen en gewoon de instrumenten kopen :9

    Jup, ze werken ook in RB1.
     
  13. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb vandaag mijn drumstel na 2 maanden eindelijk terug gekregen na veel gezeik dat ze er niet achteraan gingen. Heb nu dus volledig nieuw drumstel maar wil dus van die matjes kopen voor over je pads en ik wil ook een metalen voetpedaal. Nu heb ik wel de EL versie of in iedergeval dus de minst gevoelige versie. Toch heb ik wel het gevoel dat die gevoeliger is dan degene die ik eerst had terwijl dat hetzelfde type was, is dat misschien omdat deze 4 maanden nieuwer is?

    In iedergeval, ik wil dus dat het geluid demping geeft en dat ik er niet meer doorheen sla. (zag ze staan op dimension + maar heeft iemand daar ervaring mee?)
    Het metalen voetpedaal moet gewoon zo lekker en stevig mogelijk zijn, dus heeft een van jullie tips of aanrader? (zag er eerst een van €30,- en dat is ook ongeveer de prijs die ik ervoor wil uitgeven.)

    Nou, ik hoor het wel \o/

    EDIT: Heb net de pads van DimensionPlus besteld, die had ik ook gevonden op Amerikaanse site, dus die leken me maar het beste :) Alleen nog tips voor voetpedaal dus :D
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80

    Het heeft niks met gierigheid te maken hoor :)
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb een tijdje geleden deze gekocht: roadie pedal:
    http://cgi.ebay.com/ROADIE-BASS-DRUM-PEDAL-FOR-ROCK-BAND-GAMERS-Xbox_W0QQitemZ290279297900QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Accessories?hash=item290279297900&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1234|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1308|301%3A1|293%3A1|294%3A50

    Werkt op zich goed, mooie prijs, ik weet niet of ebay de enige plaats is waar je die kunt kopen, moet je maar ff googlen. Ik heb hem in ieder geval al een paar maanden en hij heeft al flink wat bier feesten overleefd:) Dus stevig is hij zeker.

    Heb net zelf ook de rockpedal gekocht omdat ik toch iets geavanceerder wil:

    http://rockpedal.com/

    Maar die is ook meteen wat duurder.
     
  16. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit het met de verzendkosten van de Roadie bass? want €30,- verzend kosten staat op ebay, maar dan ben je dus meer kwijt aan verzenden dan aan de bass zelf. Hoe heb jij dat gedaan?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als ik 't zo bekijk kost het in totaal €30, en dat heeft hij er ook voor betaald dus hij heeft gewoon de verzendkosten betaald? :+
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is het drummen nou moeilijker in Rock Band 1/2 of in Guitar Hero: WT?

    En dan vooral gekeken naar de hand voet coordinatie ;)

    Alvast bedankt :)
     
  19. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk dat deze wel goed is en hij kost maar 20 euro.
    http://www.gcshop.nl/product.php?id=10134
     
  20. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor het zoeken :) ziet er goed uit en lijkt me beter om die te halen dan een andere uit Amerika te laten over koemn. Iemand ervaring met het Nyko pedaal?

    Edit: Heb hem maar gewoon besteld :) Morgen krijg ik de padjes binnen en hoop zo snel mogelijk het pedaal, heb ik tenminste geen gezeik meer met me drumstel.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina